Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttakaa! Anoppi kylässä ja puhuu pelkästään vessajuttuja...

Vierailija
17.10.2015 |

...tai oikeastaan kusemisesta, paskomisesta, virtsankarkailusta, hikoilemisesta, hiusten rasvoittumisesta, syömisestä, Veikkaus-peleistä, omasta laiskuudestaan ja läskeistään, ilmavaivoista, pienestä eläkkeestä sekä vanhoista jutuista, jotka on kertonut jo sata kertaa aiemmin (omien lasten lapsuudesta samat hassunhauskat sattumukset jne.). Lisäksi valittaa elämästään koko ajan eikä huoli parannusehdotuksia tai avuntarjouksia vaan loukkaantuu.
En kestä! Apua! Onko jotain turvakotia johon paeta anoppia?

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
17.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi kertoo noita "lima/ripuli lentää"-juttuja jopa lapsille, AAAARGH.

Vierailija
2/41 |
17.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää vauvapalsta on hyvä turvakoti tuollaisia juttuja vastaan. Täällä saa vertaistukea muista samaa kokevista. Toivotaan, ettei meistä tule tuollaisia "kakkajuttuanoppeja" sitten, kun itse olemme anoppeja!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
17.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää vauvapalsta on hyvä turvakoti tuollaisia juttuja vastaan. Täällä saa vertaistukea muista samaa kokevista. Toivotaan, ettei meistä tule tuollaisia "kakkajuttuanoppeja" sitten, kun itse olemme anoppeja!

Sanopa muuta! Tosin aina kaikki vaan valittaa siitä, että anoppi haukkuu ja määräilee, mutta oma anoppi on siinä suhteessa ok. Muuten käyttäytyy kuin pikkulapsi ja jutut pyörii oman navan ympärillä, niistä eritteistä puhumattakaan...

Mistä saisi sellaisen tavallisen kiukkuisen valittaja-anopin? - ap

Vierailija
4/41 |
17.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun anoppi kertoo lapsille aina, miten hänen koiransa käyttäytyvät paskantaessaan.  Toinen paskantaa metrin välein pienen kasan ja toinen kunnon läjän yhteen paikkaan.  Kun sitten huomautamme,  että jutut eivät kuulu ainakaan ruokapöytään,  niin anoppi vetää hernarit nenään,  että kun hänkin haluaa kertoa jotain.  

Vierailija
5/41 |
17.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun anoppi kertoo lapsille aina, miten hänen koiransa käyttäytyvät paskantaessaan.  Toinen paskantaa metrin välein pienen kasan ja toinen kunnon läjän yhteen paikkaan.  Kun sitten huomautamme,  että jutut eivät kuulu ainakaan ruokapöytään,  niin anoppi vetää hernarit nenään,  että kun hänkin haluaa kertoa jotain.  

Ei helv. :D Omalle anopille oon kanssa joskus sanonut ja marttyyriksihän se heti heittäytyi... "En sitten puhu mistään"

Alapääpuheet (pill*n kuivumisesta ja sitä hoitavista emätinpuikoista) se sentään lopetti kun tarpeeksi monesti sanoin. - ap

Vierailija
6/41 |
17.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen anoppi, mutta onneksi vielä hallitsen kieleni ;D

Vierailija
7/41 |
17.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot topakasti, ettemme halua kuunnella tuollaisia puheita, mutta muunlaisia puheita mielellämme kuuntelemme.

Jos suuttuu niin suuttuu. Itselle sattui niin. Vähän aikaa mökötti, sitten alkoi siistimmät jutut. Heti, jos jutut siirtyy sille alueelle, huomautan. 

Vierailija
8/41 |
17.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanot topakasti, ettemme halua kuunnella tuollaisia puheita, mutta muunlaisia puheita mielellämme kuuntelemme.

Jos suuttuu niin suuttuu. Itselle sattui niin. Vähän aikaa mökötti, sitten alkoi siistimmät jutut. Heti, jos jutut siirtyy sille alueelle, huomautan. 

Eli nämä alapääasia-anopit on ihan yleinen ilmiö? Mistähän tällainen käyttäytyminen syntyy? Vanhuudesta? Itsekkyydestä? Mielekkään tekemisen ja ihmiskontaktien puutteesta?

Vierailija
9/41 |
17.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin, ap:n anoppi on kaiken lisäksi ylpeä siitä, että sanoo asiat suoraan eikä häpeile mitään. Ihanaa suorasanaisuutta nämä "käytimme miehen kanssa käsivoidetta liukasteena"-jutut. YÄK.

Vierailija
10/41 |
17.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hemmettiä? Nää jutut on kuin jostain sketsistä. :D :D :D

Vierailija
11/41 |
17.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tää totta? Minustakin tuntuu, että on kuin olisi jostain sketsistä. En voisi ikimaailmassa kuvitella anoppini tai äitini puhuvan moisia. Ällistyneenä luen tätä ketjua, jatkakaa...

Vierailija
12/41 |
17.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen varmaan tosi outo, mutta mielestäni anopillasi on aika kiehtovat jutut. Harva uskaltaa avautua noin syvällisesti ruumiintoiminnoistaan. Ihailtavaa!

Vierailija
13/41 |
17.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli samanlainen työkaveri! Kertoi sen lisäksi kiusallisen tarkasti ja yksityiskohtaisesti myös mm. seksielämästään ja kyseli todella intiimejä ja tungettelevia kysymyksiä muiden seksielämästä. Hermostui ja mökötti kun ei suostuttu ottamaan kantaa tähän puheenaiheeseen. Huh.

Vierailija
14/41 |
17.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tää totta? Minustakin tuntuu, että on kuin olisi jostain sketsistä. En voisi ikimaailmassa kuvitella anoppini tai äitini puhuvan moisia. Ällistyneenä luen tätä ketjua, jatkakaa...

Tiedän kuulostavani provolta, mutta tämä on ihan totta! Pahempiakin juttuja olisi, mutta pelkään että joku tunnistaa minut. Anoppi on mm. kertonut erään tuttumme seksielämästä ja genitaaleista hyvin yksityiskohtaisesti. - ap

Vierailija
15/41 |
17.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohon toimii sellainen, että käyt itse vessassa ja paskannat oikein kunnon tortun käteesi. Sitten tulet ulos sieltä ja hierot sen paskan oikein antaumuksella anopin naamaan. Se on voimaannuttava kokemus molemmin puolin ja estot häviää.

Vierailija
16/41 |
17.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen varmaan tosi outo, mutta mielestäni anopillasi on aika kiehtovat jutut. Harva uskaltaa avautua noin syvällisesti ruumiintoiminnoistaan. Ihailtavaa!

Jep, aluksi anopin avoimuus ilahdutti minuakin mutta jossain vaiheessa jutut hieman riistäytyivät käsistä. - ap

Vierailija
17/41 |
17.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos kokeilet tiedustella,  minkä merkkistä käsivoidetta käyttivät, että voisitte miehesi kanssa myös testata. Jos sillä saisi vähän jauhoja kurkkuun :D

Vierailija
18/41 |
17.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun entiselle koulukaverilleni omat vanhempansa soittelivat kilpaa ja kertoivat omia panojuttujaan yksityiskohtia myöten.

Koulukaveri oli muutenkin outo, ei yhtään ymmärtänyt mistä on ok puhua ja kenen kanssa ja miten pitäisi puhua vanhemmille tai korkeammassa asemassa oleville ihmisille, oli todella röyhkeä, hyökkäävä ja töksäyttelevä puheissaan. Ei myöskään hallinnut edes alkeellisia käytöstapoja jos oltiin isommalla porukalla syömässä.

Ihmeteltiin tosiaan tuota käytöstä ja sitten kuulimme miten puhui vanhempiensa kanssa näitä alapää-juttuja, kiroili ja haistatteli minkä ehti. Eli ei vaan kotona ole oppinut elämään kuten normaalit, sivistyneet ihmiset.

Vierailija
19/41 |
17.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kun avaa suunsa niin huudat korvaan että: "PERSE!" Kyllä se siitä rauhoittuu.

Vierailija
20/41 |
17.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun entiselle koulukaverilleni omat vanhempansa soittelivat kilpaa ja kertoivat omia panojuttujaan yksityiskohtia myöten.

Koulukaveri oli muutenkin outo, ei yhtään ymmärtänyt mistä on ok puhua ja kenen kanssa ja miten pitäisi puhua vanhemmille tai korkeammassa asemassa oleville ihmisille, oli todella röyhkeä, hyökkäävä ja töksäyttelevä puheissaan. Ei myöskään hallinnut edes alkeellisia käytöstapoja jos oltiin isommalla porukalla syömässä.

Ihmeteltiin tosiaan tuota käytöstä ja sitten kuulimme miten puhui vanhempiensa kanssa näitä alapää-juttuja, kiroili ja haistatteli minkä ehti. Eli ei vaan kotona ole oppinut elämään kuten normaalit, sivistyneet ihmiset.

Ap:n anopin kanssa ei voi käydä missään, kun tämä mm. huutelee vierailke ihmisille mitä sattuu eikä tosiaan tajua julkisen ja yksityisen rajaa kodin ulkopuolellakaan. Utelee ihmisiltä ihan asiattomia juttuja ja avautuu ohikulkijoille. Eikä tosiaan hallitse alkeellisimpiakaan käytöstapoja.

Anopin lapsuudenperhe ja nyt aikuiset lapset (mieheni mukaanluettuna) on melkein normaaleja, outoa kyllä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kahdeksan