Mikäköhän ihme siinä on, etten kelpaa suomalaiselle miehelle?
Any thoughts? Olen ihmeissäni, sillä olen aivan normaali nainen. Ok-näköinen, koulutus ja työ löytyy, mukavaksi ja fiksuksikin haukuttu. Ei ylipainoa. Olen asunut Suomen lisäksi Isossa-Britanniassa, Hollannissa ja Ranskassa eri pituisia jaksoja, ja näissä maissa vientiä on kuitenkin ollut. Saman tien kun jalka astuu Suomen maan kamaralle, seuraelämä kuihtuu täysin nollaan.
Kommentit (71)
Vierailija kirjoitti:
Olet Suomessa tavis, muualla erikoinen. Täällä sinunlaisiasi mahtuu 20 tusinaan.
Ap:n tasoinen nainen on tavis ainoastaan suurimmissa kaupungeissa :D Muualla ei, joten ilkeytesi ei nyt kyllä osunut kun et parempaa morkattavaa keksinyt.
Vierailija kirjoitti:
Suomalainen mies on siinä määrin rasisti ja huonoitsetuntoinen, ettei kestä että naisella on ollut jonkun toisen maalainen mies. Ylipäätään naisella ei saisi olla eksiä. Kuitenkin pitäisi olla seksitaitoja ja tarjota jokaista reikää tyrkylle.
Itse olen jo luovuttanut. Harkitsen muuttoa ulkomaille kunhan ensin valmistun.
Tämäpä kummallista, kun edellinen naiseni oli ulkomaalainen M38.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet Suomessa tavis, muualla erikoinen. Täällä sinunlaisiasi mahtuu 20 tusinaan.
Ap:n tasoinen nainen on tavis ainoastaan suurimmissa kaupungeissa :D Muualla ei, joten ilkeytesi ei nyt kyllä osunut kun et parempaa morkattavaa keksinyt.
Se oli yksi mahdollinen selitys. Selityksiähän ap kaipasi. En ymmärtänyt, että ap asuu jossain takahikiällä, jossa on 30 miestä ja kaksi naista ja silti ei vientiä ole.
Eikä tavallisuus tarkoita välttämättä ulkonäköä.
Joo, ei meillä vaan ole sellaista kulttuuria kuin esim. siinä "10 Hours of Walking in NYC as a Woman"-klipissä. On siinä omat haittapuolensakin ja Amy schumer sanoi että "I used to date Hispanic, but now I prefer consensual".
Itse toiminnallanne vahvistatte sukupuolirooja vaikka ette sitä edes huomaa. Toisaalta kun erot ovat pitkälti biologisia niin joka kulttuurissa se on tietty se mies jonka kuuluu olla aloitteellinen. En kyllä ole kuullut, että joku on kyrvän saannin varmistamiseksi on ulkomaille muuttanut.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä ap:sta mutta pohjoismaalainen vaalea nainen on kyllä muualla harvinaisempi tapaus. Vaaleus ei ole pelkkä hiuksien väri, vaan myös ihon.
AP täällä taas - harrastuksia, joita olen koittanut on työväenopiston kurssit, vapaaehtoistoiminta ja ulkoiluharrastukset. Näissäkin tosin myönnettävä, että on ollut naisenemmistö. Ehkä pitäisi seuraavaksi valita jokin autonvirityskurssi :p.
Kuvauksesi perusteella keskityt ulkoisiin asioihin ja odotat että elämäsi mies tulee ja pyyhkäisee jalat alta. Pian oletkin 35v sinkku, sitten 45v sinkku, sitten kohta jo kuudenkympin ja kuoleman välissä.
Voit valita toisinkin ja ryhtyä TUTUSTUMAAN elämässäsi vastaan tuleviin vapaisiin miehiin sen sijaan että valikoit kandidaatteja ulkonäön perusteella.
Vapaita miehiä tapaat kaikkialla , siis aivan kaikkialla, oikeasti. Tarvittaessa ts. jos et saa reaalielämässä suutasi auki, voit deitata uuden miehen vaikka joka toinen päivä käyttämällä internetiä.
Kaikki muu on vain itsellesi valehtelua.
Kun sitten löydät sen miehen ja olet parisuhteessa --- sittenhän se vaikea osuus vasta alkaa :D
Vierailija kirjoitti:
Miehet ovat todella kranttuja (ulkonäöstä) Suomessa.
Ei vaan naiset on niitä kranttuja
Ihan siksi, ettei miehet enää viitsi hukata elämäänsä jonkin vakkari-naisen kanssa, kun maailma on täynnä epätoivoisia miehenmetsästäjiä joiden kohdalla mies voi harjoittaa seksinmetsästystä.
Mulla sama kokemus. Olen Suomessa aina ollut sellainen johon miehet ei kiinnitä mitään huomiota, mutta briteissä ja Espanjassa vientiä oli ihan mielettömästi. En ole edes erityisen kaunis, sellainen tavis, enkä blondikaan vaan tumma.
Omalla kohdallani olen syyksi ajatellut sen, että koska olen aika sulkeutunut ja ujo, niin en osaa itse osoittaa kiinnostusta miehiä kohtaan tai flirtata, ja suomalaisessa kulttuurissa miehet ei yleensä (muualla kuin ehkä baareissa, joissa en käy) osoita kiinnostusta tuosta vaan ilman vihjeitä toiselta osapuolelta että kiinnostaa. Briteissä ja Espanjassa taas oli sellainen kulttuuri, että naisen ei tarvi osoittaa mitään, vaan miehet tekee aloitteita missä vaan arjessakin. Minulle se sopi erinomaisesti, että sain olla rauhassa ujo hissukka ja miehet pyörivät siinä ympärillä yrittämässä valloittaa minua. Varsinkin Espanjassa ujous oli miehille vielä erittäin positiivinen piirre, joka kertoi heille että tämä on aviopuolisomateriaalia eikä mikään helppo, kevytkenkäinen nainen.
Mulla sitten onkin espanjalainen aviomies. Suomessa olisin jäänyt vanhaksipiiaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ilkeyttä tuossa nyt on? :D Se nyt vaan on tosiasia, että Suomessa suomalaisen näköisiä ja suomalaisella kulttuurilla varustettuja mahtuu 12 tusinaan. Muissa maissa suomalainen on eksoottinen, ja sen takia kiehtoo paikallisia. Italialainen nainen on italiassa vain italialainen nainen, mutta Suomessa kovin eksoottinen ja sen takia kiehtoo.
Vierailija kirjoitti:
Mulla sama kokemus. Olen Suomessa aina ollut sellainen johon miehet ei kiinnitä mitään huomiota, mutta briteissä ja Espanjassa vientiä oli ihan mielettömästi. En ole edes erityisen kaunis, sellainen tavis, enkä blondikaan vaan tumma.
Omalla kohdallani olen syyksi ajatellut sen, että koska olen aika sulkeutunut ja ujo, niin en osaa itse osoittaa kiinnostusta miehiä kohtaan tai flirtata, ja suomalaisessa kulttuurissa miehet ei yleensä (muualla kuin ehkä baareissa, joissa en käy) osoita kiinnostusta tuosta vaan ilman vihjeitä toiselta osapuolelta että kiinnostaa. Briteissä ja Espanjassa taas oli sellainen kulttuuri, että naisen ei tarvi osoittaa mitään, vaan miehet tekee aloitteita missä vaan arjessakin. Minulle se sopi erinomaisesti, että sain olla rauhassa ujo hissukka ja miehet pyörivät siinä ympärillä yrittämässä valloittaa minua. Varsinkin Espanjassa ujous oli miehille vielä erittäin positiivinen piirre, joka kertoi heille että tämä on aviopuolisomateriaalia eikä mikään helppo, kevytkenkäinen nainen.
Mulla sitten onkin espanjalainen aviomies. Suomessa olisin jäänyt vanhaksipiiaksi.
Kuvaa erinomaisesti tavallista naisen ajatusmaailmaa. Miehetkö niitä narsisseja olikaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ilkeyttä tuossa nyt on? :D Se nyt vaan on tosiasia, että Suomessa suomalaisen näköisiä ja suomalaisella kulttuurilla varustettuja mahtuu 12 tusinaan. Muissa maissa suomalainen on eksoottinen, ja sen takia kiehtoo paikallisia. Italialainen nainen on italiassa vain italialainen nainen, mutta Suomessa kovin eksoottinen ja sen takia kiehtoo.
Mutta esim. aloituksessa mainituissa briteissä ei suomalainen ulkoisesti ole kyllä mitenkään eksoottinen näky, joten se ei kiinnostusta selitä...
Koska suomessa miehet ei lähesty naisia, vaan sun on tehtävä aloite. Ja näinhän on itse asiassa parasta, koska voit valita itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuvaa erinomaisesti tavallista naisen ajatusmaailmaa. Miehetkö niitä narsisseja olikaan?
En ymmärrä mitä tekemistä tällä narsismin kanssa on. Siis sillä, jos on sen verran ujo ja sisään päin kääntynyt, että itse ei saisi aikaiseksi eikä uskaltaisi tehdä aloitteita ikinä. Itse olen sen verran introvertti muutenkin, että yksin oleminenkaan ei ole koskaan ollut erityisen epämiellyttävää, joten jos vain Suomessa olisin asunut ja jäänyt yksin, olisin hyväksynyt tämän ilman suurempia suruja. Eli ei olisi ollut oikein motivaatiota mennä epämukavuusalueelle ujouden voittamiseen, koska yksinkin on aina ollut varsin mukava olla.
Suomalainen "tavis"nainen on kaunis verrattuna esimerkiksi brittinaisiin. Olet ulkomailla eksoottinen ja herätät huomiota. Lisäksi ihmiset ovat vapautuneempia ja ystävällisempiä ulkomailla sekä osaavat smalltalkin, mikä voi helpottaa tutustumista. Mutta samalla monet suomalaiset voivat ottaa nä mukavat puheet liian vakavissaan. Esimerkiksi suomessa "nähdään" sanotaan, kun oikeasti tullaan näkemään tai on mahdollisuuksia nähdä tulevaisuudessa. Minullekin yks aussi sanoi viimeisellä tapaamisella " see you", vaikka molemmat tiedettiin ettei enää ikinä nähdä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kykenet lukemaan olisit aloituksesta oivaltanut, että ap on hoikka, ok-näköinen, mukava, fiksu ja vielä matkustellut. Tuollainen ei ole tusinaliisa, paitsi tosiaan vain suurimmissa kaupungeissa, joissa on myös miehillä eniten valinnanvaraa kun tarjonta on huipussaan.
Ja eipä suominainen ole millään spekseillä eksoottinen esim. Briteissä.
ap, olet vähän samanlainen kun minä. Ulkomailla asuminen, kansainvälinen ajattelutapa, liian omilla pärjäävä, sivistynyt, korkeasti koulutettu, ei mikään huulitäytteinen silikonibimbo tekoripsineen,jne on ihan liikaa suomalaisille miehille. Suomessa on VÄHÄN sellaisia samalla aaltopituudella olevia miehiä kuin sinä, ja ne harvat on jo varattu. ja ne jotka on vapaana, ei halua sellaista kuin he itse ovat, vaan koska tajuavat oman "markkina-arvonsa" osaavatkin sitten todella tarkkaan valiokoida just sellaisen pissaliisan joka täyttää heidän narsistiset tarpeensa, tms.
Ja, kuka niitä juoppoja, juroja, ja peräkammarinpoikia,metsäläisiä, (hirvenmetsästäjät turkistarhaajat, lypsytilalliset,..jne)vakavasti edes harkitsee.
Fiksuille miehille on suomessa liian hyvät oltavat, koska fiksut naiset suurin piirtein tappelee niistä, ja miehillä on vara mistä valita. Suositttelen todella nopeasti hakemaan sen miehesi jostain muualta euroopasta, ennemmin kuin jäisit tänne odottelemaan sen kohtaamista. Sitä ei tule tapahtumaan, etenkään jos asut vähäänkään syrjäseuduilla, kuten minä...jäät lapsettomaksi tai tyydyt sitten vanhana johonkin juopporetkiuuun kun ei ole muitakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP palailee linjoille! Kiitoksia (asiallisista) vastauksista. Seuraa olen koittanut löytää baareista ja harrastuksista. Olen myös itse tehnyt aloitteita, mutta ne eivät johda mihinkään. Ts. Seksi kyllä kelpaisi, mutta kahville ei haluta lähteä. Paalutettavana en ole käynyt missään, enkä ylpeilee ulkomaan oleskeluillani - totta kai se jossain vaiheessa tulee esille kun toiseen ihmiseen tutustuu, kuten moni muukin asia menneisyydestäni. Vaikea uskoa, että esimerkiksi ranskalainen eksäni tekisi minusta kelvottoman. Tai mistä näitä nyt tietää :D
Suomalainen mies on siinä määrin rasisti ja huonoitsetuntoinen, ettei kestä että naisella on ollut jonkun toisen maalainen mies. Ylipäätään naisella ei saisi olla eksiä. Kuitenkin pitäisi olla seksitaitoja ja tarjota jokaista reikää tyrkylle.
Itse olen jo luovuttanut. Harkitsen muuttoa ulkomaille kunhan ensin valmistun.
No jaa. Enpä huutelisi noiden taitojen perään, kun ei niitä tavismies itsekään juuri kartuttaa voi.
m41
Olet varmaan niin kova tasoinen, että tavismiehet ei uskalla lähestyä. Kiinnostuneita varmaan olisi, mutta ei heillä ole varmaan sinulle mitään annettavaa.
Tavismies