Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikäköhän ihme siinä on, etten kelpaa suomalaiselle miehelle?

Vierailija
17.10.2015 |

Any thoughts? Olen ihmeissäni, sillä olen aivan normaali nainen. Ok-näköinen, koulutus ja työ löytyy, mukavaksi ja fiksuksikin haukuttu. Ei ylipainoa. Olen asunut Suomen lisäksi Isossa-Britanniassa, Hollannissa ja Ranskassa eri pituisia jaksoja, ja näissä maissa vientiä on kuitenkin ollut. Saman tien kun jalka astuu Suomen maan kamaralle, seuraelämä kuihtuu täysin nollaan.

Kommentit (71)

Vierailija
41/71 |
18.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet ovat todella kranttuja (ulkonäöstä) Suomessa.

Ei vaan naiset on niitä kranttuja

Näin. Suomalaiset miehet haluavat laajemmalta otannalta parisuhteita ja seksiä kaikista naisista, kun taas suomalaiset naiset haluavat kumppanin ja seksiä kapeammasta joukosta miehiä. Laajempi joukko suomalaisia miehiä kokee suoranaista hyljeksintää vastakkaiselta sukupuolelta toisin kuin suomalaiset naiset jotka saavat huomiota laajasti eri sosioekonomisista ryhmistä tulevilta miehiltä.

AP vaikuttaa hyvin selkeältä tapaukselta. Katselee passiivisena pientä ryhmää voittaja miehiä ja ihmettelee, kun ritari ei tulekaan noutamaan ja samalla täysin poissulkee kaikelta kontaktipinnalta valtaosan tavallisia miehiä.

Vierailija
42/71 |
18.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei vaan naiset on niitä kranttuja

Näin. Suomalaiset miehet haluavat laajemmalta otannalta parisuhteita ja seksiä kaikista naisista, kun taas suomalaiset naiset haluavat kumppanin ja seksiä kapeammasta joukosta miehiä. Laajempi joukko suomalaisia miehiä kokee suoranaista hyljeksintää vastakkaiselta sukupuolelta toisin kuin suomalaiset naiset jotka saavat huomiota laajasti eri sosioekonomisista ryhmistä tulevilta miehiltä.

AP vaikuttaa hyvin selkeältä tapaukselta. Katselee passiivisena pientä ryhmää voittaja miehiä ja ihmettelee, kun ritari ei tulekaan noutamaan ja samalla täysin poissulkee kaikelta kontaktipinnalta valtaosan tavallisia miehiä.

Korjaus: miehet haluavat laajemmalta otannalta seksiä.

Parisuhteiden suhteen miehet ovat todella kranttuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/71 |
18.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet narsistinen omaan napaasi tuijottaa,itsekeskeinen tavis. En mäkään jaksaisi sua kuunnella.

Vierailija
44/71 |
18.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP palailee linjoille! Kiitoksia (asiallisista) vastauksista. Seuraa olen koittanut löytää baareista ja harrastuksista. Olen myös itse tehnyt aloitteita, mutta ne eivät johda mihinkään. Ts. Seksi kyllä kelpaisi, mutta kahville ei haluta lähteä. Paalutettavana en ole käynyt missään, enkä ylpeilee ulkomaan oleskeluillani - totta kai se jossain vaiheessa tulee esille kun toiseen ihmiseen tutustuu, kuten moni muukin asia menneisyydestäni. Vaikea uskoa, että esimerkiksi ranskalainen eksäni tekisi minusta kelvottoman. Tai mistä näitä nyt tietää :D

Suomalainen mies on siinä määrin rasisti ja huonoitsetuntoinen, ettei kestä että naisella on ollut jonkun toisen maalainen mies. Ylipäätään naisella ei saisi olla eksiä. Kuitenkin pitäisi olla seksitaitoja ja tarjota jokaista reikää tyrkylle.

Itse olen jo luovuttanut. Harkitsen muuttoa ulkomaille kunhan ensin valmistun.

No jaa. Enpä huutelisi noiden taitojen perään, kun ei niitä tavismies itsekään juuri kartuttaa voi.

m41

Hahhah, niinpä juu :D

Tavismiehet odottavat sitä suikkaria joka seksikerralla (ja hyvää sellaista, itsehän ei tietysti naiselle tehdä mitään...) ja anaaliseksi on normiodotus myös. Jos ei noihin nainen suostu on liian tylsä ja huono pano. Kaikki asennot pitää osata ja vielä tyylillä, suutahtaa voi jos ei jaksakaan yhden nussimiskerran aikana käydä läpi niitä kolmea perusasentoa, jotka miestä eniten miellyttää...

Tämä pienellä otannallani teistä tavismiehistä.

Vierailija
45/71 |
18.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksei aloittajalle kelpaa ulkomaalainen mies?

Vierailija
46/71 |
18.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: 

Vierailija kirjoitti:

AP palailee linjoille! Kiitoksia (asiallisista) vastauksista. Seuraa olen koittanut löytää baareista ja harrastuksista. Olen myös itse tehnyt aloitteita, mutta ne eivät johda mihinkään. Ts. Seksi kyllä kelpaisi, mutta kahville ei haluta lähteä. Paalutettavana en ole käynyt missään, enkä ylpeilee ulkomaan oleskeluillani - totta kai se jossain vaiheessa tulee esille kun toiseen ihmiseen tutustuu, kuten moni muukin asia menneisyydestäni. Vaikea uskoa, että esimerkiksi ranskalainen eksäni tekisi minusta kelvottoman. Tai mistä näitä nyt tietää :D

Suomalainen mies on siinä määrin rasisti ja huonoitsetuntoinen, ettei kestä että naisella on ollut jonkun toisen maalainen mies. Ylipäätään naisella ei saisi olla eksiä. Kuitenkin pitäisi olla seksitaitoja ja tarjota jokaista reikää tyrkylle.

No jaa. Enpä huutelisi noiden taitojen perään, kun ei niitä tavismies itsekään juuri kartuttaa voi.

m41

Tavismiehet odottavat sitä suikkaria joka seksikerralla (ja hyvää sellaista, itsehän ei tietysti naiselle tehdä mitään...) ja anaaliseksi on normiodotus myös. Jos ei noihin nainen suostu on liian tylsä ja huono pano. Kaikki asennot pitää osata ja vielä tyylillä, suutahtaa voi jos ei jaksakaan yhden nussimiskerran aikana käydä läpi niitä kolmea perusasentoa, jotka miestä eniten miellyttää...

Joopa joo. Ja sille fiksulle alfamiehelle kelpaa se että vedetään lähetyssaarnaaja-asennossa ensimäiset kuusi vuotta ja vain silloin kun nainen haluaa?

Mitä parempi mies, sitä enemmän sillä on varaa vaatia asioita partnerilta.

Vierailija
47/71 |
18.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: 

Vierailija kirjoitti:

m41

Varmaan noinkin. Suureen joukkoon mahtuu kaiken laisia miehiä. Ja taitaa miehen ikäkin vaikuttaa siihen mitä on naiselta vailla.

m41

Vierailija
48/71 |
18.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei pidä todellakaan paikkaansa, kun katsoo käsipuolessaan keikkuvia daameja

Vierailija
49/71 |
18.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitsi että naisen tulee olla hyvännäköinen ja hoikka, pitää olla hyvä sängyssä ja osata kaikki temput, mutta olla silti samaan aikaan neitsyt. 

Vierailija
50/71 |
18.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: 

Vierailija kirjoitti:

m41

Joopa joo. Ja sille fiksulle alfamiehelle kelpaa se että vedetään lähetyssaarnaaja-asennossa ensimäiset kuusi vuotta ja vain silloin kun nainen haluaa?

Ei. Jokainen mies, myös se hylkiö joka ei kelpaa haluamilleen naisille, vaatii noita ja tuntee olevansa oikeutettu laatuseksiin, naisen haluista viis.

Esim. yksi mies, jolta sain juuri tuota kohtelua ei ollut saanut vuoteen seksiä - ja sitten minäkin olin vielä pettymys...

Vierailija
51/71 |
18.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: 

Vierailija kirjoitti:

m41

Ei. Jokainen mies, myös se hylkiö joka ei kelpaa haluamilleen naisille, vaatii noita ja tuntee olevansa oikeutettu laatuseksiin, naisen haluista viis.

Esim. yksi mies, jolta sain juuri tuota kohtelua ei ollut saanut vuoteen seksiä - ja sitten minäkin olin vielä pettymys...

Oli varmaan viettänyt paljon aikaa netissä ja ladannut suuria odotuksia tilanteelle. Irl olikin sitten jotain muuta ja vähemmän hohdokasta.

m41

Vierailija
52/71 |
18.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä menekistäni muissa maissa, mutta on se ihme kun tuntee naisena olevansa pelkkää ilmaa miehille. Ja olen vielä alta 30-vuotias, timmi, ihan nätti ja mielestäni myös mukava. Enkä ole ainut tuntemani sinkku, jolla seuraelämä hohkaa tyhjyyttään...

No sama ongelma on valtavalla määrällä miehiä Suomessa. Ei se ole mikään itsestäänselvyys, että on kiinnostava vastakkaisen sukupuolen silmissä. Jotain susta puuttuu, mutta paha sitä on netissä arvailla että mikä se on.

Vierailija
53/71 |
18.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap, olet vähän samanlainen kun minä. Ulkomailla asuminen, kansainvälinen ajattelutapa, liian omilla pärjäävä, sivistynyt, korkeasti koulutettu, ei mikään huulitäytteinen silikonibimbo tekoripsineen,jne on ihan liikaa suomalaisille miehille. Suomessa on VÄHÄN sellaisia samalla aaltopituudella olevia miehiä kuin sinä, ja ne harvat on jo varattu. ja ne jotka on vapaana, ei halua sellaista kuin he itse ovat, vaan koska tajuavat oman "markkina-arvonsa" osaavatkin sitten todella tarkkaan valiokoida just sellaisen pissaliisan joka täyttää heidän narsistiset tarpeensa, tms. 

Ja, kuka niitä juoppoja, juroja, ja peräkammarinpoikia,metsäläisiä, (hirvenmetsästäjät turkistarhaajat, lypsytilalliset,..jne)vakavasti edes harkitsee.

Fiksuille miehille on suomessa liian hyvät oltavat, koska fiksut naiset suurin piirtein tappelee niistä, ja miehillä on vara mistä valita. Suositttelen todella nopeasti hakemaan sen miehesi jostain  muualta euroopasta, ennemmin  kuin jäisit tänne odottelemaan sen kohtaamista. Sitä ei tule tapahtumaan, etenkään jos asut vähäänkään syrjäseuduilla, kuten minä...jäät lapsettomaksi tai tyydyt sitten vanhana johonkin juopporetkiuuun kun ei ole muitakaan.

Tän sun tekstin perusteella olet kyllä kaikkea muuta kuin tasokas, pikemminkin kauhistus kenelle tahansa miehelle joka haluaa mukavaa, positiivista ja älykästä seuraa.

-mies

Vierailija
54/71 |
18.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä menekistäni muissa maissa, mutta on se ihme kun tuntee naisena olevansa pelkkää ilmaa miehille. Ja olen vielä alta 30-vuotias, timmi, ihan nätti ja mielestäni myös mukava. Enkä ole ainut tuntemani sinkku, jolla seuraelämä hohkaa tyhjyyttään...

No sama ongelma on valtavalla määrällä miehiä Suomessa. Ei se ole mikään itsestäänselvyys, että on kiinnostava vastakkaisen sukupuolen silmissä. Jotain susta puuttuu, mutta paha sitä on netissä arvailla että mikä se on.

Ei tietenkään ole, mutta onhan se irvokasta kun näkee normaaleita ja komeitakin miehiä joidenkin ylipainoisten, räävittömien ja rumahkojen naisten käsipuolessa :D Tulee mieleen, että mitä sen tason naisilla on tarjottavana yhtään kellekään...

Vierailija
55/71 |
18.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut ihan sama kokemus, vaikken itseäni erityisen tasokkaana pidäkään. Älykäs kyllä olen tutkitusti, mutta luonne ei ole mikään unelma. Jostain syystä esim. britit tykkäävät silti juuri siitä luonteesta! Eli kun on vähän erikoinen ja huumori vinoa, keskustelu sujuu ulkomaalaisten kanssa loistavasti, ja sitten ne naurattavat naisen tietty sänkyyn asti. Suomalaiset miehet kyllä joskus lähestyvät, mutta säikähtävät heti kun sanon jotain, jota ei pidä ottaa täysin kirjaimellisesti. Olen tullut siihen tulokseen, että Suomessa mulla on

aidosti ollut vientiä vain Savossa (sad but true), ja se liittyy jotenkin ihmisten luonteenlaatuun. Savolaiset eivät ole tosikkoja samalla tavalla kuin pk-seutulaiset, jossa olen muuten viettänyt aikaani. Olenkin itseasiassa seurustellut vakavammin vain parin suomalaisen miehen kanssa (en pitkään, mutta tositarkoituksella), ja homma kaatui juuri siihen, että eivät jaksaneet huumorintajuani eli luonnettani. Naimisiin menin britin kanssa, ja jos joskus vielä joudun vapaille markkinoille, en enää edes yritä mitään suomalaisten kanssa.

Vierailija
56/71 |
18.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tietenkään ole, mutta onhan se irvokasta kun näkee normaaleita ja komeitakin miehiä joidenkin ylipainoisten, räävittömien ja rumahkojen naisten käsipuolessa :D Tulee mieleen, että mitä sen tason naisilla on tarjottavana yhtään kellekään...

No sama olohan voi tulla miehelle, kun katsoo jotain ihme vittumaisia douchebageja kauniiden naisten kanssa, samalla kun reilut ja rehelliset tyypit miettivät mikseivät ole saaneet treffejä kahteen vuoteen. Sitä kun ei pysty toista sukupuolta edustava sanomaan, että mikä sitä seksuaalista vetovoimaa luo ja mikä tapppaa.

Vierailija
57/71 |
18.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No sama olohan voi tulla miehelle, kun katsoo jotain ihme vittumaisia douchebageja kauniiden naisten kanssa, samalla kun reilut ja rehelliset tyypit miettivät mikseivät ole saaneet treffejä kahteen vuoteen. Sitä kun ei pysty toista sukupuolta edustava sanomaan, että mikä sitä seksuaalista vetovoimaa luo ja mikä tapppaa.

Ongelmahan miehillä on, että teidän pitäisi myös näyttää hyvännäköisiltä... Ei reiluus ja rehellisyys ole mitään automaattisia takeita, että nainen kiinnostuu.

Mutta tosiaan tuntemani pitkäaikaisimmat sinkkunaiset ovat hoikkia, nättejä, kouluttautuneita ja muutenkin mielenkiintoisia ihmisiä ja silti on vaikeuksia löytää vakavassa mielessä kiinnostuneita suomalaisia miehiä.

Eikä noista naisista kukaan lähde selittämään tilannettaan joillain tekosyillä, vaan rehellisesti miettivät mikä se vika on itsessä, kun päinvastoin miesten kohdalla miehet heittävät omat epäonnistumiset taas naisten puutteeksi (eli "nyhyyyy oon siis niinq liian rehellinen naisille ja siks en saa ketään").

Vierailija
58/71 |
18.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ongelmahan miehillä on, että teidän pitäisi myös näyttää hyvännäköisiltä... Ei reiluus ja rehellisyys ole mitään automaattisia takeita, että nainen kiinnostuu.

Mutta tosiaan tuntemani pitkäaikaisimmat sinkkunaiset ovat hoikkia, nättejä, kouluttautuneita ja muutenkin mielenkiintoisia ihmisiä ja silti on vaikeuksia löytää vakavassa mielessä kiinnostuneita suomalaisia miehiä.

Eikä noista naisista kukaan lähde selittämään tilannettaan joillain tekosyillä, vaan rehellisesti miettivät mikä se vika on itsessä, kun päinvastoin miesten kohdalla miehet heittävät omat epäonnistumiset taas naisten puutteeksi (eli "nyhyyyy oon siis niinq liian rehellinen naisille ja siks en saa ketään").

No ei se ulkonäkökään miestä kauheasti pelasta, jos on liian nössö luonteeltaan. Ballsit omistava mies tuntuu saavan vähän rumemmallakin naamalla. 

Miehen mielipide on, että ei ne oikeasti kauniit ja fiksut naiset saa olla juuri hetkeäkään rauhassa miehiltä, jos nyt vaan pyörii yhtään missään missä on miehiä. Se on kyllä huomattu, että monella naisella on ihan väärä käsitys siitä, millainen on miesten mielestä kaunis nainen ja hurmaava luonne.

Ei kyllä kaikki miehet heitä epäonneaan naisten syyksi. Netissä näitä voi jonkunverran pyöriä, mutta onpa niitä vastaavia naisiakin.

-mies

Vierailija
59/71 |
18.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: 

Vierailija kirjoitti:

m41

Sähän olet aikamoinen lutka ollut, jos olet ollut niin monen miehen kanssa, että pystyt tekemään oikein tilastollisia yleistyksiä :D

Vierailija
60/71 |
18.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap, olet vähän samanlainen kun minä. Ulkomailla asuminen, kansainvälinen ajattelutapa, liian omilla pärjäävä, sivistynyt, korkeasti koulutettu, ei mikään huulitäytteinen silikonibimbo tekoripsineen,jne on ihan liikaa suomalaisille miehille. Suomessa on VÄHÄN sellaisia samalla aaltopituudella olevia miehiä kuin sinä, ja ne harvat on jo varattu. ja ne jotka on vapaana, ei halua sellaista kuin he itse ovat, vaan koska tajuavat oman "markkina-arvonsa" osaavatkin sitten todella tarkkaan valiokoida just sellaisen pissaliisan joka täyttää heidän narsistiset tarpeensa, tms. 

Ja, kuka niitä juoppoja, juroja, ja peräkammarinpoikia,metsäläisiä, (hirvenmetsästäjät turkistarhaajat, lypsytilalliset,..jne)vakavasti edes harkitsee.

Fiksuille miehille on suomessa liian hyvät oltavat, koska fiksut naiset suurin piirtein tappelee niistä, ja miehillä on vara mistä valita. Suositttelen todella nopeasti hakemaan sen miehesi jostain  muualta euroopasta, ennemmin  kuin jäisit tänne odottelemaan sen kohtaamista. Sitä ei tule tapahtumaan, etenkään jos asut vähäänkään syrjäseuduilla, kuten minä...jäät lapsettomaksi tai tyydyt sitten vanhana johonkin juopporetkiuuun kun ei ole muitakaan.

Tän sun tekstin perusteella olet kyllä kaikkea muuta kuin tasokas, pikemminkin kauhistus kenelle tahansa miehelle joka haluaa mukavaa, positiivista ja älykästä seuraa.

-mies

Miettikääpä tuo sama teksti miehen kirjoittamana... tulisi pikkasen kusipääfiilikset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme viisi