Mikäköhän ihme siinä on, etten kelpaa suomalaiselle miehelle?

Vierailija

Any thoughts? Olen ihmeissäni, sillä olen aivan normaali nainen. Ok-näköinen, koulutus ja työ löytyy, mukavaksi ja fiksuksikin haukuttu. Ei ylipainoa. Olen asunut Suomen lisäksi Isossa-Britanniassa, Hollannissa ja Ranskassa eri pituisia jaksoja, ja näissä maissa vientiä on kuitenkin ollut. Saman tien kun jalka astuu Suomen maan kamaralle, seuraelämä kuihtuu täysin nollaan.

Sivut

Kommentit (71)

Vierailija

Voi johtua siitä että suomessa ollaan juroja. Jos olet "keskivertoa kauniimpi - (huono esimerkki)" niin suomalaiset miehet ei uskalla tehdä aloitetta, muuten kuin kahden promillen kännissä. Hymyä huuleen ja pilkettä silmä kulmaan niin varmasti löytyy ;)

- mies 26v

Vierailija

Osaatko puhua mistään muista asioista kuin näistä ulkomaan asumisistasi? Joka ikinen tympääntyy jos saa vain ja ainoastaan kuunnella höpinää, jossa joka kolmas sana on jotakin muuta kieltä ja aiheena on vain sinä ja sinun kokemuksesi. Jos haluat ihailua, niin yritä keskustella muustakin.

Vierailija

Ulkomailla miehet on epätoivoisempia, kun ei siellä saa useinkaan pillua niin helposti kuin Suomessa. Tai sitten olet Suomessa liian tavallisen näköinen ja ulkomailla eksoottinen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mistä haet seuraa? Baarit, netti, harrastukset, työpaikka, kavereiden ystävät?

Ei AP hae. Ap odottaa, että mies tulee tekemään ja hakemaan melkeinpä kotoa. Suoalaiset miehet ujoja aloitteiden kanssa, mutta Keski-Euroopassa ollaan aktiivisempia ja heitetään small talkia.

Suomessa Ap istuu kahvin kanssa naama duckfacella, mutta kukaan mies ei tule jutskaamaan (paitsi rumat, mutta heitä ei noteerata).

Vierailija

Usein kantamaan miehet myös vierastavat mamupatjoja. Jos on yleisessä tiedossa, että AP on kierrellyt ympäri maita ja ollut eri maissa paalutettavana, niin kyllä se usein ne vakavaa suhdetta haluavat karkoittaa. Sama ilmiö siis muissakin maissa, joissa ei arvosteta, jos nainen käynyt paalutettavana ulkomailla.

Vierailija

AP palailee linjoille! Kiitoksia (asiallisista) vastauksista. Seuraa olen koittanut löytää baareista ja harrastuksista. Olen myös itse tehnyt aloitteita, mutta ne eivät johda mihinkään. Ts. Seksi kyllä kelpaisi, mutta kahville ei haluta lähteä. Paalutettavana en ole käynyt missään, enkä ylpeilee ulkomaan oleskeluillani - totta kai se jossain vaiheessa tulee esille kun toiseen ihmiseen tutustuu, kuten moni muukin asia menneisyydestäni. Vaikea uskoa, että esimerkiksi ranskalainen eksäni tekisi minusta kelvottoman. Tai mistä näitä nyt tietää :D

Vierailija

En tiedä menekistäni muissa maissa, mutta on se ihme kun tuntee naisena olevansa pelkkää ilmaa miehille. Ja olen vielä alta 30-vuotias, timmi, ihan nätti ja mielestäni myös mukava. Enkä ole ainut tuntemani sinkku, jolla seuraelämä hohkaa tyhjyyttään...

Baareista ei tunnu saavan muuta kiinnostusta miehiltä kuin yhden illan seksiin - sen jälkeen miehet varmaan pyytävät ulos jos seksi miellytti, itsellä ei noista ole kokemusta kun sitä kautta en miehiin halua tutustua. On tässä maassa joku juttu, kun sinkkujen määrä alkaa olla historiallisen suuri.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ehkä ne miehet eivät ole olleet kiinnostuneita sun seuraelämästä? Etsivät vaikka jotain muuta. Mies

Maailmalla matkusteleva ja deittaileva nainen ei siis ole sieltä kärkipäästä koitan sanoa. Mies

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

AP palailee linjoille! Kiitoksia (asiallisista) vastauksista. Seuraa olen koittanut löytää baareista ja harrastuksista. Olen myös itse tehnyt aloitteita, mutta ne eivät johda mihinkään. Ts. Seksi kyllä kelpaisi, mutta kahville ei haluta lähteä. Paalutettavana en ole käynyt missään, enkä ylpeilee ulkomaan oleskeluillani - totta kai se jossain vaiheessa tulee esille kun toiseen ihmiseen tutustuu, kuten moni muukin asia menneisyydestäni. Vaikea uskoa, että esimerkiksi ranskalainen eksäni tekisi minusta kelvottoman. Tai mistä näitä nyt tietää :D

Mistä harrastuksista?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Suomalainen mies on siinä määrin rasisti ja huonoitsetuntoinen, ettei kestä että naisella on ollut jonkun toisen maalainen mies. Ylipäätään naisella ei saisi olla eksiä. Kuitenkin pitäisi olla seksitaitoja ja tarjota jokaista reikää tyrkylle.

Itse olen jo luovuttanut. Harkitsen muuttoa ulkomaille kunhan ensin valmistun.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat