Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko pienet rinnat turn off miehille?

Vierailija

Orastava suhde kiinnostavaan mieheen ja seksikin alkaisi kiinnostaa pitkän sinkkukauden jälkeen. Olen hoikka ja pieni nainen, rinnat pienet, B-kuppikokoa. Entiselle miehelle ne eivät olleet ongelma, mutta uutta miettiessä tulee kaikkea ajateltua. Itselleni ne ovat luonnollinen osa minua ja ei tulisi mieleenkään alkaa suurentamaan.

Sivut

Kommentit (47)

Vierailija

Ei tosiaanka.miten nainen kantaa niitä.peti hommissa voi käyttää esim puolikuppiliivejä.ja plussaa on kiinteät nännit.onko sulla isot nännipihat?

Vierailija

Eiköhän se mies näe jo päällepäin, että minkä kokoinen rintavarustuksesi on ja on ilmiesti kiinnostunut. Miehen peniksen kokoa et näe päällepäin, joten olisiko pieni sinulle  turn-off?

pohjmies

Kyllä se korvienväli nyt enemän huolestuttaa, suuremalla todenäköisyydellä tulet hylätyksi siksi että haet jotain turhuuksia.  Toki voit sitten hylätyksi tultua laittaa ne tissit syyksi, kunhan pakotat miehenkin sen tekosyyn hyväksymään. 

Vierailija

Eräällä exälläni oli rusinat kylkiluiden päällä. Mutta hän oli yksi parhaista villikissoista, kun oltiin alasti sängyssä Joten ei se suhde katkennut A- rintoihin vaan pitkään välimatkaan kun kumpikaan ei voinut saada töitä toisen paikkakunnalta. Etäsuhde katkesi kun yhteydenpito oli niin vaikeaa.

Vierailija

Kohoaako joillakin naisilla itsetunto silikonien myötä? Itse pitäisin sellaista naista täysin arvottomana. Jos niin huono omanarvontunto, että rintojen koko määrittelee naisen arvon, niin parempi elellä sinkkuna.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän se mies näe jo päällepäin, että minkä kokoinen rintavarustuksesi on ja on ilmiesti kiinnostunut. Miehen peniksen kokoa et näe päällepäin, joten olisiko pieni sinulle  turn-off?

Ei ole. Yhtä lailla olen tullut tyydytetyksi mikropeniksellä kuin keskiverrollakin. Suuresta ei ole kokemusta.

Vierailija

B-rinnat ovat minusta kyllä normaalit eivätkä pienet... Mutta vastaus kysymykseesi: joillekin on, mutta se prosenttiosuus miehistä on kyllä varmasti pieni.

Uliuli

Vierailija kirjoitti:

Kohoaako joillakin naisilla itsetunto silikonien myötä? Itse pitäisin sellaista naista täysin arvottomana. Jos niin huono omanarvontunto, että rintojen koko määrittelee naisen arvon, niin parempi elellä sinkkuna.

Kohoaako joillakin naisilla itsetunto hiusten värjäämisen myötä? Laihduttamisen? Treenamisen? Entäpä rintojen pienentämisen? Entäpä tatuoinnit ja lävistykset? Eiköhän jokainen saa tehdä itselleen mitä haluaa, ja näyttää miltä haluaa ;-)
Oletko katkera 40v avmamma jonka mies jumaloi silikonirintoja?

Vierailija

Minulla on "kaadettuna" kymmeniä naisia. TOP3-panoissani kahdella oli ns pienet tissit, mutta ne vaan sopivat sopusuhtaisuudessaan kyseisen naisen olemukseen.

Kohdalle osui myös pari D/E-kupin tapausta, ihan hyviä hoitoja mutta ei ne tissit niin merkanneet.

Toki kunnon "telkkariin" (eli TV, eli tissivakoon) katse kiinnittyy helpommin, mutta kun vaatteet on riisuttu ja aika alkaa tositoimiin, naisen "osaaminen" ja intohimo ratkaisee. Ei tissien koko tai peban kireys...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kohoaako joillakin naisilla itsetunto hiusten värjäämisen myötä? Laihduttamisen? Treenamisen? Entäpä rintojen pienentämisen? Entäpä tatuoinnit ja lävistykset? Eiköhän jokainen saa tehdä itselleen mitä haluaa, ja näyttää miltä haluaa ;-)
Oletko katkera 40v avmamma jonka mies jumaloi silikonirintoja?

Ei kohoa itsetunto minkään ulkoisen kohennuksen myötä. Kasvattakaa tyttärenne rakastamaan itseään sellaisina kuin he ovat, ei keinotekoisilla miellyttämistarpeilla näennäistyytyväisiksi.

Vierailija

Pillu se on kuiteski kaikkein tärkein naisen varustus. Tissit on tietysti imetyksessä tärkeät, mutta ei koko niinkään vaan heruminen eli maidontuotantokyky.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat