Onko pienet rinnat turn off miehille?
Orastava suhde kiinnostavaan mieheen ja seksikin alkaisi kiinnostaa pitkän sinkkukauden jälkeen. Olen hoikka ja pieni nainen, rinnat pienet, B-kuppikokoa. Entiselle miehelle ne eivät olleet ongelma, mutta uutta miettiessä tulee kaikkea ajateltua. Itselleni ne ovat luonnollinen osa minua ja ei tulisi mieleenkään alkaa suurentamaan.
Kommentit (49)
Mitä pienemmät, sen paremmat. Silikonit ovat totaalinen turn-off.
Omaan B kupin ja saan miehiä enemmän kun suurin osa ystävistäni joilla on isot rinnat. Seksikkyys tulee älykkyydestä ja itsevarmuudesta eikä rinnoista. Kiinnostavat naiset saavat nyky miehen sukat pyörimään jaloissa,ei silikoni bimbo.
Vierailija kirjoitti:
Omaan B kupin ja saan miehiä enemmän kun suurin osa ystävistäni joilla on isot rinnat. Seksikkyys tulee älykkyydestä ja itsevarmuudesta eikä rinnoista. Kiinnostavat naiset saavat nyky miehen sukat pyörimään jaloissa,ei silikoni bimbo.
Niin siis hoikat ja treenatut :)
Mulla on ollut kaksi parisuhdetta ja molemmat kestivät vuosia. Pienet rinnat eivät olleet este toimivalle seksille.
Pidä pillu huippukunnossa, niin voit unohtaa pienet nisät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itseasiassa hoikat ja treenatut eivät saa enempää naisia kuin sopivasti muodokkaat. Kokonaisolemus, hymy, flirttailev uus ja seksikäs, mutta ei liian tyrkyttävä pukeutuminen ovat se juttu. Naisellisuus.
Toki jos on kauniit kasvot niin se on iso plussa oli kroppa treenattu tai pyöreä.
Ei ole. Itse olen tissimies ja tärkeintä on, että rintoihin saa koskea ja pitää hyvänä. Koosta riippimatta.
Parasta on se, että nainen itsekin nauttii.
Vai on sulla pienet rinnat... t. AA-kuppi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itseasiassa hoikat ja treenatut eivät saa enempää naisia kuin sopivasti muodokkaat. Kokonaisolemus, hymy, flirttailev uus ja seksikäs, mutta ei liian tyrkyttävä pukeutuminen ovat se juttu. Naisellisuus.
Toki jos on kauniit kasvot niin se on iso plussa oli kroppa treenattu tai pyöreä.
Eivät saa sen enempää naisia ei, vaan saavat miehen sukat pyörimään.
Rakastan pieniä/pienehköjä rintoja. Ennemminkin isot rinnat saattavat olla turn off. Muuten - B-kuppikoon rinnat ovat jo ihan normaalit rinnat. C-kuppi alkaa olla jo isompaa sorttia. Tosiasiassa rintojen koolla ei ole väliä. Persoonallisuus on tärkeämpää. Myönnän kyllä että henkilökohtaisesti pidän urheilullisista vartaloista enemmän kuin rehevistä (ts. lihavista). Mutta - tässäkin naisen persoonallisuus, iloisuus, huumorintaju ja reippaus ovat se avainasia. Seksikkäin elin on aivot...
Ei ole. Ei niillä tisseillä ole niin väliä, ainakaan näin aikuiselle miehelle.
No ei todellakaan haittaa!
Kuulostaa kliseiseltä että kokonaisuus ratkaisee mutta niin se vaan on. Esim. perse ja sopivat vaatteet on tosi tärkeetä. Ja tietty semmonen seksistä kiinnostunut ja nauttiva olemus. :) Tissit on vaan yksi juttu ja niiden koko on vain yksi ominaisuus niissäkin.
Annat vaan sitä pilluas sille miehelle vähän joka suunnasta, otat suihin ja annat ottaa suihin niin ei kuule kyllä tissien koko ehdi käydä mielessä.... :))
Minun mielestä naisten paras puoli on perse... ja nimenomaan semmonen antava sellainen. :) Ja nyt en tarkoita mitään kakkoseen laittamista vaan ihan semmosta perinteistä takaa päin panemista.
Ei ole turn-off. Liian isot saattaisi olla.
-Niksu
Ei todellakaan! Pidän lähes rinnattomista... M40
Miehillä on eri mieltymyksiä: Toiset tykkäävät pienistä ja toiset isoista, jotkut kaikista.
Esim. itse pidän pienistä ja isot ovat turn off.
Mahdotonta sanoa mihin ryhmään tämä mies kuuluu.
Vierailija kirjoitti:
Miehillä on eri mieltymyksiä: Toiset tykkäävät pienistä ja toiset isoista, jotkut kaikista.
Paitsi että Iltasanomissa oli keväällä äänestys aiheesta, ja isot rinnat saivat lähes puolet enemmän ääniä kuin pienet rinnat.
JOTEN TÄMÄ ASIA ON SILLÄ SELVÄ. PISTE. JA NYT VOIDAAN LUKITA JO TÄMÄ TOPIKKI JA JATKAA ETEENPÄIN.
Hohhoijaa. Pitääkö tämä sama kysymys esittää täällä joka kuukausi ja joka kuukausi samojen muutamien kirjoittajien kertoa että pienet rinnat on ihan jees vaan jotta nostettaisiin jonkun epävarman naisen itsetuntoa???
Edelleen: Yli 90 prosenttias sivun kirjoittajista täällä on naisia. Et saa täällä realistista kuvaa. Tottakai miehet tykkäävät isoista rinnoista. Naisten peukutukset ja vastaukset eivät merkkaa mitään tässä tapauksessa.