Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko pienet rinnat turn off miehille?

Vierailija
17.10.2015 |

Orastava suhde kiinnostavaan mieheen ja seksikin alkaisi kiinnostaa pitkän sinkkukauden jälkeen. Olen hoikka ja pieni nainen, rinnat pienet, B-kuppikokoa. Entiselle miehelle ne eivät olleet ongelma, mutta uutta miettiessä tulee kaikkea ajateltua. Itselleni ne ovat luonnollinen osa minua ja ei tulisi mieleenkään alkaa suurentamaan.

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
27.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pienet terhakat rinnathan on just hyvät,sellaset isot riippuvat lapaset ei paljon kiihota.

Ihan ot, mutta "terhakka" on kyllä yököttävä sana rinnoista.

Vierailija
42/49 |
27.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on "kaadettuna" kymmeniä naisia. TOP3-panoissani kahdella oli ns pienet tissit, mutta ne vaan sopivat sopusuhtaisuudessaan kyseisen naisen olemukseen.

Kohdalle osui myös pari D/E-kupin tapausta, ihan hyviä hoitoja mutta ei ne tissit niin merkanneet.

Toki kunnon "telkkariin" (eli TV, eli tissivakoon) katse kiinnittyy helpommin, mutta kun vaatteet on riisuttu ja aika alkaa tositoimiin, naisen "osaaminen" ja intohimo ratkaisee. Ei tissien koko tai peban kireys...

Kumpihan olisi surullisempaa, se, että elämän iso saavutus olisi isot tissit, vai se, että elämän iso saavutus olisi "osaaminen" panojampan silmissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
01.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ongelma ollenkaan :)

Vierailija
44/49 |
01.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillu kiinnostaa enemmän.

Vierailija
45/49 |
01.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Orastava suhde kiinnostavaan mieheen ja seksikin alkaisi kiinnostaa pitkän sinkkukauden jälkeen. Olen hoikka ja pieni nainen, rinnat pienet, B-kuppikokoa. Entiselle miehelle ne eivät olleet ongelma, mutta uutta miettiessä tulee kaikkea ajateltua. Itselleni ne ovat luonnollinen osa minua ja ei tulisi mieleenkään alkaa suurentamaan.

Ole huoleti ja tyytyväinen. Nainen on kokonaisuus, ei pelkät rinnat ratkaise jos oikeasti pitää toisesta. Itse tykkään pienistä tai pienehköistä rinnoista, ne on useinmiten terhakoita, niitä on kiva "mussuttaa".

Vierailija
46/49 |
01.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pillu kiinnostaa enemmän.

Pienirintainen ja ulkonevat häppärit - kyllä!

Vierailija
47/49 |
01.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkutisut enemmänkin turn on.

Vierailija
48/49 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä missään tapauksessa muuntele luomujasi millään tavalla!

T. Mies -77

Vierailija
49/49 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko pienet rinnat turn on miehille?

Todellakin! Sellaiset herkät ja hellästi hyväiltävät on aivan parhaa.

(Ethän pahastu, että korjasin typon otsikossa?)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kuusi