Väsymys ja inho omiin poikalapsiin :(

Vierailija

Ikää heillä 6v ja 5v. Eipä ole juuri helpottanut. Jatkuvaa sähellystä, riehumista. Edelleen pieru- ja kakkajutut naurattaa. Koheltamista, fyysistä nujakointia. Sellaisia peruspoikia. Olen itse ollut rauhallinen tyttömäinen tyttö ja hyvin vaikea jaksaa päivästä toiseen riehumista. Säännöt on, kuri on. Silti kaksi poikaa keksii keskenään ties mitä. Huhhuh. Onko kellään ollut vastaavia kiellettyjä tunteita? 

Sivut

Kommentit (31)

Vierailija

Voi kuule pieruhuumori naurattaa aina. Sillä on tekijälle ihan oma nimitys, petomaani. Pojat tykkää fyysisistä leikeistä. Naiset ei osaa eikä tajua mikä hauskuus on telmimisessä, pikku painimisessa. Muija ei tajua vieläkään mitä hauskaa on vuoren valloituksessa. Kersat kiljuu ja nauraa kun niitä heittää rinteeseen.

Pojat kyllä tajuaa säännöt ja ovat ihan fiksuja poikia. Koulu sujuu hyvin eikä oikeastaan ole mitään ongelmia. Joskus vähän ottavat yhteen mutta se on veljeksillä ihan normaalia. Lasten pitää antaa vähän kokeilla rajoja niin oppivat kun sattuu. Pumpulissa kasvatetulla on karua aikuisena.

Vierailija

Mistä ovat saaneet mallinsa tuollaiseen huumoriin ja käytökseen? Millainen miehesi on? Meillä on vain yksi lapsi, poika. Hän on rauhallinen, suloinen, harkitseva ja tarkka. Minulle ihan peruspoika, joten ehkä kannattaa unohtaa nuo omat määritelmät peruspojista ja ymmärtää, että niin monta kuin on sinun poikien kaltaista poikaa, niin on minunkin poikani kaltaisia. Me molemmat vanhemmat olemme rauhallisia ja usein meidät kaikki kolme löytää nenä kiinni kirjasta, joko samasta tai jokainen omistaan.

Vierailija

Mun pojat on jo aikuisia, mutta voisin vaihtaa ap hetkeksi, saat esiteintytön tilalle ;).

Sen jälkeen poikien vähän ronskimpikin käytös ja huumori tuntuu taatusti ihan mukavalta :D

Vierailija

Meidänkin pojat on kyllä yksinään rauhallisia. Mutta kun laitetaan kaksi aktiivista poikaa yhteen, syntyy tyhmiä juttuja ja kohellusta. Kavereiden kanssa se ei ole samanlaista. Esikoinen on luonteeltaan rauhallinen ja jos hän olisi ainoa lapsi, olisi meillä tietenkin erilaista. Ryhmässä ei kummallakaan ole ongelmia, päinvastoin. Mutta kahdestaan saavat kyllä aikaan kaikenlaista. Tietysti poikia on erilaisia mutta kyllä pojat on erilaisia kuin tytöt, juurikin leikit, fyysisyys on keskimäärin erilaisia. Ap

Vierailija

Voi että minua huvittaa tuo että pojat on poikia-mantra on puppua . Kun poikia on lyhyellä ikäerolla kaksi tai enemmän , kyllä se näkyy. Tämä näkyy kaikissa sukulaisperheissä, kyllä oli villiä menoa =)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Meidänkin pojat on kyllä yksinään rauhallisia. Mutta kun laitetaan kaksi aktiivista poikaa yhteen, syntyy tyhmiä juttuja ja kohellusta. Kavereiden kanssa se ei ole samanlaista. Esikoinen on luonteeltaan rauhallinen ja jos hän olisi ainoa lapsi, olisi meillä tietenkin erilaista. Ryhmässä ei kummallakaan ole ongelmia, päinvastoin. Mutta kahdestaan saavat kyllä aikaan kaikenlaista. Tietysti poikia on erilaisia mutta kyllä pojat on erilaisia kuin tytöt, juurikin leikit, fyysisyys on keskimäärin erilaisia. Ap

Älä viitsi yleistää. Ehkä ongelmasi piileekin siinä, ettet näe etkä kohtele lapsiasi yksilöinä, vaan jonkinlaisina geneerisinä pojat-kategoriaan kuuluvina olioina.

t. Isoveljensä kanssa hyvin fyysisesti leikkinyt ja riehunut vaginan omaava henkilö

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Voi että minua huvittaa tuo että pojat on poikia-mantra on puppua . Kun poikia on lyhyellä ikäerolla kaksi tai enemmän , kyllä se näkyy. Tämä näkyy kaikissa sukulaisperheissä, kyllä oli villiä menoa =)

Jaa, ei meillä. Olisikohan kuitenkin kyseessä kasvatus- ja luonne-erot.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Jaa. Mun siskolla on 4 tyttöä ja 1 poika. N.vuoden välein kaikki. Kyllä niistä tytöistä 3 on kaikista raisumpia ja villeimpiä. Sitten tulee vasta poika ja yksi tyttö on suht rauhallinen. Minulla on 2 poikaa, iät 4 ja 2. Molemmat aktiivisia, leikkisiä ja liikkuvaisia mutta todella järkeviä ja rauhallisia.

Ei niin tyttömäinen tyttö

No en nyt sanoisi että tytöt olisi mitään rauhallisia tapauksia kaikki. Ainakin mitä nyt omaa lapsuuttani mietin ja mitä puuhastelin kavereitten kanssa niin kyllä meillä oli suht ronskeja ja villejä leikkejä ja juttuja. Vielä kun lähiössä asui niin yleensä kaikki pihojen lapset leikkivät yhdessä eli ei välitetty sukupuolesta vaan temmellettiin menemään. 

Vierailija

En pysty samastumaan. Omat pojat 6 ja 7, ihania suloisia poikia! Aktiivisia, liikkuvat paljon, painivat keskenään ja isän kanssa, joskus tietenkin myös nahistelevat. Mutta eivät riehu, käyttäydy huonosti sen enempää kotona kuin kodin ulkopuolellakaan. Rasittavina en mitenkään heitä näe. Touhua piisaa, mutta käyttäytymään on opetettu.

Vierailija

Eikös niitä lapsia usein tehdä pienellä ikäerolla, jotta ne leikkisivät sitten kivasti yhdessä. Koittakaa nyt nauttia kun ne niin tekevät!

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat