Käytättekö Lumenen meikkejä ja kasvon hoitotuotteita?
Itse olen käyttänyt yli 30 vuotta ja olen todella tyytyväinen. Niin miellyttävä tuoksu kaikissa tuotteissa!
Kommentit (21)
Käytän, omalle ihotyypilleni sopii parhaiten
Kotimainen, vieläkin, tehdään Espoossa.
Joo, ne halvimmat Lumenen kasvorasvat käytössä sekä vedenkestävä ripsiväri sinisessä tuubissa.
Lumenella on kyllä hinnat nousseet mutta laatu ei, nuorena tuli enemmänkin ostettua Lumenea.
En käytä, löytyy parempia tuotteita muilta valmistajilta.
En käytä haitallisia kemikaaleja sisältäviä tuotteita. Eli Lumenen.
Ihoni on aina ärtynyt kaikista Lumenen tuotteista. Myös niistä, jotka muka ovat herkälle iholle tarkoitettuja.
Blur peitevoide ja glow meikinkiinnityssuihke on käytössä.
Muuten en fanita kyseistä merkkiä. Monet Lumenen tuotteet on liian voimakkaasti hajustettuja ja mielestäni heidän asiakaspalvelu on huono.
Käytin enen.Raha puhuu joten nykyisin käytössä liv saippua koko keholle naama myöten kuin Nivea,sininen muovipullo rasva. Hyvin voi naamani.Kun liikaa ei sitä hoida ja eri tuoteilla pläträä.
Vierailija kirjoitti:
En, aivan hirveää kuraa kaikki.
Tähän. Huonolaatuisia vellejä. Yök.
En. Hinta-laatusuhde ei ole hyvä.
En ole käyttänyt vuosiin. Jatkuvasti muuttavat koostumuksia ja tuotteita, eivät toimi mun iholla.
Vierailija kirjoitti:
Cc voidetta käytän.
Sama mulla. Muuten en Lumenea käytä. Irtopuuteri taitaa olla kans mut käytän toista merkkiä pääasiassa.
Mielestäni Lumenen tuotteissa on vähän kehno hinta-laatusuhde. Varsinkin meikkejä saa paljon parempilaatuista halvemmalla.
Kosteusvoiteetkin on menneet alaspäin. Ostin lentokentältä ennen menomestoissa ekan edullisen voiteen joka tuli vastaan. Joku Lumene Nordic Valo Glow se oli, ja ihan hirveän juoksevaa litkua purkissa. Huono halpa koostumus.
Vierailija kirjoitti:
Ihoni on aina ärtynyt kaikista Lumenen tuotteista. Myös niistä, jotka muka ovat herkälle iholle tarkoitettuja.
Mulla myös.
Vierailija kirjoitti:
Cc voidetta käytän.
Ostan aina uuden kun entinen loppuu. Tämä on on sellainen tuote mikä on jäänyt jatkuvaan käyttöön.
Lumenen ihonhoitotuotteissa on liian voimakas tuoksu.
No aika vähän nykyään. Onko nuo sitten huonontuneet vai muiden tuotteiden laatu parantunut, en tiedä.