Voisitteko miehet uskoa ettei se pelimiehen opas auta normaali-naisiin
Mä lähinnä vaan loukkaannun enkä halua puhua sille ihmiselle enää. Tai sitten suutun ja alan nälvimään tai sitten suutun erittäin pahasti...
Kommentit (655)
Vierailija kirjoitti:
Jos naiset eivät ymmärrä miehenä olemista niin eivät miehetkään tunnu ymmärtävän naisena olemisesta mitään.
Esimerkiksi tuo sinunkin jakelemasi myytti siitä, että naiset ovat tottuneet olemaan huomion keskipisteenä. Ihan tiedoksesi, että on paljon naisia, jotka saavat huomiota äärimmäisen harvoin missään. On tietysti olemassa sellaisia naisia jotka saavat huomiota kaikkialla, mutta se on vain pieni osa naisista. Et voi yleistää sitä kaikkiin naisiin. Ei ihme että miehiä ärsyttää kun he kuvittelevat että kaikkia naisia lähestytään tosi paljon kaikkialla. No ei lähestytä. Esimerkiksi minua ei lähestytä melkeinpä ikinä missään. Ja kun joku sanoo varmaan tähän, että laihduta niin en voi, koska olen jo hoikka.
Ja jossain Tinderissä saadut matchit ovat tosi huono tapa naisena sanoa että saisi huomiota. Tai on se huomiota, mutta onko se toivotunlaista? Eipä ainakaan itseä huvittaisi olla se, josta tykätään kun ei muuta saa tai olla se ”kyllä tuota kerran panisi” -tyttö. Nainen ei voi millään matchin saadessaan tietää millä mielellä mies on liikkeellä.
Minulle ei ole ongelma tehdä aloitteita ja olen suhteeseen päässytkin tekemällä itse aloitteen. Tästä vaan tuntuu helposti seuraavan se, että mies alkaa kohdella itsestäänselvyytenä.
Olen myös hoikka ja nätti eikä minua lähestytä missään. Olen saanut huomiota kerran v. 2001 (mies oli 20 v vanhempi, itse teini), 2009 ja heti perään 2017. Sinkku olen ollut koko elämän ja sosiaalinen, niin sanotusti tarjolla, mutta eipä ole noteerattu missään, mitenkään. Ei satele puhelimeen viestejä ja treffikutsuja. Netissäkin kirjoitan itse ensin miehelle, koska kukaan ei aloita mitään keskusteluja. En ymmärrä ketä nämä naiset on jotka hetken rauhaa eivät saa.
peliin vaan kirjoitti:
vastaus tähän pelimieheltä....pesä se on herkkikselläkin :) ja taas mennään, noi on helpoimpia
Mitäs Pelimiehet tuumii siitä, että jos kohdalle osuu erityisherkkä nainen, jota on elämä potkinut jo valmiiksi päähän, voi tämä romahtaa täysin Pelimiehen pyöritellessä. Tunteeko Pelimies mitään vastuuta, onko minkäänlaista moraalia?
Kuten tuossa aikaisemmin koitin selittää. Jos nainen on kiinnostunut, niin pyritään tavoittamaan hänet yksilönä, tarpeineen, haluineen ja puutteineen hyväksyvässä hengessä. Tässä kohtaa otetaan huomioon red flägit, eli pyritään tunnistamaan sellaiset varoitusmekit jotka antaisivat aihetta olettaa että hänellä on henkilökohtaisen elämän tai mielenterveyden puolella sellaista matskua joka tekisi tilanteesta ja lopputuloksesta joko hänelle tai itselle haitallisen.
Tässä kohtaa oikean pelimiehen kultainen sääntö: Olet aina vastuussa kaikesta mitä tapahtuu. Jos avaat, et riko. Tämä sääntö suojelee niin pelimiestä kuin naisiakin.
Olen sitä mieltä, että herkkien naisten kapasiteetti tuntea on jotain aivan ainutlaatuista. Herkyys on kuitenkin eri asia kuin rikkinäisyys. Ja tässä kokenut pelimies osaa tehdä eron.
Itse olen nähnyt niin eläimelliset seksisessiot klubin vessassa kuin tyylikkäät ja syvät kohtaamiset Beethovenin ja Amaronen tahdissa. Arvostan kumpiakin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos naiset eivät ymmärrä miehenä olemista niin eivät miehetkään tunnu ymmärtävän naisena olemisesta mitään.
Esimerkiksi tuo sinunkin jakelemasi myytti siitä, että naiset ovat tottuneet olemaan huomion keskipisteenä. Ihan tiedoksesi, että on paljon naisia, jotka saavat huomiota äärimmäisen harvoin missään. On tietysti olemassa sellaisia naisia jotka saavat huomiota kaikkialla, mutta se on vain pieni osa naisista. Et voi yleistää sitä kaikkiin naisiin. Ei ihme että miehiä ärsyttää kun he kuvittelevat että kaikkia naisia lähestytään tosi paljon kaikkialla. No ei lähestytä. Esimerkiksi minua ei lähestytä melkeinpä ikinä missään. Ja kun joku sanoo varmaan tähän, että laihduta niin en voi, koska olen jo hoikka.
Ja jossain Tinderissä saadut matchit ovat tosi huono tapa naisena sanoa että saisi huomiota. Tai on se huomiota, mutta onko se toivotunlaista? Eipä ainakaan itseä huvittaisi olla se, josta tykätään kun ei muuta saa tai olla se ”kyllä tuota kerran panisi” -tyttö. Nainen ei voi millään matchin saadessaan tietää millä mielellä mies on liikkeellä.
Minulle ei ole ongelma tehdä aloitteita ja olen suhteeseen päässytkin tekemällä itse aloitteen. Tästä vaan tuntuu helposti seuraavan se, että mies alkaa kohdella itsestäänselvyytenä.
Olen myös hoikka ja nätti eikä minua lähestytä missään. Olen saanut huomiota kerran v. 2001 (mies oli 20 v vanhempi, itse teini), 2009 ja heti perään 2017. Sinkku olen ollut koko elämän ja sosiaalinen, niin sanotusti tarjolla, mutta eipä ole noteerattu missään, mitenkään. Ei satele puhelimeen viestejä ja treffikutsuja. Netissäkin kirjoitan itse ensin miehelle, koska kukaan ei aloita mitään keskusteluja. En ymmärrä ketä nämä naiset on jotka hetken rauhaa eivät saa.
https://www.vauva.fi/keskustelu/3962749/kunnollinen-nainen-ei-kelpaa-ny…
Vierailija kirjoitti:
Kuvitellaan vaikkapa teini-ikäinen mies joka ei ole sujuva juttelemaan naisten kanssa.
- Hänelle neuvotaan että opettele olemaan naisten kaveri, niin sitten olet joskus sinullekin hääkellot kaikuvat kylän kirkossa.
Hän saa naisista kavereita, mutta kukaan ei koe kuin kaverillisia fiiliksiä häntä kohtaan. Tai jos tunteekin, niin ei ainakaan ilmaise niitä hänelle millään tavalla, sillä kunnon naiset eivät tee aloitteita.
- Hänelle neuvotaan että sun täytyy miehenä tehdä aloite ja hän kuuliaisena poikana alkaa parhaan kykynsä mukaan tehdä aloitteita, mutta ne on ymmärrettävästi hyvin kömpelöitä.
Tätä jatkuu kunnes hänelle neuvotaan että hänen täytyy kehittää itseään ja tehdä parempi ensivaikutelma ja parempia aloitteita, sillä tuollainen epävarmuus ja arpominen on turn off.
- Kuuliainen poika tekee työtä käskettyä ja lukee muutaman pelimiesoppaan ja harjoittelee iskemistä kuten hänelle on naisten toimesta neuvottu, koska miehen nyt vaan tulee olla kokenut ja itsevarma.
Jossain kolmenkympin korvilla tämä mies on aikansa harjoitellut ja opiskellut tarpeeksi ja tekniikka alkaa olla kunnossa ja yhä suurempi osa iskuyrityksistä alkaa onnistua ja saalina on yhä kauniimpia ja mukavampia naisia, kun harjoittelun hänen piti aloittaa ihan pohjalta. Pojasta on kasvanut naisten opeilla heidän niin hartaasti toivomansa pelimies.
Täh?? Siis kuvitteletko että naiset kirjoittavat pelimiesoppaita? Naisten neuvoilla päätyy "ihanaksi ystäväksi" joka ei kiinnosta sillain.
pulupentele kirjoitti:
Totuus on että: kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajatelkaapa sitä näin, te joihin se ei tehoa olette ehkä noin 20-40 % naisista. Loput 60-80 prosenttia on sitten sitä johon se toimii. Ja kun normaali tavismies kelpaa sellaisenaan vain noin 5-10% naisista, niin tämä on silti järjettömän hyvä parannus miehen normaaliin olotilaan nähden. Ts. negailu ja pelaaminen on täällä pysyäkseen, KOSKA SE TOIMII ja parantaa miehen mahdollisuuksia dramaattisesti.
Te ette vain pysty ymmärtämään tätä koska naisilla on niin paljon etuoikeuksia parisuhteen muodostamisessa. Nainen voi valita sen miehen joka saa hänet tuntemaan itsensä erityiseksi ja tämä on se mitä nainen suhteelta hakee. Mies joutuu tyytymään siihen että joku edes kelpuuttaa suhteeseen ja erityisyys ei ole koskaan juuri miehillä edes mielessä. Tämä selittää myös sen miksi niin miehet yrittävät sarjassa kaikkia vastaan tulevia naisia.Ei taida sinulla olla kotona sunnuntaina pikkuisia, jotka herättävät sinut aamulla "huomenta isi" käpertyen kainaloosi peiton alle ja rakastavaa puolisoa joka tuo snulle aamukahvit vuoteeseen kera herkullisen aamiasen ja kakun, jotka on vartavasten sinulle laittanut viimeisen päälle. Nautituasi aamiaista, et availe pikkuisten sinulle tekemiä lahjapaketteja samalla kun vaimosi hieroo niskojasi ja suukottaa ohimoasi. "Hyvää isäinpäivää Rakas" Nämä asiat joita kuvailin kun yleensä ei toteudu miehille jotka keskittävät energiaansa toisten tunteiden kanssa leikkimiseeen , manibulointiin ja petoksiin sekä valheisiin.
En ole mies sen enempää kuin pelimies, mutta herranen aika, tuohan kuulostaa ihan painajaismaiselta.
Perhe olisi vain kallis riesa 20v. eteenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Jaa? Itse olen kyllä saanut sekä irtoseksiä että pitkän parisuhteen opeilla, jotka olen lukenut kirjasta.
En kyllä olekaan koskaan tavoitellut "normaaleja" naisia vaan erityisiä.
Mistä kirjasta?
Vierailija kirjoitti:
peliin vaan kirjoitti:
vastaus tähän pelimieheltä....pesä se on herkkikselläkin :) ja taas mennään, noi on helpoimpia
Mitäs Pelimiehet tuumii siitä, että jos kohdalle osuu erityisherkkä nainen, jota on elämä potkinut jo valmiiksi päähän, voi tämä romahtaa täysin Pelimiehen pyöritellessä. Tunteeko Pelimies mitään vastuuta, onko minkäänlaista moraalia?
Kuten tuossa aikaisemmin koitin selittää. Jos nainen on kiinnostunut, niin pyritään tavoittamaan hänet yksilönä, tarpeineen, haluineen ja puutteineen hyväksyvässä hengessä. Tässä kohtaa otetaan huomioon red flägit, eli pyritään tunnistamaan sellaiset varoitusmekit jotka antaisivat aihetta olettaa että hänellä on henkilökohtaisen elämän tai mielenterveyden puolella sellaista matskua joka tekisi tilanteesta ja lopputuloksesta joko hänelle tai itselle haitallisen.
Tässä kohtaa oikean pelimiehen kultainen sääntö: Olet aina vastuussa kaikesta mitä tapahtuu. Jos avaat, et riko. Tämä sääntö suojelee niin pelimiestä kuin naisiakin.
Olen sitä mieltä, että herkkien naisten kapasiteetti tuntea on jotain aivan ainutlaatuista. Herkyys on kuitenkin eri asia kuin rikkinäisyys. Ja tässä kokenut pelimies osaa tehdä eron.
Itse olen nähnyt niin eläimelliset seksisessiot klubin vessassa kuin tyylikkäät ja syvät kohtaamiset Beethovenin ja Amaronen tahdissa. Arvostan kumpiakin
Mitä ihmeen lepertelyä tämä nyt on :D
Vierailija kirjoitti:
Kaikista paras "kikka" on varmaan ihan vaan elää sitä omaa elämää ja tehdä siitä mahdollisimman hyvää. Silloin ei maailma kaadu, jos joku nainen tai mies ei innostukaan sinusta. Epätoivo on turn off.
Joku kirjoitti, että ei kannata viestitellä "liikaa" naisille. Itse aloin miettimään sitä mikä on "liikaa" näin naisen näkökulmasta. Yleensä olen ilahtunut, kun joku ihminen kenestä pidän laittaa viestiä- ihan vaan toivottaa hyvää työpäivää/huomenta tai kyselee kuulumisia. Sama viesti joltain puolituntemattomalta, voi tuntua ahdistavalta tai tungettelevalta. Ne standardit siitä, mikä on mitäkin riippuu ihan kenestä on kyse, ei siitä mikä taktiikka tai metodi on kyseessä.
En jotenkin näe yhdenkään hyvän, terveellä pohjalla olevan, onnellisen parisuhteen alkavan siitä, että pelaillaan, taktikoidaan, esitetään, luetaan jostain oppaasta miten ja milloin toiselle viestitään. Eihän silloin edes opi tuntemaan, kuka, millainen se mies oikeasti on ja mitä se aidosti ajattelee. Entä sitten kun taktiikat on pelattu loppuun, esitys saatu finaaliin ja nainen on nalkissa- uskaltaako sitten olla oma itsensä?
Niin naisenhan ei tarvitse miettiä sopivaa viestimäärää, senkun jakelee tuomioita onko mies sopivasti kiinnostunut, epätoivoinen vai välinpitämätön...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
peliin vaan kirjoitti:
Vastaan, kun kysytään. :D
Uskomatonta, että joihinkin nämä "iskukeinot" tehoavat, ei kylläkään normaalilla älyllä ja itsetunnolla varustettuihin naisiin. Lähinnä sellaisiin, joilla on ollut sekavat kotiolot, ja huomiota on osoitettu haukkumalla. Nämä naisparat sitten kuvittelevat, että "oon ihan surkea ihminen kun tuokin tuossa minua haukkuu, mutta ainakin hänelle minä kelpaan".
Eipä siinä, normaalilla älyllä ja itsetunnolla varustetut miehetkään eivät näitä temppuja käytä. Vakka kantensa valitsee, siis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa? Itse olen kyllä saanut sekä irtoseksiä että pitkän parisuhteen opeilla, jotka olen lukenut kirjasta.
En kyllä olekaan koskaan tavoitellut "normaaleja" naisia vaan erityisiä.
Mistä kirjasta?
Mark Mansonin Models.
Kyseessä ei sinänsä ole mikään perinteinen iskuvinkkiopas vaan oikeastaan miehille suunnattu self-help -kirja itseluottamuksen, assertiivisuuden ja emotionaalisen haavoittuvuuden tärkeydestä. Mutta tuon kirjan avulla deittionneni kääntyi aivan täydellisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ne on kauniinpia, sosiaalisempia, mukavampia ja älykkäämpiä kuin sinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Säälittävä on sellainen mies, joka yrittää naisia joista ei ole oikeasti kiinnostunut. Säälittävää ja surullista.
Nainen luulee että mies haluaa seksiä vain umpirakastuneena täydellisessä henkisessä yhteenkuuluvaisuudessa 😆😆😆
Ei todellakaan luulla niin. Sulle on yhtä vieras ajatus että naisena olen käyttänyt miehiä hyväkseni enkä edes halua olla umpirakastunut. Täysin samalla tavalla miehet lankeavat pelitaktiikkaan, jopa ns pelimiehet.
kyllä ne pelimiehen oppaat on hyviä. joskus 2000-luvun alussa luin pari opasta ja menin tanssiravintolaan. tein niinkuin oppaissa neuvottiin: menin hengailemaan pöydän, jossa istui 3 naista, viereen. pullistelin isoja lihaksiani ja kyselin: käyttekö täällä useinkin ... ja eräs naisista kysyi lähdenkö tanssimaan, mentiin tanssimaan ja sitä rataa ....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
peliin vaan kirjoitti:
Vastaan, kun kysytään. :D
Taitaa lähteä vähän mielikuvitus laukalle :D Tuota tyyliä ei oikein vakavalla naamalla pystyisi kuuntelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ne on kauniinpia, sosiaalisempia, mukavampia ja älykkäämpiä kuin sinä.
Hintalappu täytyy roikkua mukana.
Vierailija kirjoitti:
Uskomatonta, että joihinkin nämä "iskukeinot" tehoavat, ei kylläkään normaalilla älyllä ja itsetunnolla varustettuihin naisiin. Lähinnä sellaisiin, joilla on ollut sekavat kotiolot, ja huomiota on osoitettu haukkumalla. Nämä naisparat sitten kuvittelevat, että "oon ihan surkea ihminen kun tuokin tuossa minua haukkuu, mutta ainakin hänelle minä kelpaan".
Eipä siinä, normaalilla älyllä ja itsetunnolla varustetut miehetkään eivät näitä temppuja käytä. Vakka kantensa valitsee, siis.
Miksi ihmeessä samastat iskukeinot negatiivisiin kommentteihin? Suurin osa iskukeinoista on ihan normaalia sosiaalista kanssakäymistä, joiden kautta mies esittää naisen arvokkaina pitämiä ominaisuuksia kuten itsevarmuutta, lämpöä ja huumorintajua, ja eskaloi kohtaamista fyysisesti.
Siis en voi oikeasti uskoa, että haukkuminen parantais kenenkään mahdollisuuksia. Oikeastiko sellaista muka tapahtuu? Minua on nuorempana, kun kävin vielä baarissa yritetty iskeä paljon, muttei koskaan kukaan haukkumalla. Olisin kyllä nauranut sellaisen niin räkäisesti pihalle, olis ollut kyllä hauskaa ehkä kokea. 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas näitä herttaisia yleistyksiä.
Normaali nainen on pikku tuiterissa helppo. Se sitä normaaliudesta.
Vaarallista lähteä naisena tuikituntemattoman matkaan. Miehet ei osaa edes hävetä yrittäessään juopunutta naista.
sitä ne molemmat on sieltä baarista lähteneet hakemaan. mitä hävettävää siinä on?
Eilen toisessa ketjussa oli sivukaupalla asiaa, kuinka seurustelu alkaa viimeistään kolmen tapaamisen päästä. Että tapailu kestää vain sen alkuhetken, kun päättää haluaako toiseen tutustua, ja jos haluaa, alkaa jonkinmoinen suhde. Lisäksi piti unohtaa harrastukset ja viettää mahdollisimman monta iltaa yhdessä, sillä ei siitä jutusta mitään tule jos menee mielummin liikuntaharrastukseen kuin paneskelee uuden tuttavuuden kanssa.
Kuitenkin tosielämässä suurin osa ihmisistä ahdistuu jos heti pitää alkaa tyttö- tai poikaystäväksi. Useimmat haluavat edes vähän tutustua ja miettiä millainen ihminen mahtaa olla kyseessä, eikä painostaa toista suhteeseen.
Ja samalla - mikä on sitten harvaa viestittelyä? Kyllä luulisin ettei miestä kiinnosta jos hän kirjoittaisi vain vähän. Minulle vähän olisi vaikka joka kolmas tai neljäs päivä. Kävisin mielelläni joka tai joka toinen päivä lyhyehköjä keskusteluja, joissa voi olla vähän kevyttä flirttiä, kuulumisia ja tietysti tapaamisen sopimista. Jos mies lukee viestini eikä vastaa moneen päivään, oletan ettei kiinnosta ja juttu jää siihen. Mutta jos hän alkaa kahden viikon jälkeen itkeä etten vaan lähde, noh, varmasti lähden samantien. Kultainen keskitie paras.