Täällä puhutaan paljon ABC:stä

Vierailija

Mutta millaisia ovat nesteen, Shellin ja teboilin seisovat pöydät tai ruuat?  Olen kerran syönyt pienellä "perähikiän" ST1:llä ja siellä oli kyllä ok ruokaa, sellaista kotiruokamaista. Mutta siellä ruoka piti tilat, ei ollut kuin salaatit itse otettavissa. Noilla pienillä asemilla ei aina ole ruokailua ollenkaan tai on vain muutama hampurilaisateria-vaihtoehto, tuolla oli oikea lounas. En muista, että olisin koskaan syönyt noiden muiden asemien seisovissa pöydissä; sitä mättöruokaa tosin joskus ottanut, kun se monien ohessa on, eli hese, pizzaa tms. 

Kommentit (11)

Vierailija

Pikkuasemat ovat aina arvoitus ruokiensa ja palveluidensa kanssa. Juuri siksi pysähdyn reissuilla tankkaamaan ABC:lle, koska niistä aina suunnilleen tietää että mitä sieltä löytyy.

Minun käsittääkseni nuo ST1 asemien baarit eivät edes ole millään tavalla tekemisssä bensanmyynnin kanssa. Ne ovat vain baareja, jotka ovat kylmäaseman yhteydessä.

Vierailija

No mun mies on saanut ABC:n sapuskoista vatsan kuralle, joten ei nekään ihan luotettavia aina ole. Mutta reissaan paljon ja lisääntyy vaan, sekä pitäisi saada syötyä usein nopeasti, joten siksi utelen. Ap. 

Vierailija

No en minäkään kyllä normaalisti koske noutopöytään, kun ei tiedä että minkälainen paskasormi sitä on käynyt käpälöimässä. Tilaan annoksen.

-1-

Vierailija

Suhde ABC-asemiin ristiriitainen. Niissä on asiallinen ja siisti perustaso, mitä ei voi sanoa monesta pikkupaikasta. Mutta se, miten ne 15 vuotta sitten rakennettiin ja valloittivat koko Suomen ja tappoivat muut ja saivat parhaat paikat vapaamuurarisysteemillä ja määrittävät jo jotakuinkin maisemaa keltaisine pylooneineen.

Vierailija

Siisti perustaso? kuinka moni on käynyt vessassa Vaajakosken ABC:lla, mikä vilkkaudeltaan on kärkipäässä? Kertaakaan ei ole siellä vessat olleet siistit, mikä johtunee suuresta kävijämäärästä. Muutenkin niiden siisteys on romahtanut alkuajoista todella paljon. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Siisti perustaso? kuinka moni on käynyt vessassa Vaajakosken ABC:lla, mikä vilkkaudeltaan on kärkipäässä? Kertaakaan ei ole siellä vessat olleet siistit, mikä johtunee suuresta kävijämäärästä. Muutenkin niiden siisteys on romahtanut alkuajoista todella paljon. 

Ei kai sillä siisteydellä enää niin väliä, kun kilpailu on jo tapettu ja itsellä monopoli. Mutta silloin alussa sillä erotuttiin plus vessa on kaikille ilmainen.

Vierailija

Mun kokemuksen mukaan ne ovat kaikki samanlaisia, paitsi että abc ja shell-asemilla varmemmin ylipäätään on joku ravintola/kahvio, kun sen sijaan nuo muut usein on vaan kylmä-asemia, joissa ei ole kuin pankkikorttitankkauspiste.

mut jos siis ruokaa on, se on kaikissa samaa valmistavaraa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mun kokemuksen mukaan ne ovat kaikki samanlaisia, paitsi että abc ja shell-asemilla varmemmin ylipäätään on joku ravintola/kahvio, kun sen sijaan nuo muut usein on vaan kylmä-asemia, joissa ei ole kuin pankkikorttitankkauspiste.

mut jos siis ruokaa on, se on kaikissa samaa valmistavaraa.

Et ole sitten teboililla käynyt? Siellä on hyvää ja maukasta ruokaa, muissa vain ruokaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

No en minäkään kyllä normaalisti koske noutopöytään, kun ei tiedä että minkälainen paskasormi sitä on käynyt käpälöimässä. Tilaan annoksen.

-1-

Kuvitteletko tosissaan, että ruokasi on näin puhtaampaa?  Siel keittiössäkin voi olla millainen paskasormi tahansa.

Ja ap.lle varmasti noissa pienissä on parempia ja siistimpiä, kuin abc, mutta sen tietää, vain käymällä.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat