Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tsiisus mitä ihmisiä: facebook kirppikset

Vierailija
16.10.2015 |

Aina välillä ihminen tekee vieheen ja alkaa myymään jotain facebook-kirppiksellä ja ajautuu johonkin hillittömään säätöön mitättämästä summasta. 

Myin tavaraa x, uutena ostettuna hinta reilun satasen, käytetty ja muutaman vuoden vanha, pyysin 15 euroa. Muutama kuva ja ostaja saa toki tutkia ja tehdä päätöksen. Nouto, mutta oli siis kaupunginosan oma sivu. Ostaja tulee katsomaan, tutkii ja päättää ostaa kaman. Kului puoli tuntia ja ostaja tulee ja kysyy tuleeko tähän mukaan varaosa y. No meillä ei sitä ollut, siksi se ei näkynyt kuvissa eikä mainittu ilmoituksessa, oli tarkasti eritelty mitä kuuluu kauppaan.

Ostaja on tyytyväinen, kunnes tulee seuraava päivä ja nettiä on selattu. Honkkarista saa kyllä samanlaisen mitä mä myyn 30 eurolla, paitsi että se on eri materiaalia eikä muutenkaan sama tuote, mutta toki käyttötarkoitus on sama, eikä siihen kuulu ne kaikki osatkaan mukana, mutta olis se varaosa y.  Ostaja haluaa palauttaa. 

Mulle ei ole palautuksesta suurta vaivaa, käy se. Vähän tylsää, olisi voinut tutkia hinkkasin valikoimaa jo etukäteenkin. Sovittiin palautus, ostaja palauttaa tavaran, mutta samalla tulee palauttsneekdi, myös vitosen setelin. En huomaa asiaa, ostaja oli pakannut rahan mukaan, ei siis antanut käteen. Kuluu viikko, ostaja soittaa, että kuule että älä annoin sulle vahingossa vitosen rahaa. Mä olen syyslomareissussa, enkä saa vastattua, mutta löydän vihaisia viestejä puhelinvastaajasta että mitä tehdään sen vitosen kanssa. 

Tsiisus, mikä ihmisiä vaivaa. Anti olla viimeinen kerta kun myyn mitään. Vien kyllä niin suoraan kierrätyskeskukseen kaiken uudellernkäytetyävän niin ei tarvitse asioida puupäiden kanssa. 

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
17.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hauskoja ovat myös nämä, jotka pyytävät annetaan-palstan Ikea-kamoista mittoja. Ymmärtäisin kyllä tietyn "palveluvelvoitteen" jos olisin myymässä, mutta jos ilmaiseksi saa, voisi minusta hyvin googlata sen expeditin tai malm-lipaston mitat...

Samaa sakkia myös ne, joille kartta on ilmeisesti tuntematon käsite. "Nouto Helsingin Malmilta" ja kohta kysytään "missä on malmi, miten sinne pääsee, millä busseilla ja monelta ne menee, tarviinko seutulipun".

En tajua miten osaavat käyttää Facebookia kun Googlekin on noin vaikea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla