mies jätti paremman naisen takia

Vierailija

Mies oli kuitenkin tällainen:

-teki jatkuvia veropetoksia

-petti mua usean naisen kanssa

-valehteli, ryyppäsi

-ajokortti esim. oli kuivumassa ja silti kuljettiin autolla pitkiä matkoja vuoden päivät, ei kertonut mulle.

- on hakannut mut monesti ja potkinut lasta

- teki lapsenkin vieraan naisen kanssa vahingossa, kun eu suostunut kännuiläisen matkaan yhtenä juhannuksena kun lapset oli pieniä

- pani veljensä naisen kaveria yhtenä vappuna, kun ei halunnut viettää perheensä kanssa vappua. Oli just hakenut mut sitä ennen koulun työharjoittelusta

- on lyönyt mua tosi pahasti monesti, mm. silmät mustaksi ja korvien tärykalvot ovat ikuiseksi repaleiset.

No nyt otti sitten naisen, joka on mua vanhempi, mutta sillä on kuulemma hyvä perse! Ei ole sen jälkeen maksanut elareita tai osallistunut nuorimman lapsen elämään millään lailla. Ajelee vanhempieni vanhalla autolla uuden naisensa kanssa ja vie sitä meidän kesämökille ( vuokrattu) .Mulla kuitenkin muistoja kaikesta, miten pääsen eteenpäin?

Kommentit (12)

Vierailija

Potki lasta?!!! Teitkö edes rikosilmoitusta? Minkäikäinen lapsi ja missä tilanteessa, ihan uteliaisuuttani vain.
Oletko tehnyt rikosilmoitusta sinun kohdistuneesta väkivallasta tai lapsen? Miten mies ei ole vankilassa vaikka on tehnyt veropetoksia?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mies oli kuitenkin tällainen:

-teki jatkuvia veropetoksia

-petti mua usean naisen kanssa

-valehteli, ryyppäsi

-ajokortti esim. oli kuivumassa ja silti kuljettiin autolla pitkiä matkoja vuoden päivät, ei kertonut mulle.

- on hakannut mut monesti ja potkinut lasta

- teki lapsenkin vieraan naisen kanssa vahingossa, kun eu suostunut kännuiläisen matkaan yhtenä juhannuksena kun lapset oli pieniä

- pani veljensä naisen kaveria yhtenä vappuna, kun ei halunnut viettää perheensä kanssa vappua. Oli just hakenut mut sitä ennen koulun työharjoittelusta

- on lyönyt mua tosi pahasti monesti, mm. silmät mustaksi ja korvien tärykalvot ovat ikuiseksi repaleiset.

No nyt otti sitten naisen, joka on mua vanhempi, mutta sillä on kuulemma hyvä perse! Ei ole sen jälkeen maksanut elareita tai osallistunut nuorimman lapsen elämään millään lailla. Ajelee vanhempieni vanhalla autolla uuden naisensa kanssa ja vie sitä meidän kesämökille ( vuokrattu) .Mulla kuitenkin muistoja kaikesta, miten pääsen eteenpäin?

No ole iloinen että pääsit tuollaisesta paskaläjästä eroon, luuletko että sen uusi suhde kauaa kestää? Miksi muuten annat lasten tavata väkivaltaista sekopäätä?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Potki lasta?!!! Teitkö edes rikosilmoitusta? Minkäikäinen lapsi ja missä tilanteessa, ihan uteliaisuuttani vain.
Oletko tehnyt rikosilmoitusta sinun kohdistuneesta väkivallasta tai lapsen? Miten mies ei ole vankilassa vaikka on tehnyt veropetoksia?

Vierailija

Et taida ap. käydä ihan täysillä. No, loppuelämäsi voit haikailla tämän suuren rakkautesi perään. Ehkä se jossain välissä käy vielä sinuakin painamassa ohikulkumatkalla. Kiesus.

Vierailija

Ehdotan että ap vaatii ne elarit lastenvalvonnan ja ulosoton kautta ja tee vanhempiensa auton varastamisesta rikosilmituksen poliisille sekä irtisanoo omalta oltaan sen mökin vuokrasopimuksen. Sen jälkeen käsittääkseni on syytä olla vain tyytyväinen eroon.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat