Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihan tyhmä, hidas ja hiljainen palsta :(

Vierailija

Toivoo nimim. Uudistukseen pettynyt mamma

Kommentit (12)

Vierailija

Niin on. En ole käynyt palstalla koko iltana kuten ennen oli tapana perjantaisin. Sen sijaan seikkaillut Facessa ja katsonut telkkarista tallentamiani viihdeohjelmia.

Palsta on mennyt niin jähmeäksi ja hitaaksi käyttää, niin hiljaiseksi ja rumaksi, typeräksi, ettei täällä enää viihdy. Rekisteröityäkään en aio, koska porukkaa on niin vähän. Jäljellä on kai 2-kymppisiä provoilijoita, Ylilaudan pojankosseja ja mielenterveyspotilaita.

Kyllä on ollut typeriä vetoja Sanomilta tällaiset "uudistukset". Oman oksansa sahasivat jälleen kerran.

rva 40+

Vierailija

No, eiköhän kohta joku tilasto esitetä jonka mukaan kävijämäärä palstalla noussut ja sanoma muutenkin nousukiidossa :D

Vierailija

Onhan täällä nyt tänään ja eilenkin ollut selvästi enemmän aloituksia kuin alkuviikosta. Monta hyvää ketjua.

Harmi tietysti, jos teillä puhelinta käyttävillä(?) on hidas palsta. Läppärin käyttäjänä en ole huomannut mitään hitautta.

Vierailija

Sainpahan siivottua, kun ei täälläkään mitään tapahdu. Samat keskustelun etusivulla vielä illalla kuin aamulla.

Vierailija

Minä olen läppärillä palstailija enkä todellakaan ole huomannut palstan vilkastuneen tai käytettävyyden parantuneen. Joku yksinäinen soturi kai sieltä Ylläpidosta yrittää pitää kiinni työpaikastaan ja peukutella päinvastoin... Ei. Tämä koko "uudistus" on tuhonnut kaiken sen, mitä enää oli jäljellä edellisestä vastaavasta.

Tiedätte sen toki itse siellä katsellessanne statistikkaa. YT-neuvottelut edessä, vaikka kuinka syöttäisitte aloituksia ja provoja sieltä "ylhäältä päin".

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Minä olen läppärillä palstailija enkä todellakaan ole huomannut palstan vilkastuneen tai käytettävyyden parantuneen.

En sanonut mitään parantumisesta, vaan että ihan samalla tavalla toimii kuin ennenkin.

Tänään tosiaan on enemmän aloituksia kuin eilen. Mutta ehkä sinä itse olet se trolli, jolla on hirvittävä tarve ajaa palsta alas hokemalla että huono on huono on, ei täällä kukaan ole.

Vierailija

Aina tällainen uudistus on ensin aiheuttanut hävikkiä ja sitten tilanne on palautunut. Minusta mamupaskakin on paremmin hallinnassa. Itse tarkkailen vielä tilannetta, en uskalla luottaa että spämmääjät ja/eli venäjätrollit olis lopettaneet tai saatu kuriin. Tuun sit takas kun uskon sen.

Vierailija

Uudistus on huonompaan suuntaan! Varsinkin mobiiliversio on ihan susi!! Ei aukea se keskustelu mikä pitäis, vaan joudut muulle keskustelualueelle. Tosi hidasta!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat