Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihme sekoviestejä täällä tuosta imetyskuvasta

Vierailija

Varsinkin kun kyseessä pn vauvapalsta! Ihme jankutusta täällä että vauva katsoo kameraan häiritsevällä tavalla ja rintakin on ruma! Ensinnäkään vauva ei edes katso kameraan vaan silmissä on sellainen haaveileva katse niinkuin vauvoilla usein joita juuri imetetään. Ihminen joka ei ole imettänyt tai tiedä lapsista ei näe sitä, vaan kirkkaan katseen kenties. Rinta on tyhmässä asennossa, mutta oikeaoppisesti kunnolla suussa. Ei kenenkään rinnat tollaisessa roikkuma-asennossa niin hienoja ole, varsinkin "ilman" nänniä. 

Huh, en tiedä...välillä tuntuu että suomalaiset naiset ovat aivan päästään sekaisin kun lukee tätä palstaa. Tämmöinen vanha feministiakkakin alkaa tuntemaan myötätuntoa suomalaisia miesparkoja kohtaan aika tavalla. 

Kommentit (6)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Inhottaa imetyskuvat ja alastomat vauvat. Ei kuulu nykyaikaan.

Ei kuulu nykyaikaan? Voi luoja mikä järjen jättiläinen. Eli ihmisen lisääntyminen ja jälkeläisistä huolehtiminen ei ole "nykyaikaista" vai meinaatko, että muksuille vaan pullo suuhun ja korvikesaastaa parhaan mahdollisen eli äidinmaidon sijasta? 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Inhottaa imetyskuvat ja alastomat vauvat. Ei kuulu nykyaikaan.

Älä sitten tule VAUVApalstalle! 

Vierailija

Minusta kuva on huvittava ja realistinen. Erilainen perspektiivi on harvinaista näissä kuvissa, tässä sitä riittää.

Vierailija

Olen imettänyt kolme lasta ja totisesti tiedän lapsista "jotain". 

Silti kuva on minusta etova tunnetasolla ja ruma ihan visuaalisessa mielessä. Mutta tämä nyt tästä, kun jo kahdessa ketjussa olen tuonut julki mielipiteeni aikasemmin. Se ehkä riittäköön. 

Vierailija

Vauvat voivat hyvin korvikkeilla. En ainakaan itse äitinä pystyisi antamaan miehen enää koskea rintojani, jos olisin imettänyt. Ajatus on vastenmielinen. Ajatus oli alunperin miehen, mutta ymmärsin pian, mitä hän tarkoitti. Mies rinnalla eka, rinnalla vika. Näin meillä ja kaikki ovat onnellisia, lapsetkin :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat