Kalja närästää

Vierailija

Meneekö närästys sitten jos vaan kiskoo niin perkeleesti?

Kommentit (7)

Vierailija

Täällä vanha alkoholin suurkuluttaja vastailee. No, jos olet riittävän kännissä, et välitä siitä pätkääkään että närästää. Nousuhumala peittää sen alleen kyllä. Mutta aamuyöstä voit herätä siihen, että sulla on vatsahapot kurkussa ja tavallista darraakin paskempi olo, ja on vaikea nukahtaa uudestaan. Joudut ehkä istumaan tyynyjen varassa, että närästys pysyisi siedettävänä. Tai sitten jos sulla on närästyslääkettä joka vaikuttaa nopeasti, niin sillä voit selvitä tuskasta.

Jos on käynyt sitten niin, että on jo pidempään tullut lääkittyä närästystä ja vitutusta joka ilta kaljalla, niin sitten on parasta mennä ostamaan apteekista Somac-kuuri ja syödä sitä viikko tai pari. Kaljan tissuttelu pitäisi saada kuriin myös, että siitä on apua. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

niin sitten on parasta mennä ostamaan apteekista Somac-kuuri ja syödä sitä viikko tai pari.

Somac on ihan turhaa - ainakin jos närästä alkoholin takia. Ei mitään vaikutusta. Maito itse asiassa auttaa närästykseen  (ph 6.5), mutta se alkaa tulemaan jos sitä juo koko ajan vuorotellen kaljana kanssa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

niin sitten on parasta mennä ostamaan apteekista Somac-kuuri ja syödä sitä viikko tai pari.

Somac on ihan turhaa - ainakin jos närästä alkoholin takia. Ei mitään vaikutusta. Maito itse asiassa auttaa närästykseen  (ph 6.5), mutta se alkaa tulemaan jos sitä juo koko ajan vuorotellen kaljana kanssa.

Mulla tuo Somac on tosiaan ollut ainoa mikä auttaa pitkäaikaisemmasta jokapäiväisestä juomisesta aiheutuvaan närästykseen. Renniet ja ne nopeatehoiset auttaa vain hetken, samoin kuin maidon tai jogurtin juonti. Mutta Somac-kuuri, jos sen aikana saa myös sen kaljanlatkinnan kuriin, on aina toiminut. Helpottaa myös juomisen lopettamista, kun parissa päivässä se jäytävä närästys johon tekisi mieli juoda, helpottaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla tuo Somac on tosiaan ollut ainoa mikä auttaa pitkäaikaisemmasta jokapäiväisestä juomisesta aiheutuvaan närästykseen. Renniet ja ne nopeatehoiset auttaa vain hetken, samoin kuin maidon tai jogurtin juonti. Mutta Somac-kuuri, jos sen aikana saa myös sen kaljanlatkinnan kuriin, on aina toiminut. Helpottaa myös juomisen lopettamista, kun parissa päivässä se jäytävä närästys johon tekisi mieli juoda, helpottaa.

Somacin vaikutusta ei edes huomaa, maidon vaikutuksen taas huomaa heti. Tosin pitäs varmaan ostaa suosiolla soodaa eikä näitä järkyttävän hintasia närästyslääkkeitä joista ei oo ees mitään hyätyä.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat