Oikeasti laihat, oletteko samaa mieltä tästä?
"Nothing tastes as good as skinny feels"
-Kate Moss
Kommentit (35)
168cm / 72,5 kg. Minulla tavoitteena 52 kg. En tiedä miksi. Päähänpinttymä.
Aloitin 103,9 kilosta vähän yli vuosi sitten.
En ole laiha, mutta haluaisin olla sellainen kohu-laiha.
Vierailija kirjoitti:
"Nothing tastes as good as skinny feels"
-Kate Moss
No riippuu kuinka skinnya tässä tarkoitetaan. Pari kiloa alipainoa ok, mutta sen alle mennessä se ehkä joskus tuntui "huumaavalta", mutta ajatusmaailma ruokaa kohtaan tuolloin ei ollut normaali tai syöminen mitenkään kovin normaalia. Nyt syön normaalisti, herkkuja myös, ja mitat 51kg/163cm eli normaalipainon alarajalla. Tässä pysyn ilman mitään syömisen vahtailuja tai pakonomaista liikuntaa, ja se tuntuu hyvältä terveellä tavalla, ei sairaalla.
Kyllä. Olen sairastanut syömishäiriötä mutta sen ansiosta jäänyt mitat 51-53kg/175cm koska ko. sairaus ehti tuhoamaan osittain itseäni lopullisesti mutta olen tyytyväinen siihen että voin syödä mitä haluan, lihoamatta. T. 52v ämmä.
Oon samaa mieltä, ruoka on pahaa. 170/49
Olen 167 senttinen ja painan tällä hetkellä 42 kiloa, eli olen vissiin aika laiha. Se ei kumminkaan tarkoita ettenkö söisi ihan kunnolla, ja kaverit itseasiassa kutsuu mua ''piiloläskiksi'', koska kyllä mulla ruokahalua löytyy. :)
Täällä on kyllä ainakin muutama, jotka olis hoidon tai ainakin jonkin sorttisen avun tarpeessa...
Vierailija kirjoitti:
Täällä on kyllä ainakin muutama, jotka olis hoidon tai ainakin jonkin sorttisen avun tarpeessa...
Ei ole. Jotkut tykkää olla laihoja enemmän kuin he tykkää syödä. -ap
Ruoka on parasta! En vaa jaksa syyä paljoo. 155/40
Nuorena Olin alle 50 kg aivan kolmekymppiseksi asti. En nauttinut olostani koska minua haukuttiin laihaksi jatkuvalla syötöllä, ei silloin tullut huomattua kuinka kateellisia muut olivat. Nyt tässä kevään ja kesän aikana olen yhtäkkiä alkanut laihtumaan uuden työn ja muutaman muun olosuhteiden muutoksen takia. Muutamat aloittamani lisäravinteet yhdessä noiden muutosten lisäksi taitavat olla se taikasekoitus jotka ovat aiheuttaneet painon laskun. Hienoa huomata että c-kupin rinnat jotka sain ennenkokemattomaan kukoistukseen imettämisen ansiosta, ovat nykyään mahtavassa kunnossa laihtumisesta huolimatta. :)
Kyllä ja ei. Olen ollut 15 kg lihavampi kuin nyt ja tunsin oloni kamalaksi. Ei ollut energiaa mihinkään. Tässä painossa jossa olen nyt (175/54) olen energinen ja terve. Syön pääasiassa terveellisesti, mutta herkuttelen myös huoletta. Olen laiha, kai jopa alipainoinen, mutta syön tarpeeksi ja tämä on luonnollinen painoni. En kuitenkaan usko siihen että kukaan tuntisi olonsa hyväksi, jos oma lainaus vaatisi jatkuvaa kontrollointia ja pidättäytymistä hyvästä ruuasta.
En ole Mossin kanssa samaa mieltä. Rakastan hyvää ruokaa ja rakastan olla laiha. Tykkään kokkaamisesta ja ennen kaikkea syömisestä, syön säännöllisesti, tukevasti, monipuolisesti ja herkullisesti, ja juurikin SIKSI voin nauttia tästä kivasta kropasta jossa mikään ei repsota eikä roiku, lihakset erottuu kauniisti ja iho hehkuu terveenä ja kiinteänä. Tämä on toki vain oma näkemykseni, mutta mielestäni on hullua rääkätä elimistöään ja sekoittaa aineenvaihduntansa syömällä liian vähän. Vaikka hetken aikaa olisikin kauniin hoikka, niin se kostautuu. Sama koskee toki karkin ym. mättämistä ja sillä lihomista. Itse haluan ainakin pitää tästä elimistöstä hyvän huolen ja helliä ja hemmotellä sitä, kun tällä samalla pitäisi pärjätä loppuikä. ;)
Vierailija kirjoitti:
Olen 167 senttinen ja painan tällä hetkellä 42 kiloa, eli olen vissiin aika laiha. Se ei kumminkaan tarkoita ettenkö söisi ihan kunnolla, ja kaverit itseasiassa kutsuu mua ''piiloläskiksi'', koska kyllä mulla ruokahalua löytyy. :)
Sä olet ihan sairaalloisen laiha! Tuo vaikuttaa jo terveyteen!
En muuten usko, että laihat syö mitä vain. Ne luulee syövänsä mitä tahansa,mutta tosiasiassa ne syö määrällisesti paljon vähemmän kuin muut.
Mä olen 165/54 mutta lihasta sen verran että näytän painoani pienemmältä. Viihdyn tällaisena ja heti jos 26 tuuman farkut alkaa kiristää, otan kurinpalautuksen.