Miksei miehet osaa/halua elää yksin?
Toki moni nainenkin aina ahdistuksissaan deittailee jatkuvasti ja yrittää löytää tulevaa seurustelukumppania. Mutta naisissa on kuitenkin myös niitä, joille on ihan ok elää yksin eivätkä koe tarvetta etsiä kumppania. Miehistä taas en tunne ketään, joka ei haluaisi löytää kumppania. Miksei miehet osaa elää yksin ilman naista? Mikä siinä naisessa tekee siitä elämästä niin hyvin?
Kommentit (48)
Joka paikassa toitotetaan nuoren miehen sosiaalista taakkaa pariutua.
Se toimii jonnekin tuonne kolmenkympin hujakoille. Osa järkiintyy siihen mennessä ja tunnistaa kriittisesti ettei hinnalla millä hyvänsä tarvitse olla parisuhteessa. Osa ei koskaan.
Tärkeintä olisi löytää itsensä. Sitten vasta parisuhdekuviot. Mutta miehet noin yleisesti havahtuu siihen vähän viiveellä, ei pahalla - havahtuvat kuitenkin :)
Parisuhteessa saa seksiä ja ruuanlaitto ja siivouskin hoituu siinä samalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kallista asua yksin ja pillua on mukava saada, sekä jakaa hetket. Tällä hetkellä en kylläkään etsi naista, vaan raha on nyt tärkeämpää.
Eikös se ole niin, että sitä pillua saa aika vähän parisuhteessa ja vielä vähemmän avioliitossa. Kämppäkaverina nyt voi olla vaikka paras miespuolinen kaverikin, ei siihen naista vaadita. Pillua saa baarista/netistä.
No ei. Ainakaan jos puhutaan millään lailla hyvästä parisuhteesta. Itse sain parisuhteen ensimmäisen viikon aikana enemmän seksiä kuin koko elämässäni sitä ennen. Ja väitän että on melkoinen velho naisten kanssa jos oikeasti onnistuu saamaan baarista seksiä yhtä usein kuin keskimääräinen parisuhteessa oleva ihminen saa. Se kun on pidemmissäkin suhteissa vähintään kerran viikossa. Aika lailla saa baareja kiertää että joka viikko aina onnistuu viikko viikon perään.
Tuki ja turva läheisessä ihmisessä. Itse olen sinkku ollut koko elämäni, joten sitten ystävät, sukulaiset ja yhteisöt yrittävät korvata tätä puutetta.
Jaa itse ainakin elän oikein mielelläni yksin. Matkoille/ravintolaan voi lähteä frendien kanssa ja pillua saa nykyään Tinderistä ilman, että tarvitsee tehdä oikeastaan mitään. Näin voi keskittyä töihin ja harrastuksiin kun ei ole muita pyörimässä jaloissa.
M27
Osaan asua yksin, jo 5 vuotta olen kotona ollut, 2krt/vk kaupassa, siinä juttelut kauppaneidin kanssa, eli kiitos ja hei.
Joten älä yleistä.
Osaan ja elän yksin. Siksi et tunne minua kun minulla ei ole mielenkiintoa tuntea ketään. -mies30
Eikös tuo ole pikemmin sellaista pikkuprinssimäistä käytöstä, kun kuningataräiti hoitaa kaiken lemmikkinsä puolesta? Tekevätkö nämä pojat äidin avuksi mitään vai onko kaikki liikaa ja mörkki seura riittää palkkioksi?