Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hassua miten sitä tulee oltua tyly ihmiselle josta kiinnostunut..

Vierailija
16.10.2015 |

Kun ei oikein osaa olla hänen seurassaan ja on epävarma olo.. Mutta eihän se silloin ole "se oikea", eikös sellaisen seurassa pitäisi tuntua luontevalta?

 

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
16.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä pieni jännite on hyväksi.

Vierailija
2/14 |
16.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunpa olisi pieni jännite.. Tuntuu ylitsepääsemättömältä muurilta :(

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
16.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä ainakin sellaisten oikeiden ja hyvin suurten tunteiden vallassa olen täysin epäedustava melkein tutiseva mölli, jolloin nokkeluus, rentous ja luontainen jonkinlainen hauskuuteni (vaikka nyt itse sanonkin) loistaa poissaolollaan ja saatan jopa törmäillä esineisiin ja tiputtaa näpeistäni asioita. Järkevää puhetta minulta on turha odottaa ja muutenkin jopa vainoharhat ja muu käsittämätön tunnesekoilu astuu hyvin helposti kuvioihin, jolloin lopputuloksena... no mitä siitä nyt sitten seuraa. Miettikää sitä.

Vierailija
4/14 |
16.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä ainakin sellaisten oikeiden ja hyvin suurten tunteiden vallassa olen täysin epäedustava melkein tutiseva mölli, jolloin nokkeluus, rentous ja luontainen jonkinlainen hauskuuteni (vaikka nyt itse sanonkin) loistaa poissaolollaan ja saatan jopa törmäillä esineisiin ja tiputtaa näpeistäni asioita. Järkevää puhetta minulta on turha odottaa ja muutenkin jopa vainoharhat ja muu käsittämätön tunnesekoilu astuu hyvin helposti kuvioihin, jolloin lopputuloksena... no mitä siitä nyt sitten seuraa. Miettikää sitä.

Ei ole pakko puhua ;)

Vierailija
5/14 |
16.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs mies työpaikalta on välillä tyly minulle ja ihmettelenkin mitä olen muka tehnyt. Ja jos hän juttelee jonkun muun tai muiden kanssa ja tulen paikalle hän ei puhu enää ja menee ihan lukkoon. Ihana :-)

Vierailija
6/14 |
16.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi noin kuin yli-imarteleva innokkuus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/14 |
16.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmmm.. Tämä asia alkoi nyt mietityttämään. Minä itse en osaa olla tyly kenellekään, en varsinkaan ihastukseni kohteelle, mutta tämä ihastukseni kohde taas on tylyn tuntuinen minulle. Aina nähdessämme hän näyttää hyvin ilahtuneelta, mutta sitten hänestä tulee jotenkin tyly ja sen oloinen, että hän haluaisi nopeasti pois ja onpa mies lähtenytkin paikalta niin nopeasti, että minulta jäi lause kesken. Kohteliaasti kyllä sanoi, että oli kiva jutella ja suorastaan juoksi pois. Piru sentään, joistakin miehistä ei saa selvää. Ja tämä mies ei ole edes mikään nuori poikanen.

Jonkunlaista liika varovaisuutta ja pelkoa tilanteen karkaamisesta omasta hallinnasta tuollainen tyly käytös varmaan on - turhaa siis. Miksi ei vain voi antaa mennä ja itkeä jälkikäteen jos on munannut? Miksi pitää pahoittaa toisen mieli? Se tuskin on tarkoituksena, mutta niin siinä käy. En oikein tiedä millä mielellä seuraavaa näkemistä odotan etten satuta itseäni lisää.

Vierailija
8/14 |
16.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika tunnevammainen olet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/14 |
16.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet epävarma teini tai muuten vaan moukka.

Vierailija
10/14 |
16.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse oletan, että minusta kiinnostunut mies liukenee nopeasti paikalta alkavan seisokin vuoksi. Työpaikalla sellainen kun on hieman kiusallista ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/14 |
16.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet epävarma teini tai muuten vaan moukka.

Aikuinenkin voi olla epävarma.

ohis

Vierailija
12/14 |
16.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse oletan, että minusta kiinnostunut mies liukenee nopeasti paikalta alkavan seisokin vuoksi. Työpaikalla sellainen kun on hieman kiusallista ;)

Tuotakin vaihtoehtoa mietin kun ihastukseni kesken kaiken lähti juoksemaan paikalta pois. Periaatteessa se on mahdollistakin ja oikeastaan toivottavaakin. ;-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/14 |
16.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmmm.. Tämä asia alkoi nyt mietityttämään. Minä itse en osaa olla tyly kenellekään, en varsinkaan ihastukseni kohteelle, mutta tämä ihastukseni kohde taas on tylyn tuntuinen minulle. Aina nähdessämme hän näyttää hyvin ilahtuneelta, mutta sitten hänestä tulee jotenkin tyly ja sen oloinen, että hän haluaisi nopeasti pois ja onpa mies lähtenytkin paikalta niin nopeasti, että minulta jäi lause kesken. Kohteliaasti kyllä sanoi, että oli kiva jutella ja suorastaan juoksi pois. Piru sentään, joistakin miehistä ei saa selvää. Ja tämä mies ei ole edes mikään nuori poikanen.

Jonkunlaista liika varovaisuutta ja pelkoa tilanteen karkaamisesta omasta hallinnasta tuollainen tyly käytös varmaan on - turhaa siis. Miksi ei vain voi antaa mennä ja itkeä jälkikäteen jos on munannut? Miksi pitää pahoittaa toisen mieli? Se tuskin on tarkoituksena, mutta niin siinä käy. En oikein tiedä millä mielellä seuraavaa näkemistä odotan etten satuta itseäni lisää.



Tuo olen varmaan minä, sille ei vaan voi mitään, sitä istuu autossa ja miettii että miten päin vittua kaikki taas meni, eikä illallakaan uskalla soittaa jos tietää naisen nimen ym.



Toimiiko naisilla myös näin?


Ruokapaikassa missä käyn syömässä on nuori nainen mikä on mulle todella tyly ja kun syödessä sivusilmällä seurannut juttelee ja naureskelee muille asiakkaille.

Vierailija
14/14 |
16.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu. Jos kiinnostun jostain niin yritän päästä jutuille ja olen kiinnostunut hänen jutuista. Jos toinen on vain aina mörri eikä ota vastenvuoroisesti kontaktia jätän rauhaan. Tulkitsen tylyyden torjumiseksi koska itsekkin olen tylympi niille joista en piittaa kuin niille joista haluan seuraa. Niille yritän olla mukava.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yhdeksän