Hassua miten sitä tulee oltua tyly ihmiselle josta kiinnostunut..

Vierailija

Kun ei oikein osaa olla hänen seurassaan ja on epävarma olo.. Mutta eihän se silloin ole "se oikea", eikös sellaisen seurassa pitäisi tuntua luontevalta?

Kommentit (14)

Vierailija

Kyllä mä ainakin sellaisten oikeiden ja hyvin suurten tunteiden vallassa olen täysin epäedustava melkein tutiseva mölli, jolloin nokkeluus, rentous ja luontainen jonkinlainen hauskuuteni (vaikka nyt itse sanonkin) loistaa poissaolollaan ja saatan jopa törmäillä esineisiin ja tiputtaa näpeistäni asioita. Järkevää puhetta minulta on turha odottaa ja muutenkin jopa vainoharhat ja muu käsittämätön tunnesekoilu astuu hyvin helposti kuvioihin, jolloin lopputuloksena... no mitä siitä nyt sitten seuraa. Miettikää sitä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä ainakin sellaisten oikeiden ja hyvin suurten tunteiden vallassa olen täysin epäedustava melkein tutiseva mölli, jolloin nokkeluus, rentous ja luontainen jonkinlainen hauskuuteni (vaikka nyt itse sanonkin) loistaa poissaolollaan ja saatan jopa törmäillä esineisiin ja tiputtaa näpeistäni asioita. Järkevää puhetta minulta on turha odottaa ja muutenkin jopa vainoharhat ja muu käsittämätön tunnesekoilu astuu hyvin helposti kuvioihin, jolloin lopputuloksena... no mitä siitä nyt sitten seuraa. Miettikää sitä.

Ei ole pakko puhua ;)

Vierailija

Eräs mies työpaikalta on välillä tyly minulle ja ihmettelenkin mitä olen muka tehnyt. Ja jos hän juttelee jonkun muun tai muiden kanssa ja tulen paikalle hän ei puhu enää ja menee ihan lukkoon. Ihana :-)

Vierailija

Hmmm.. Tämä asia alkoi nyt mietityttämään. Minä itse en osaa olla tyly kenellekään, en varsinkaan ihastukseni kohteelle, mutta tämä ihastukseni kohde taas on tylyn tuntuinen minulle. Aina nähdessämme hän näyttää hyvin ilahtuneelta, mutta sitten hänestä tulee jotenkin tyly ja sen oloinen, että hän haluaisi nopeasti pois ja onpa mies lähtenytkin paikalta niin nopeasti, että minulta jäi lause kesken. Kohteliaasti kyllä sanoi, että oli kiva jutella ja suorastaan juoksi pois. Piru sentään, joistakin miehistä ei saa selvää. Ja tämä mies ei ole edes mikään nuori poikanen.

Jonkunlaista liika varovaisuutta ja pelkoa tilanteen karkaamisesta omasta hallinnasta tuollainen tyly käytös varmaan on - turhaa siis. Miksi ei vain voi antaa mennä ja itkeä jälkikäteen jos on munannut? Miksi pitää pahoittaa toisen mieli? Se tuskin on tarkoituksena, mutta niin siinä käy. En oikein tiedä millä mielellä seuraavaa näkemistä odotan etten satuta itseäni lisää.

Vierailija

Itse oletan, että minusta kiinnostunut mies liukenee nopeasti paikalta alkavan seisokin vuoksi. Työpaikalla sellainen kun on hieman kiusallista ;)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Itse oletan, että minusta kiinnostunut mies liukenee nopeasti paikalta alkavan seisokin vuoksi. Työpaikalla sellainen kun on hieman kiusallista ;)

Tuotakin vaihtoehtoa mietin kun ihastukseni kesken kaiken lähti juoksemaan paikalta pois. Periaatteessa se on mahdollistakin ja oikeastaan toivottavaakin. ;-)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Hmmm.. Tämä asia alkoi nyt mietityttämään. Minä itse en osaa olla tyly kenellekään, en varsinkaan ihastukseni kohteelle, mutta tämä ihastukseni kohde taas on tylyn tuntuinen minulle. Aina nähdessämme hän näyttää hyvin ilahtuneelta, mutta sitten hänestä tulee jotenkin tyly ja sen oloinen, että hän haluaisi nopeasti pois ja onpa mies lähtenytkin paikalta niin nopeasti, että minulta jäi lause kesken. Kohteliaasti kyllä sanoi, että oli kiva jutella ja suorastaan juoksi pois. Piru sentään, joistakin miehistä ei saa selvää. Ja tämä mies ei ole edes mikään nuori poikanen.

Jonkunlaista liika varovaisuutta ja pelkoa tilanteen karkaamisesta omasta hallinnasta tuollainen tyly käytös varmaan on - turhaa siis. Miksi ei vain voi antaa mennä ja itkeä jälkikäteen jos on munannut? Miksi pitää pahoittaa toisen mieli? Se tuskin on tarkoituksena, mutta niin siinä käy. En oikein tiedä millä mielellä seuraavaa näkemistä odotan etten satuta itseäni lisää.

Tuo olen varmaan minä, sille ei vaan voi mitään, sitä istuu autossa ja miettii että miten päin vittua kaikki taas meni, eikä illallakaan uskalla soittaa jos tietää naisen nimen ym.

Toimiiko naisilla myös näin?
Ruokapaikassa missä käyn syömässä on nuori nainen mikä on mulle todella tyly ja kun syödessä sivusilmällä seurannut juttelee ja naureskelee muille asiakkaille.

Vierailija

Riippuu. Jos kiinnostun jostain niin yritän päästä jutuille ja olen kiinnostunut hänen jutuista. Jos toinen on vain aina mörri eikä ota vastenvuoroisesti kontaktia jätän rauhaan. Tulkitsen tylyyden torjumiseksi koska itsekkin olen tylympi niille joista en piittaa kuin niille joista haluan seuraa. Niille yritän olla mukava.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat