E-pillereiden sivuvaikutukset

Vierailija

Olen syönyt Yasmine pillereitä nyt 5 vuotta ja olen viimeiseten kuukausien aikana alkanut ajattelemaan, että voiko tuon ajan kehon ja mielen tuntemukset johtua pelkästään e-pillereistä. Olen ollut oikeastaan koko 5 vuotta todella herkkä itkemään, suuttumaan, saan todellakin kummallisia raivareita, hetkessä nauran ja minuutin päästä saatan jo raivota jostain aivan turhasta! Näiden vuoksi parisuhde kärsii ja pahasti. Kaiken lisäksi olen ajatellut, että väsymys on melko voimakasta ja välillä tuntuu, että sydän hakkaa kumman nopeasti ilman syytä. Olotila on välillä todella saamaton ja välillä kaikki tuntuu olevan aivan yhtä sumua.

Onko muilla ollut tällaisia oireita?

Olen ajatellut lopettaa ja katsoa pari kuukautta tuntuuko ilman pillereitä paremmalta.

Kommentit (3)

Vierailija

Toki kaikki tuo voi johtua pillereistä. Mutta kannattaa kyllä jättää pillerit pidemmäksikin aikaa. Parissa kuukaudessa keho ei ehdi toipua pillereistä eli todennäköisesti et huomaa mitään eroa parissa kuukaudessa.

Vierailija

Mulla oli yasminet viitisen vuotta ja ajoittain samoja oireita. Kannattaa vaihtaa ehdottomasti merkkiä, eikä vain lopettaa ja aloittaa uudestaan. Mun gyne sanoi että kun välillä lopettaa veritulppariski moninkertaistuu. Suosittelen siis siirtymistä toiseen valmisteeseen, jos aiot pillereitä jatkossakin syödä. Mulle sopi hyvin gestinyl, halvempaa ja vähemmän sivuvaikutuksia. 

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat