Väsymys töissä

Vierailija

Minua alkaa väsyttämään töissä aina ihan hirveästi , en voi sille mitään, hävettää aina , kun joku näkee minun torkahtelevan, en jaksaisi millään yrittää väkisin pysyä hereillä.

Kommentit (5)

Vierailija

Hanki silmäluomiisi sellaiset silmämunan näköiset laput. Voit sulkea silmät ja vaikutat silti toljottavan hereillä olevan näköisenä.

Vierailija

Olen kärsinyt joskus samasta ongelmasta. Tärkeää olisi selvittää, miksi väsymys iskee? Aiheutuuko se työstä, vai selittävätkö esim. muut elintavat? Mihin aikaan väsymys tulee, ajoittuuko se esim. lounaan/syömisen/tauon jälkeen? 

Itselläni väsymystä aiheutti aikainen herätys ja väärä rytmi. Olen selkeästi iltavirkku ja kärsin valtavasti, kun aiemmassa työssäni jouduin heräämään todella aikaisin (työt alkoivat klo 5) ja olemaan heti skarppina. En  myöskään pysty syömään aamuisin mitään, joten energiat olivat aivan nollissa myös siitä syystä. Torkahtelin vaikka kuinka taistelin sitä tunnetta vastaan, kahvi tai energiajuomat toivat vain hetkellisen helpotuksen. Ongelma ratkesi työtä vaihtamalla...

Vierailija

Asiantuntijatyössä olen, se ei auta vaikka menisin nukkumaan ajoissa, varmaan se sisäilmakin jotenkin uuvuttaa, en ole huomannut samaa ongelmaa kotona jos teen etätöitä, mutta jotenkin väsyttää myös se kun huomio kiinnittyy koko ajan siihen kuka ravaa käytävillä tai muut ulkopuoliset asiat.

Vierailija

Eräs työkaverini meni kahvitauon sijaan aina yläkerran taukohuoneen sohvalle "mikrounille", eli lepäsi vaakatasossa silmät kiinni vartin. Olisikohan siitä apua, että ihan rehellisesti laittaa silmät kiinni ja käy pitkäkseen lepäämään?

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat