Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen ex on niin kuvottava, että mieskin on alkanut ällöttämään :(

Vierailija

Mikä neuvoksi? Ja nainen on siis melkein yhtä paha kuin joku Serttilä ym.

Olivat yhdessä vuosia sitten, joten tuskin mies enää on yhtään samanlainen kuin silloin. Mies on ihan kunnollinen, työssäkäyvä ihminen, joten en tajua, miten on tuollaiseen sekaantunut. En haluaisi dumpata miestä menneisyyden virheen takia, mutta miten pääsisin asiasta yli? Haittaisiko sinua vastaava?

Sivut

Kommentit (19)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ehkä sinä oletkin samanlainen kuin ex...

No en todellakaan. Olen korkeakoulutettu, enkä käytä päihteitä. Olen moninverroin kunnollisempi ihminen vaikka itse sanonkin.

AP

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Kuinka pitkään olivat yhdessä?

Seurustelivat on offia pari vuotta, vuoden naimisissa. Alle parikymppisinä alkoivat seurustelemaan.

AP

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Nuorena voi tehdä arviointivirheitä -etkö itse ole tehnyt?

Olen tehnyt kyllä. Siksi yritän kyllä ymmärtää miestä, mutta tuntuu jotenkin, että olen sitten verrattavissa tuohon exään ja se ei tunnu hyvältä.

Miksi olen muutenkin saanut noin paljon alapeukkuja vai mitä nuolia onkaan? Mitä ihmeellistä on ihmetellä exän heikkoa tasoa, harvalle kelpaisi sellainen nainen, luulisin.

Vierailija

Mä epäilen myös miehen olleen jossain mielenhäiriössä silloin kun on sen itsekkään lehmän kanssa naimisiin mennyt.

Vierailija

Jos sun mielestä sen EX on verrattavissa lehmään ja Sertilään, mikä se susta tekee? 

Eipä näytä minun silmissä kovin kummoiselta sinäkään..  Ja jos et tunne kun puheista toista pidä suusi kiinni, vain idiootit haukkuvat tietämättä oikeita faktoja.. 

Vierailija

sama oli veljeni kohtalo. Hänen exänsä oli ollut oikea mamupatja, itseään vihaava vätys ja veljeni aina minulle avautui kännipäissään, että miten se on voinut olla noin säälittävä. Ero siitä sitten tuli.

Vierailija

Sinulla on vielä kasvuprosessi kesken niin kannattaisi mennä ns. kotiin vielä vähän kasvamaan ennen parisuhdetta. Ei ketään voi määritellä hänen menneisyyden perusteella.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Jos sun mielestä sen EX on verrattavissa lehmään ja Sertilään, mikä se susta tekee? 

Eipä näytä minun silmissä kovin kummoiselta sinäkään..  Ja jos et tunne kun puheista toista pidä suusi kiinni, vain idiootit haukkuvat tietämättä oikeita faktoja.. 

Olen tavannut hänet useasti, joten voin kyllä sanoa tuntevani hänet. Enkä ole tietääkseni häntä lehmään tässä verrannut. Älä sinäkään tuomitse minua tietämättä faktoja.

AP

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen tavannut hänet useasti, joten voin kyllä sanoa tuntevani hänet. Enkä ole tietääkseni häntä lehmään tässä verrannut. Älä sinäkään tuomitse minua tietämättä faktoja.

AP

jos olet tavannut hänet "useasti" onko se muutaman min tapaaminen kerran kuukaudessa? Voin vaan kuvitella millainen ihminen SINÄ olet kun lähdet arvostellaan muita muutamien tapaamisten perusteella, voisin vannoa ettei sinulla ole siihen varaa, ja voin minäkin nyt väittää että tunnen sit näiden kirjoitusten perusteella.. 

Olet tyhmä. Lapsellinen ja keskeneräinen. 

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat