Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oliko jo myöhäistä hedelmöittyä?

Vierailija

Hei, toiveissa olisi ensimmäisen lapsi ja yritystä on takana kolme kiertoa. Laskurin mukaan ovulaatio tapahtui 14.10. Ovulaatiolimaa erittyi 14.10. ja 15.10.  Mies oli työmatkalla alkuviikon ja harrastimme seksiä vasta 15.10. illalla. Voikohan toivon raskautumisesta tässä kierrossa unohtaa? Mahdollisuus taitaa olla olemassa mutta hyvin hyvin pieni. 

Milloin muut ovat onnistuneet raskautumaan? 

Kommentit (14)

Vierailija

Jossain sanottiin, että ovulaatio tapahtuu viimeisestä limapäivästä 12-24h:n sisällä. Että juu, kaipa siinä mahikset on.

paritteleva av-mamma

Voi tärpätäkin! Mutta riippuu siitä kauanko se munasolu pysyy hengissä. Ja että oliko ovulaatio juuri silloin kuin veikkaat.

Minä olen tullut raskaaksi niin että on sextattu päivää ennen ovulaatiota.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Jossain sanottiin, että ovulaatio tapahtuu viimeisestä limapäivästä 12-24h:n sisällä. Että juu, kaipa siinä mahikset on.

Onko kellään tähän "virallista tietoa"? Tapahtuuko ovulaatio limojen aikana, ennen vai jälkeen?

Vierailija

Mulla kävi niin että luulin et ovis oli silloin kierron puolivälissä, olin bongaavinani limat sun muut. No meil oli sit miehen kaa riitoja "oviksen" aikaan ja ei sekstailtu. Sit n.3 päivää luullun oviksen jälkeen sekstailtiin ja seuraavana päivänä tuliki vast selkeet ovislimat. Ja pam, oon raskaana!

Vierailija

Virallisesti paras raskautumispäivä on viimeinen limapäivä. Itse luulin, että oviskin olisi silloin, mutta kun aloin mitata aamulämpöjä, selvisi että ovis olikin vasta seuraavana päivänä. sanoisin, että sun laskuri on väärässä (oviksen jälkeen ei ole limoja). 

Vierailija

Sanoisin, että joko olet raskaana tai sitten et. Millään av-mammojen kommenteilla ei ole pienintäkään vaikutusta. Olette lisäksi yrittäneet todella vähän aikaa, joten ei nyt kannata vielä niin kovin pohtia ja stressata.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat