Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millä mielellä olette heränneet pe aamuun?

Vierailija

Itse hieman väsyneenä, mutta iloinen siitä että viikonloppu edessä :)

Sivut

Kommentit (28)

Vierailija

Aika paska fiilis. Saatiin jatkettua miehen kanssa (mitätöntä) riitaa pitkälle yöhön, en saanut nukuttua kunnolla, ja kaiken lisäksi piti herätä aikaisin koska minulla on meno verikokeisiin. Äitiyslomalla siis olen, normaalisti olisin tähän aikaan töissä, tosin en tiedä olisiko mieliala siellä yhtään tämän parempi, etenkään jos työpaikan myrkkykäärme on palannut sairauslomaltaan takaisin töihin, onneksi ehdin sieltä pois ennen hänen (mahdollista) paluutaan.

Vierailija

Hyvällä mielellä. 2-vuotias nukkui yön hyvin ja heräsi vasta vähän ennen kahdeksaa. Mäkin nukuin hyvin vaikka viimeaikoina tämä raskausmaha on vähän haitannut nukkumista.

Lisäksi parin tunnin päästä on neuvola ja sen jälkeen pyörähdän kaupungilla.

Ilmakin on nätti.

Vierailija

Aika helpottunut. Pitkältä tuntunut työviikko. raskaus aika alussa, mutta pahoinvointi jäätävää ja tänäkin aamuna salaa oksentelemassa työpaikan vessassa. Tuskallinen loppuvuosi edessä tän pahoinvoinnin kanssa, mutta onpahan edes viikonloppu ensin!

Vierailija

Yllättävän hyvin. Heräsin vain kerran yöllä vessaan ja vatsakramppiin. Olen raskaana rv38 ja yöt olleet, mitä ovat. Tänään ajattelin siivota. Kohta nousen aamupalalle ja kahvinkeittoon.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Yllättävän hyvin. Heräsin vain kerran yöllä vessaan ja vatsakramppiin. Olen raskaana rv38 ja yöt olleet, mitä ovat. Tänään ajattelin siivota. Kohta nousen aamupalalle ja kahvinkeittoon.

Vain kerran? Ole onnellinen, mä oon viikolla 39 ja viime yönä sain nousta vessaan 5 kertaa. Tuota samaa se on ollut viimeiset kolmisen viikkoa ainakin, kun se raskauden ensimmäinen kamala pissatuskausi meni ohi, tasottui johonkin 1-2 kertaan per yö, ja nyt se on taas aivan älytöntä ravaamista :D Muuten sitä kyllä nukkuis niinkuin tukki.

Vierailija

Huonolla. :( Olen kipeänä, surkeana ja yksin, no, kissa kyllä tulee tämän tästä tuijottamaan minua ja alkaa kehrätä. Lääkitys tulehdukseen ei lähde tehoamaan, en tajua miksei. :(

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Huonolla. :( Olen kipeänä, surkeana ja yksin, no, kissa kyllä tulee tämän tästä tuijottamaan minua ja alkaa kehrätä. Lääkitys tulehdukseen ei lähde tehoamaan, en tajua miksei. :(

Voi kurjuus :( tsemppiä ja jaksamista. Jos kuuri ei ala tehoamaan niin vaihda se toiseen. Ja toivottavasti saisit jotain jutustelu seuraa ettei tarvis yksin koko päivää olla.
Jaksamista sulle.

Vierailija

Heräsin kuudelta ja joka paikkaan sattuu ja väsyttää ihan hirveesti. Leivoin tuossa keksejä ja katsoin illalla aloittamani leffan loppuun. Nyt voisin mennä takaisin nukkumaan.

Vierailija

Ihan hyvillä mielin. Olen työttömänä ja kahlasin heti aamusta kaikki uudet työpaikka ilmoitukset läpi, katsoin sähköpostin ja hesarin. Laitoin kaksi hakemusta. Haluaisin niin töihin!

Minulla on ihana perhe ja ystäviä, olen terveenä.

Vierailija

Täälläkin ollaan sairaina, alkoi jo viikko sitten torstaina. Todella huono omatunto, kun olen joutunut olemaan koulusta poissa viisi päivää, eli koko viikon. Olen siis opiskelija. Korvatulehdus, kuume ja flunssa.. :/ En ole aikuisiällä sairastanut korvatulehdusta, enkä tiennyt, että se voi olla näin kamala..

n24

Vierailija

Kohtalaisen hyvällä mielellä. Herättyäni meinasin masturboida, mutta kun olin jonkin aikaa käsitellyt asianmukaista elintä, iski oikean jalan pohkeeseen (joka siis ei ollut edellä mainitun elimen osa) kova suonenveto, minkä seurauksena piti lähteä kävelemään. Suonenvedon hellitettyä aamupuuron tekoon ja jälkiruoaksi muutama savulihavoileipä ja mandariini. Nyt luen hyvää kirjaa. Huonomminkin voisi olla.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi kurjuus :( tsemppiä ja jaksamista. Jos kuuri ei ala tehoamaan niin vaihda se toiseen. Ja toivottavasti saisit jotain jutustelu seuraa ettei tarvis yksin koko päivää olla.
Jaksamista sulle.

Kiitos. :'I Ilmeisesti katsotaan vielä pari päivää mitä tapahtuu.

Vierailija

Pyykkiä, pyykkiä, ja vähän lisää pyykkiä. Unohdin pestä edes yhden koneellisen eilen, huomenna pitäisi olla paljon puhtaita vaatteita kuivana. Väsyttää, heräilin pitkin yötä kiitos kuukautisten, kellon soidessa sammutin sen ja nukahdin uudestaan. Onneksi oli vielä kännykkä herättämässä, vaikka ehdin nukahtaa parin torkun välin siinäkin. Lapsi sentäs heräsi paremmin ja jaksoi olla omatoiminen aamutoimissa ennen kouluun lähtöä.

Hyvällä tuurilla saan jo sunnuntaina nukkua kunnolla.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaksamista sulle.

Kiitos. :'I Ilmeisesti katsotaan vielä pari päivää mitä tapahtuu.

Aivan. Pitää olla kärsivällinen vaikka tuskaista se on ku huono vointi painaa. Nyt sitten syöt herkkuja jos vähänkin maistuu ja muistat juoda. Mielenkiintoista luettavaa ja sit peiton alla vaikka leffan tuijotusta niin aika kuluu :)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat