Koukussa huonepeleihin, vinkatkaa lisää ja tulkaa mukaan pelaan.
Kommentit (136)
Kokeile ruuvari siihen huoneeseen, mihin pääsee kun eka laser on poissa, ja sit näytä pihtejä sille mitä paljastu...
siis sen jälkeen kun ne ratakset on löytyny... Paneeli herjaa vaan koko ajan et väärä sekoite...
Auttakaa viisaammat:)
tarkotus on saada kaikki rattaat harmaaks, ja sillee sain läpi et kun se väriä vaihtava ratas oli violetti niin painoin sinistä ja sit punasta ratasta, niin se selvis. Ideaa en koskaan ymmärtäny :)
Nyt olen jo siellä tietokoneen luona ja koodia vailla....
nyt siinä on enää neljä palaa,ne kaikki on pieniä...jokaista väriä yks... en pysty liikuttaan mitään... ei kai mun ny tartte alkaa alusta..?:S
Mä pääsin ekasta huoneesta. Nyt mulla on diskettikotelo ja neula. Mitäs nyt?
on ruuvi ja juliste..
mitä sitte?
Avain on lukossa, mutta oven ulkopuolella. Mikä olisi perinteinen tapa saada avain sisäpuolelle?
Ruuvimeisseli on liian iso avaimenreikään, mutta käytä sitä johonkin muuhun niin saat jotain pienempää
miten saan sen paperin(?) sielta ylhäältä?
Laitoinkohan ne väärään järjetykseen, en saa niitä enää pois.
Laatat portaiden alla jotenkin. Tuolia voi liikuttaa..en tiedä mitä merkitystä sillä on.
Mitähän nyt pitää tehä..?
Niitä laattoja pitää vetää ulospäin niin että vasemmalta kulkee oikeelle yhtenäinen " kuja" , sitä pää sinne kulkemaan..
http://www.the-geek.com/forum/lofiversion/index.php/f103.html
Sivun loppupuolella on myös huonepelejä.
en saa sitä reittiä tehtyä..auttakaa mua!
mistä löytyy sen toisen huoneen neula?
Mille tiilille, niille mitkä sait seinästä?
Neulan saa siitä " lipusta" mikä roikkuu seinälle. Oikeasta alakulmasta.
Ensaa tehtyä missään enää mitään... En sammutettua soihtua, tai löydettyä mitään uutta salareittiä, en saa laserseiniä alas (kuin sen ekan) mutta sieltä ei löydy mitään.
Mitä meisselillä tehdään? Ei ole sopinut mihinkään.. Entäs avain??