Koukussa huonepeleihin, vinkatkaa lisää ja tulkaa mukaan pelaan.
Kommentit (136)
puu syttyy tuleen.. kyllä sen koneen pitäs toimis jos lamppuki on kiinni..
oon kans jumissa takkahuoneessa..
vois lopettaa ja yrittää illalla uudemman kerran..
you have to burn the wood and then go back to the fire place and place it there. then go to the panel and get a piece of tile of some sort and use the laser on it. After doing that you have to put the pieces in the correct spot to activate the secutiry doors to open.
mutta mitään ei tapahdu.. prkl..
palaset (4 kpl) täytyy laittaa aikeaan järjestykseen. Eli niin, että kuvioon muodostuu kolo lukon " kielelle"
nyt löyty :D
You need to put the pieces back so that little sliding lock can actually slide in there. (Hint: use the small triangle on the bottom.)
Missä asennossa laattojen pitää olla ja mihin kohtaan sitä päätä kuuluu koittaa. Mulla se pää on siis siellä laatikossa.
Sitten hoksasin, että niissä alustan pystypuissa on vaakaviivat, eli kohdistin laattojen viivat kulkemaan niitä kautta. Siellä sivulla taitaa sitten olla aukko josta se pää lähti menemään
tosi kinkkinen. Täytyy myöntää, että lunttasin sen ratkaisun eräältä nettisivulta, jossa tuo peli ratkaistu. Sorry, en osaa antaa vinkkejä. Oli täyttä hepreaa mulle
siinä vihreässä taulussa, pitää painella niitä tietyssä järjestyksessä, kuviot muuttuu koko ajan, jos tekee virheen, täytyy aloittaa aina alusta, grrrrrrrr. En löytänyt logiikkaa ja lunttasin kans. jatkossa tulee myös toinen taulu, jota en olisi ratkaissut ilman apuja
sininen, punanen ja vihree tolpassa ja keltanen tossa näytön päällä
siirrä kaappi ja sit pahvilaatikko. Paina seinässä olevaan boksia ja saat avaimen joka käy koodioveen.
Vierailija:
mulla on kynä ja paperi, mutta mitä näillä pitää tehdä?
mulla on toi diskettikotelo ja neula, mut mihin voin laittaa ton boxin et pääsen sorkkii sen tolla neulalla auki??
ongelma onki se et oon nyt yrittäny liikutella paikasta toiseen mut se ilmottaa vaan joka kerta et ' not yet'
jossa kirjaimet D ja A. Kun klikkaan kuvan ovea pääsen toiseen huoneeseen, jossa kirjaimet E ja H. Mitäs nyt, en pääse mistään eteenpäin. Tietsikkahuoneen oikeassa reunassa oleva ovi on lukossa ja ilmeisesti jotain tietsikalla tekemällä sen sais auki. Mitähän pitäis tehdä?
tässä olen ollut jumissa jo kauan..