Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Koukussa huonepeleihin, vinkatkaa lisää ja tulkaa mukaan pelaan.

Vierailija
08.02.2006 |

Kommentit (136)

Vierailija
21/136 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oikee asento on keppi n klo 14. Ei oo sit enää montaa huonetta, mut täs lopussa menee hermo kun ei kukaan ees auta yhtään (olen juu se joka karjuu apua viimisee tilaa...)

En haluu luovuttaa näin lähellä loppua!!

Vierailija
22/136 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos sulle edellinen, siinä tosiaan piti käyttää liitu ensin biljardikeppiin, sitten osui. Nyt oon tutkimas sitä karttaa ja vihreää seinää. en oikein tajuu, mitä pitää tehdä. kiitos kun valoit uskoa, kyl me tää läpi viel päästään!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/136 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en saa vihreetä seinää siirtymään!!! LÖysin sielt alakerrasta ne koneet, joiden alla johtoja, joka pitäs katkasta, mut ei oo pihtejä!

Vierailija
24/136 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli mulla lamppu ja punainen kortti, viiminen sädeverho avaamatta. Miten saan sen auki??

Vierailija
25/136 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alota sen teko ylhäältä, niin et kaikki ylärivissä on eka vihreenä, älä välitä alemmista. Ja sit meet aina alemmas ja alemmas.. ni kyl se aukee.

Mul kaatu kone ja alotin alusta, nyt oon jumis siin patsas jutussa, en saa niitä äijiä laittaa sitä palapelii alemmas. Oliks siinä joku jekku vai miks jäin nyt siihen jumii??

Ja sorry, en muistanu ollenkaa sitä liitu juttua, mut hyvä et keksit ite etkä luovuttanu.

Vierailija
26/136 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kierrä yläkautta sinne alas takas. Jos pääset sieltä sit ulos ni kerro mulle miten, jäin viimeks sinne jumii.

Ja jos joku muistaa miten noi patsaat tottelee ni saa kertoa, vai bugiiks tää peli mulla nyt vaan jotenki...?

Vierailija
27/136 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt luin lampun valossa koodin, mihin se tulee???

Vierailija
28/136 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hei,kiitti, nyt pääsin niiden punasten läpi, cocis automaatille ja syötin sen koodin. mut ovi lukossa :( vain punainen kädesä. en keksi mitä sille??? mien saan oven auki??

Vierailija
29/136 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä mä sille punaselle kortille?? EN saa vikaa ovea auki :( kukaan?

Vierailija
30/136 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla jäi käteen punanen kortti ja cocis, mut kuummallekkan en löydä järkevää käyttöä.

Ja se viiminen ovi pon ja pysyy lukossa.

Auttakaa nyt joku joka on pelannu tän läpi, oon koko päivän tuskaillu tätä ja kun nyt pelasin tän uudestaankin läpi en huomannu et mistään ois voinu jättää avainta käyttämättä ja säästää sitä tähän oveen.

Vierailija
31/136 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niinpä, mä en saa cocistakaan, mut jos siit ei hyötyy...biljardihuoneesta olis saanu kolikon, mut en taida päästä sinne takas. Auttakaa nyt joku tän viimisen oven kans!!!!

Vierailija
32/136 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko tääl enää ketää kuka ois pelannu tän!?

Vierailija
33/136 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hei, löysin avaimen huoneesta, jossa tuoli liikku lampun alle, mullaoli punainen korti kädessä jaklikkasin lamppua, sain avaimen joka kävi kaappiin, josta sain ruuvimeisselin. jotka yhdessä avasivat oven. mut sit oon taas ihan ulkona!

Vierailija
34/136 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä ihmeen masiina toi on, jossa vaihtuu värit ja kuviot?? ym

Vierailija
35/136 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

up auttakaa nyt

Vierailija
36/136 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytä sitä hissiä ja käy eri kerroksissa. Sille punaiselle kortille tulee käyttöä siellä missä on se silmä. Tauluja tutkailemalla löydät tarkoituksen sille masiinalle.

Kerää esineet muista kerroksista, ne liittyy kaikki toisiinsa ja ilman niitä et pääse viimeisestä ovesta (se missä palaa tuli).

Toivottavasti en antanu liikaa vinkkiä, et ei mee peli nautinto, mut kysy lisää jos tarvit apuja. Tiiän miten raivostuttavaa on olla jumissa jossain ja kukaan ei auta (ihan _muutama_ viesti tossa ylempänä on multa ;))

Vierailija
37/136 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hei, mä oon kaivolla, mitäs nyt???

Vierailija
38/136 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hei kiitos!!! Jotenkin se hissi ei äsken toiminu mulla! Nyt käyn kerrokset läpi. kiitti, katotaan mitä löytyy.

Vierailija
39/136 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

avain

Vierailija
40/136 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sammutin sen tulen kaivon vedellä kun korjasin ensin ämpärin. Tarvitaanko porttiin vielä avain tai jotain, mull aei oo kun ruuvimeisseli.eikä aukea. viitsitkö vielä neuvoa!