Koukussa huonepeleihin, vinkatkaa lisää ja tulkaa mukaan pelaan.
Kommentit (136)
joo, kyyhkynenkin on jo " langalla" . RAtkaisin sen ruudukon. enkö nyt tajuu jotain?
siis kyyhkynen on ulkona jo langalla, pitääkö sille tehdä viel jotain, vai puuttuuko multa joku esine viel?
ja ratkaisitko sen härvelin mis on värejä? sen ratkasu lukee niissä tauluissa, 2 väriä on vaan hämäyksen vuoksi...
viitsitkö viel neuvoa, eli tuli on sammutettu, kyyhkynen langalla. vain ruuvimeisseli kädessä. miten saan sen oven auki?? Mulla loppuu kohta aika, oon koko päivän tuskan hiessä vääntäny! :)
iitä väi härvelistä saat vikan avaimen
joo, ämpärin oon löytäny, apikannu ja kaatanu sil vedet tulee.
Sitä värihärveliä en tajua. Tauluissa on aurinko (keltanen) taivas, puu ja puu. mistä tiedän mikä kuvio, meneekö värit keltainen, sininen, vihreä, vvihreä? entä muoto, entä punainen vipu??
kyyhkylle ei tarvi tehä mitää, ja ruuvari jää kätee.
sen härvelin ratkasuun liittyy ilmansuunnat ja 2 väriä, vinkki on tauluissa. laita muodoks kolmio, ja värit oikeille kohdille ja oikeaa suuntaa, ja sit väännä vivusta / muuta neliöks, en ihan tarkkaan muista.
kun niitä klikkaa/kattoo ni se teksti mitä lukee
esim. in east urns red fire tms.
löytyy kaikki ilmansuunnat, kun on ne 4 taulua, jokaisessa yks vinkki
mitkä ne 2 väriä on. siis sininen ja vihreä? ENsin kolmioiks ja sit vipu? EN vaan tajua.
eli miten hitossa saan sen taskulampun korjattua siellä paloletkuhuoneessa?
c-kerroksessa seinässä oleva taulua, ei onnaa, klikkaan ja klikkaan, mutta valot vain välkähtää ja yhden punaisen palkin saanut vain aikaiseksi. Onko täs joku bugi? Apuaaa
Kyyhkynenkin lähti karkuteille, löyty kyl tuolta narulta.
Voisko joku jotenkin auttaa, pliis.
mä en tajuu, oon tämmöses huonees,jossa on pöydällä joku kirje,pöydän vieres lamppu, ja taulusta otin semmosen sinisen pyöreen jutun,minkä sain sen seuraavan oven takana olevaan putkeen kiinni,jolloin " hissi" rupes toimiin.nyt pääsen moneen huoneeseen ja kerrokseen,mutten löydä mistään mitään... apua!mitä mun pitää tehdä??
Kun olen jäänyt jumiin tuohon seinään mikä pitää muuttaa vihreäksi!
En onnistu millään.
vihreä ja sinenen jo on... samoin kynä ja tyhjä paperin palanen...
Sain koodin lampusta (123jns) löysin pihdit, MUTTA mihin niitä käytän? En löydä mitään johtoja!!
Siellä lamppu huoneessa on se lattialuukku, mutta koko ajan saa, että jokin on tiellä enkä pääse alas!!!? Miten laserit saa pois päältä?!?!?
Paperilla ja kynällä pitää kopioida se kirje, viedä kopio postiin ja paluupostina saa punaisen rataksen.
Ja pihtien kanssa jumissa oleva, käy tutkimassa siitä tietokoneelta alueen karttaa, siitä löydät toisenkin tien pois sieltä, ja pihdeille löytyy tarkoitus. Toinenkin luukku on siis olemassa, se on vaan piilossa.
ratkaise se (ei ole vaikea, ennemminkin ihan pökiö) niin pääset eteenpäin