Hyväksyn oman epätäydellisyyteni, mutta moni tuputtaa
minulle vinkkejä, miten voisin parantaa ulkonäköäni tai tyyliäni. Miksi näin?
Kommentit (27)
Mielestäni loukkaavaa tuollainen. Antakaa ihmisten olla sellaisia kuin ovat. Sivistymättömät ihmiset tekevät tuollaista.
Niille ulkonäkö on liian tärkeä. Älä välitä, ne on erilaisia kuin sinä.
Onko se kateutta siitä, että joku voi hyväksyä itsensä epätäydellisenä ja elää tasapainoista elämää virheineen kaikkineen?
Millaisissa piireissä oikein liikut, jos ulkonäkö on kaikille noin tärkeää? Ei mun tuttavapiirissä ole tapana tuputtaa ulkonäköneuvoja ellei joku erikseen niitä pyydä.
Vierailija kirjoitti:
Onko se kateutta siitä, että joku voi hyväksyä itsensä epätäydellisenä ja elää tasapainoista elämää virheineen kaikkineen?
Aihe kuin aihe niin aina voi vetää kateuskortin esille.
En tiedä millä rahalla noi parikymppiset ostaa silikonit ja rustaa naamaansa.
Haluaisinpa nähdä naisen joka on sinut itsensä kanssa 🤣
Kannattaa heti napata jokin ominaisuus sanojan naamasta ja huomautella siitä tasan niin kauan kuin sinusta huomautellaan. Viesti menee perille jossain vaiheessa. Silmä silmästä....
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni loukkaavaa tuollainen. Antakaa ihmisten olla sellaisia kuin ovat. Sivistymättömät ihmiset tekevät tuollaista.
Voi kyynel 😢
Vierailija kirjoitti:
Millaisissa piireissä oikein liikut, jos ulkonäkö on kaikille noin tärkeää? Ei mun tuttavapiirissä ole tapana tuputtaa ulkonäköneuvoja ellei joku erikseen niitä pyydä.
Luojan kiitos tuohon viestiin ei liity kuvaa sen lähettäjästä!
Niin, miksi homssuisia vanhoja tätejä arvostellaan? Miksi heistä yhtään huoli-ilmoituksia?
Ulkonäkökeskeisten mielipiteitä. Vain elämäsi kauneudella on merkitystä.
Vierailija kirjoitti:
Toisinaan on Suomessakin avoimen arkun hautajaiset, siellä näet.
Vierailija kirjoitti:
Niin, et huomaa heitä, koska heillä ei ole tuulilasinpyyhkijät-tekoripsiä, kumiankkahuulia, hiuspidennyksiä eikä silikonia siellä sun täällä kehoa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi joku olisi rumuudesta kateellinen?
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa heti napata jokin ominaisuus sanojan naamasta ja huomautella siitä tasan niin kauan kuin sinusta huomautellaan. Viesti menee perille jossain vaiheessa. Silmä silmästä....
Tuon te naiset teette aina, pyytämättä.
Siis oletteko huomanneet et tosi usein semmoset tyypit on ite aika surkean näköisiä? Kropat ei oo kunnossa, pukeutuminen ihan hirveää jne. Mikähän näiden ihmisten ajattelutapa on kun pitää muut saada miellyttämään omaa silmää?
Ikää kun tulee niin saa olla rauhassa. Ja myös paskat nakkaa muiden turhista höpinöistä. Siis me 50+ naiset, ainakin suurin osa taviksista hyväksyy itsensä sellaisena kuin on eli ihan ok. Ja kun itse on sinut itsensä kanssa niin sehän riittää.
Koska maailma on sekaisin eikä ihmiset enää tiedä mistä puhuvat.