Miksi laahustat ostoskeskuksissa/kaupassa ??

Reipas tahtinen

Tai vaikka metroasemalla, ei ole ärsyttävämpää kuin joku tolvana tukkimassa liukuportaita ennen olevaa kulkuväylää etanan vauhdilla kävelyllään, kunnitsellä on kamala kiire.

tai kaupassa yrität päästä osaston läpi mutta joku junnaa korinsa kanssa tiellä..

ostoskeskuksessa väkitungoksessa nämä matelijat korostuvat pahiten, meinaan aina liiskata heidät.

tekisi mieli aina tönäistä pois tieltä mutta se olisi laitonta..

miksi siis laahustatte perhana? 

Kommentit (13)

Vierailija

Koska kiire on vain jokaisen omassa päässä. Teen kaiken rauhassa, hirveän stressaavaa tuollaiben juokseminen ja kiire. Joskus on kiire, sen ymmärtää mutta miksi pitäisi juosta huvikseen elämä läpi?

Vierailija

En todellakaan ala juoksemaan kaupassa tai ostoskeskuksissa. Jos niihin menen niin silloin myös haluan rauhassa miettiä mitä ostan ja mitä tarvitsen.

Jos sulla on kiire joka paikkaan, niin kannattaa opetella ajankäyttöä enemmän. Kiire on vain sun pään sisällä oleva tuntemus, jonka itse luot itsellesi vain kuvitellaksesi olevasi tehokas. Et ole tehokas, vaan olet vain idiootti jolla on pahoja ajanhallintaongelmia.

Vierailija

Mä en ymmärrä miten joku voi edes kävellä niin hitaasti, pystyn ajattelemaan samalla ostoksiani kunnkävelen reippaasti eteenpäin

Vierailija

Mä asuin ennen Helsingissä ja veuhkotin aina stressaantuneena tuhatta ja sataa paikasta toiseen. Nytkin monesti, kun siellä vierailen, se tunne, että joka paikkaan on suunnilleen juostava, palaa. Mulla on tapana kävellä aika reippaasti, mutta tuo kaupunkikävely on ihan oma taiteenlajinsa. Mies aina huomauttelee tuosta mun taipumuksesta rynniä eteenpäin; oon yrittänyt parantaa tapani.

Vierailija

Teen fyysistä työtä ja seison parhaillani putkeen 10h (kävelen, juoksen, kannan yms.) niin raahustan sen jälkeen pakolliset ostokset, kun jalat turvonneina huutavat lepoa ja jalkapohjissa tuntuu, kuin olisi puukkoja.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan ala juoksemaan kaupassa tai ostoskeskuksissa. Jos niihin menen niin silloin myös haluan rauhassa miettiä mitä ostan ja mitä tarvitsen.

Jos sulla on kiire joka paikkaan, niin kannattaa opetella ajankäyttöä enemmän. Kiire on vain sun pään sisällä oleva tuntemus, jonka itse luot itsellesi vain kuvitellaksesi olevasi tehokas. Et ole tehokas, vaan olet vain idiootti jolla on pahoja ajanhallintaongelmia.

Just piti sanoa samaa. Hössöttäjillä on aina olevinaan kiire, kun eivät hallitse ajankäyttöään. Se taas johtuu siitä, että mielipuolisella höösäämisellä ei saa paljoa aikaseksi ja se sitten on muka toisten syy. Pah.

Vierailija

Vauva rauhoittuu vaunuissa ja joskus on kiva olla sisätiloissa, sitten vaan kauppoja kiertelemään. No ehkä univelkakin vaikuttaa, jos palloilee oudosti.

Vierailija

Ihan kuule toisten ihmisten kiusaksi hidastelen :D Mulla on itselläni mennyt hermo niin pahasti, että kostan nyt tällä tavalla. 

Jos joku muu haluaa aloittaa, niin tässä vinkkejä varsinkin markettihidasteluun:

- Ota ostoskärry ja parkkeeraa se aina pitkittäissuunnassa sen hyllyn eteen, mistä etsit tavaraa. Mitä enemmän tuotteita saat kärryn taakse tavoittamattomiin, sen parempi.

- Laita lapset kävelemään ostoskärryn molemmin puolin. 

- Jos ei ole kärryä, kiilaa nopeasti jonkun ihmisen eteen ja seisahdu siihen ikään kuin jäisit miettimään, että "mitäs tältä hyllyltä pitikään ostaa".

- Välillä kannattaa myös ottaa kohteeksi yksittäinen ihminen ja seurata sitä koko ajan, kun se asioi esimerkiksi lihahyllyllä. Eli menet aina katsomaan samoja tuotteita kuin sekin.

- Jos on ruuhkaa, niin mahdollisimman isot kärryt, mahdollisimman hidas askel ja sitten oikein jumitut mahdollisimman ahtaisiin välikköihin.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat