Vantaalaiset: millaista Jumbossa nykyään?

Vierailija

Kun monesta paikasta on saanut lukea, että Luona oy:n asukkaat ovat vallaanneet paikan ja ahdistelevat siellä tyttöjä ja naisia ja työntekijäitäkin pelottaa lähteä illalla töistä ja käyttävät taksia. Onko totta? Ja se että siellä olisi asiakasvirrat ja myynti kovasti hiljentynyt.

Kommentit (12)

Vierailija

Kävin viimeksi eilen ja normaalisti pari kertaa viikossa. En huomannut mitään eroa. Kauppakeskuksessa näkyi jonkin verran ulkomaalaisen näköistä porukkaa, niinkuin ennenkin. Vaikea tuosta oli mitään uhkaavaa repiä.

Vierailija

Helsikiläinen vastaa, etten ole huomannut mieslaumoja yms. Teinityttäriltä myös kyselin, että miltä Jumbossa käynti tuntuu, onko muutoksia ollut.. olivat ihmeissään, että mitä sä horiset. Joten selitin asian auki ja sanoivat mamuja olevan himpun verran enemmän, muttei merkittävästi.

Sama juttu, ehkä semmoisia miespareja on enemmän.

Vierailija

Eikö suomalaisten lomakohteita juurikin ole Turkki, Israel, Kreikka, Espanja, Italia, Egypti...???

Suht tavallista siellä, että miehet viheltelee perään, kehuu, ehdottelee treffejä tai peräti suoraa asiaa. Jotkut jopa silittävät kättä, taputtavat olalle jne.

Olen jopa New Yorkissa kohdannut vastaavaa. Jopa kliseisesti raksamiesten huutelu on koettu.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Oletko kuitenkin huomannut mieslaumat?

Näkyi kahden - neljän miehen porukoita kävelemässä kauppakeskuksen sisällä ja Citymarketissa ostoksilla. Ehkä nuo ovat niitä "laumoja". 

Vierailija

Ainahan Jumbossa on ollut eri värisiä ihmisiä eikä ne koskaan ole minua haitanneet. Jos nyt kolleja enemmän parveileekin niin eikös se tiedä hyrinää pusikkoihin viimeistään ensi keväänä!

Vierailija

Itäkeskuksen olen jo vuosia kiertänyt kaukaa, nyt voi laittaa Jumbon samaan joukkoon. Onneksi ei tule Vantaalla käytyä ostoksilla niin ei haittaa, mutta pitää muistaa varoittaa muita .

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Eikö suomalaisten lomakohteita juurikin ole Turkki, Israel, Kreikka, Espanja, Italia, Egypti...???

Suht tavallista siellä, että miehet viheltelee perään, kehuu, ehdottelee treffejä tai peräti suoraa asiaa. Jotkut jopa silittävät kättä, taputtavat olalle jne.

Olen jopa New Yorkissa kohdannut vastaavaa. Jopa kliseisesti raksamiesten huutelu on

koettu.

annatko noiden ählämien kosketella. Hyi hitto

Vierailija

Käyn Jumbossa n. 3 kertaa viikossa. En ole huomannut mitään muutosta entiseen. Harvemmin tosin ihan sulkemisaikaan kaupassa siellä käyn, mutta esim. klo 8 tienoilla illalla saa ihan rauhassa kävellä kotiin. Mitä nyt joskus joku päihtynyt mies saattaa pyrkiä juttusille. Nää ovat lähes poikkeuksetta ihan suomalaisia.

Mitään erityistä mamujen invaasiota en myöskään ole huomannut, mutta mä menenkin sinne ostamaan ne päivittäiset tarpeet, en katselemaan muita asiakkaita tai vetelehtimään käytäville. Ehkä sellaiset, joille se on hengailupaikka, huomaavat paremmin jotkut miesporukat. Itse en sellaisia muista ainakaan rekisteröineeni.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat