Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vauvasta kuva heti syntymän jälkeen

Vierailija

Minua on häirinnyt yksi asia kavereideni facebook seinillä, jotka ovat juuri saaneet perheenlisäystä. Hyvin moni ottaa kuvan lapsesta heti kun vauva on syntynyt ja jakaa sen facebookkiin ihmeteltäväksi.

Miksi? Eikö vaavista voisi ottaa sitten kuvaa kun se on pesty ja puettu. Itse en haluaisi nähdä punaista, limaista vastasyntynyttä, joka juuri minuutti sitten on puskettu pihalle.

Enkä itsekään välittäisi jos äitini minulle sanoisi että "Juu kuule, kun sinäkin synnyit, minä otin sinusta heti kuvan ja laitoin sen 500 ihmisen nähtäväksi".

Mitä muut mieltä?

Kommentit (4)

Vierailija

Mua ei varsinaisesti häiritse jos joku jakaa juuri syntyneestä vauvastaan kuvan mutta en itse jakaisi. Läheisimmille (omalle äidille, sisaruksille ja miehen äidille yms) kyllä olen lähettänyt kuvan.

Vierailija

Mieheni otti kuvat juuri syntyneistä lapsistamme vauvakirjaa varten. Kuvat, jotka lähetimme lähisukulaisille, olivat muutaman tunnin ikäisestä vauvasta. Facebookia emme edes käytä. Ohis, mutta nykyään ei joka sairaalassa vauvoja edes pestä. Meidän kuopus pestiin vasta kotona ensimmäisen kerran. Ei ollut verinen syntyessään. Ainoastaan kinainen ja se kina imeytyy ihoon.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat