Onko sulla suunnitelma B jos miehesi heittää pihalle?t.ammattivalittaja

ammattivalittaja

Mulla ei ole. Eikä ole sukulaisia,ystäviä tms kenen luokse menisin asumaan.

Sivut

Kommentit (29)

Vierailija

Ei ole. Olettaisin, että joku taho järjestäisi mulle asunnon ja se hyvä puoli naimisissa olosta on, että puolet omaisuudesta on mun. Eihän niitä heti saa realisoitua, mutta varmasti saa pankista lainaa. 

Vierailija

Mies ei voi heittää pihalle, koska puolet talosta on minun. Avoliitossa olemme.

Tarpeen tullen, äkkiäkös sitä vuokraluukun löytää ja pankista saa uutta asuntolainaa. Taloudellinen tilanteeni on melko erinomainen, ja parempi kuin mieheni.

Vierailija

Jep, kuten yllä - asunto on 100% mun, ja mulla on hyvä työpaikka ja kunnon palkka. Mua ei siis voida heittää pihalle, ja jos mies jättäisi, mun taloudellinen asema taitais jopa hieman parantua :D

Vastakysymys: onko Suomessa 2000-luvulla yhä naisia, joiden taloudellinen asema riippuu täysin miehestä? Outoa!

Vierailija

Sama täällä. Asunto on minun. Kiitos äiti, että opetit minulle kuinka naisella tulee olla oma ammatti ja työpaikka, eikä koskaan saa jäädä miehestä riippuvaiseksi!

ammattivalittaja

Vierailija kirjoitti:

Jep, kuten yllä - asunto on 100% mun, ja mulla on hyvä työpaikka ja kunnon palkka. Mua ei siis voida heittää pihalle, ja jos mies jättäisi, mun taloudellinen asema taitais jopa hieman parantua :D

Vastakysymys: onko Suomessa 2000-luvulla yhä naisia, joiden taloudellinen asema riippuu täysin miehestä? Outoa!

Mulla on nykyään näin kun on monien syiden takia mennyt asunto ja rahat.ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olisi kenestä tahansa muust kyse, niin kysyisin mikset tee asialle jotain....mutta sun selitykset on jo luettu moneen kertaan.

Vierailija

Eipä hän voi minua pihalle heittää, kun asunto on puoliksi molempien nimissä ja olen huomattavasti varakkaampi kuin hän. Joskus olen kuorsaukseen kyllästyneenä ehdottanut, että ostaisin hänelle yksiön ja hän voisi mennä kuorsaamaan sinne, mutta eipä ole kelvannut. :D

ammattivalittaja

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olisi kenestä tahansa muust kyse, niin kysyisin mikset tee asialle jotain....mutta sun selitykset on jo luettu moneen kertaan.

Joo no voisinhan mä lapsen elarit pyytää kerralla yms että tuskin sitä tyhjän päälle jää.ap

Vierailija

Hieman menee aiheen ohi mutta hienoa että naiset ovat viisastuneet? Kyllä ottaa itseä päähän kun mediassa säälitään köyhiä eläkeläisiä. Itse ovat valinneet köyhyyden olemalla kotirouvina ja tekemällä huonopalkkaisia töitä, jolloin työeläke on jäänyt pieneksi! Ei kansaneläkkeellä ole ennenkään juhlittu ja eläkejärjestelmä ei ole oleellisesti muuttunut viime vuosikymmeninä. Varmaan naiivisti ovat ajatelleet elävänsä miehen eläkkeellä mutta hups kun mies kuolikin ensin.

ammattivalittaja

Vierailija kirjoitti:

Hieman menee aiheen ohi mutta hienoa että naiset ovat viisastuneet? Kyllä ottaa itseä päähän kun mediassa säälitään köyhiä eläkeläisiä. Itse ovat valinneet köyhyyden olemalla kotirouvina ja tekemällä huonopalkkaisia töitä, jolloin työeläke on jäänyt pieneksi! Ei kansaneläkkeellä ole ennenkään juhlittu ja eläkejärjestelmä ei ole oleellisesti muuttunut viime vuosikymmeninä. Varmaan naiivisti ovat ajatelleet elävänsä miehen eläkkeellä mutta hups kun mies kuolikin ensin.

Tai sitten ne kotirouvat ovat olleet yhtä tyhmiä kuin minä etteivät ole päässeet työelämään silloin on vaikea tilanne.ap

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat