Onko sulla suunnitelma B jos miehesi heittää pihalle?t.ammattivalittaja
Mulla ei ole. Eikä ole sukulaisia,ystäviä tms kenen luokse menisin asumaan.
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei oo totta, aloitus on vuodelta 2015. Ja yhä edelleen samaa tulee joka päivä. 😮
Eipä ole mun aloitukseni. Mä saisin puolet ukkoni omaisuudesta t. Ammattivalittaja
Totta hemmetissä on sinun aloituksesi!! Sun tarinasi muuttuu päivästä toiseen. Vähän väliä vaikerrat kuinka olet ottanut tuista selvää ja sulla ei ole varaa muuttaa omillesi.
Vierailija kirjoitti:
Aika harva viisikymppinen murehtii, ettei ole sukua tai kavereita kenen luokse muuttaisi tällaisessa tapauksessa...?! Ihmiset pitää yleensä aikuisina itsestään huolta.
Niin yleensä. Tässä tapauksessa ei ole koskaan sitä tehnyt.
On minulla selviytymissuunnitelma, omistan nimittäin talomme, automme ja tililläkin, tosin suurimmaksi osaksi sijoitettuna on vähän yli 17 milj.
Emme ole naimisissa, joten tasinkoa en ole ajatellut jaella, jos heittää itsensä ulos täältä. Toisaalta mieheni on tottunut helppoon elämään, matkusteluun ja kivoihin juttuihin joten ei taida heittää itseään ulos kovinkaan pian.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei oo totta, aloitus on vuodelta 2015. Ja yhä edelleen samaa tulee joka päivä. 😮
Eipä ole mun aloitukseni. Mä saisin puolet ukkoni omaisuudesta t. Ammattivalittaja
Totta hemmetissä on sinun aloituksesi!! Sun tarinasi muuttuu päivästä toiseen. Vähän väliä vaikerrat kuinka olet ottanut tuista selvää ja sulla ei ole varaa muuttaa omillesi.
Ei ole. Mulla ei ole ikinä ollut kirjautuneena ammattivalittaja nimimerkkiä ja olenhan mä ennen nykyistä miestänikin elänyt yli 33v ja aina jossain asunut ja jotenkin pärjännyt. T. Ammattivalittaja
Aika harva viisikymppinen murehtii, ettei ole sukua tai kavereita kenen luokse muuttaisi tällaisessa tapauksessa...?! Ihmiset pitää yleensä aikuisina itsestään huolta.