Onko sulla suunnitelma B jos miehesi heittää pihalle?t.ammattivalittaja
Mulla ei ole. Eikä ole sukulaisia,ystäviä tms kenen luokse menisin asumaan.
Kommentit (47)
Voi hyvät hyssykät tätä.aloitusta. Ei kai unelmamies heitä ammattivalittajaa pihalle, kun on sen kerran valinnut vaikka muitakin oli tarjolla.
Mutta saipahan taas puheita aikaiseksi.
Mites se syöpä jakselee
Mitä esikoisellesi kuuluu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai kukaan kuvitellutkaan, että sinulla olisi mitään suunnitelmia.
Eihän ap:lla mitään muuta olekaan kun suunnitelmia: yksityisyrittäminen, ero, sijaismummona oleminen, adoptionlapsen dissaaminen, remppatarpeet, lapsen synttärit (ja ennen kaikkea niiden hinnan miettiminen). Toteutushan tuossa aina vähän jää vajaaksi, mutta kyllä suunnitelmia on, sivukaupalla, joka päivä.
Taidat olla oikeassa. Perun puheeni. Huomenna varmaan viimeistään saamme kuulla hänen Suunnitelma B:nsä.
Ei ole, eikä tarvitse ollakaan.
Asunto on minun,käyn myös töissä ja maksan elämisen itse.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole koska en tarvitse sitä . Asunto on minun oma. Joten jos haluaisi eroon minusta niin silloin hän joutusi lähtemään.
Sama homma, asunto on minun. Yksin maksoin asuntolainan, jota on jäljellä enää 26 000 euroa.
Asunto on vanhempieni omistama. Melkoisen myyräntyön mies olisi saanut tehdä, että vanhempani laittaisivat minut pihalle ja mies jäisi tähän lasten kanssa.
Omaa omaisuuttakin minulla on kuusinumeroinen summa, joten enköhän pärjäisi eron jälkeen. Lapset tosin joutuisivat päikkyyn varmaan vähän suunniteltua aiemmin, kun alkaisin työnhaun.
Vierailija kirjoitti:
Voi hyvät hyssykät tätä.aloitusta. Ei kai unelmamies heitä ammattivalittajaa pihalle, kun on sen kerran valinnut vaikka muitakin oli tarjolla.
Mutta saipahan taas puheita aikaiseksi.
Mites se syöpä jakseleeMitä esikoisellesi kuuluu?
En aio kysymyksiisi vastata.ap
Esikoiseni tuli juuri kaverinsa luota pyörällä.ap
Ei ole, eika tarvi ollakaan. Talo on minun.
No ei minua voi noin vaan pihalle heittää kun omistan tästä asunnosta puolet. Ei ole avioehtoa niin jos tulee ero niin omaisuus menee puoliksi.
Ei oo totta, aloitus on vuodelta 2015. Ja yhä edelleen samaa tulee joka päivä. 😮
Vierailija kirjoitti:
Ei oo totta, aloitus on vuodelta 2015. Ja yhä edelleen samaa tulee joka päivä. 😮
Eipä ole mun aloitukseni. Mä saisin puolet ukkoni omaisuudesta t. Ammattivalittaja
Aluksi majoittuisin isäni luokse ja odottelisin että mies maksaa noin puoli milliä. Sitten hankkisin kivan asunnon keskustasta ja nuoren rakastajan.
On toki. Asunto on puoliksi omistuksessani ja mäkin tontteineen omistan kokonaan. Näin ollen minua ”ei voi laittaa pihalle”. Tämän lisäksi en ole tekemisissä ylipäätään ihmisten kanssa, jotka laittavat kanssaihmisiään ”pihalle”.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä ole mun aloitukseni. Mä saisin puolet ukkoni omaisuudesta t. Ammattivalittaja
Omaisuus miinus velat on nolla. Nollasta puolet on nolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo ei varmana olekaan kun sä et ole oikea ammattivalittaja.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Olettaisin, että joku taho järjestäisi mulle asunnon ja se hyvä puoli naimisissa olosta on, että puolet omaisuudesta on mun. Eihän niitä heti saa realisoitua, mutta varmasti saa pankista lainaa.
Mikä se taho ois joka järjestää asunnon ?
Asunto on minun, joten mies siinä lentäisi pihalle.