Kaveri yrittää/iskee kaikkia tyttöystäviäni koska on huonoitsetuntoinen
Paras kaverini toistuvasti tunkee väliin minun seurustelusuhteisiin. Itsellään ei suhteet kestä kauaa kun tulee jätetyksi. Kaverilla on tosi huono itsetunto ja on kateellinen minulle, haluaisi olla kuin minä. Olen yrittänyt kestää ja antaa anteeksi mutta tämä käy väsyttäväksi. Meillä on hauskaa kun ollaan kumpikin sinkkuja mutta aina kun löydän tyttöystävän kilpailu alkaa. Olen nyt (ehkä) oikeasti rakastunut ja en haluaisi kaverini tietävän tästä naisesta mitään. Se on käytännössä mahdotonta koska meillä on laaja kaveripiiri ja joku näkee/lavertelee varmasti. Välejä en katkaise. Miten pidän kaverin erossa naisesta? Tai miten saan sen päähän taottua että minun on minun, näpit (ja muut ulokkeet!) irti...
Kommentit (40)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä tavoin tämä väliin tunkeminen ilmenee, kerro joku käytännön esimerkki? Ja onko hän joskus onnistunut saamaan sinun tyttöystäväsi?
On onnistunut saamaan sänkyyn :( Yhden kanssa alkoi seurustelun kun itse olin armeijassa.
Kannattaisikohan hankkia parempia ystäviä? Miksi hengaat tuollaisen ihmisen kanssa. Vaikea kuvitella, että kukaan tuntemani mies katselisi tuollaista...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksinkertainen ratkaisu: Kerro sille uudelle tyttöystävällesi suoraan, minkälainen tuo kaverisi on. Sano, että on yrittää todennäköisesti iskeä, niinkuin on tehnyt joka kerta kaikille muillekin. Ei pitäisi sen jälkeen olla enää pelkoa, että tyttöystäväsi kiinnostuu hänestä.
Näin varmaan pitää tehdä. Vähän nololta tuntuu mutta ei kai muu auta. Mietin vaan, jos nainen ihmettelee (niin kuin tekin!) miksi en laita välejä poikki. Se vaan ei ole vaihtoehto.
Joo no totta hemmetissä ihmettelee. Itse ajattelisin salaa(en tietenkään kertoisi päin naamaa), että on vähän vässykkä mies. Itse tykkään vähän miehekkäämistä miehistä, jotka pitävät puolensa. En tarkoita nyrkkitappelua, mutta jotain munaa sentään jos kaveri iskee ja nussii tyttöystäviä.! Voisi olla ihan deal breaker meikällä. Mut siis vain mun mielipide.. Kaikki naiset eivät tietenkään näin ajattele.
Hanki selkäranka.
Kaveri joka yrittä kaverien tyttöystäviä, ei ole kaveri, vaan kusipää.
AV - MAMMA kirjoitti:
Hanki selkäranka.
Itsehän olen sille tehnyt saman kahdesti, jäi sanomatta vissiin..
Vierailija kirjoitti:
Oletko varma ettei kaverisi ole oikeasti ihastunut sinuun? Ja kun ei voi sinun kanssa olla, valitsee sinua lähinnä olevan vaihtoehdon, tyttöystäväsi, ja voi näin kuvitella olevansa sinun kanssasi? Samalla aiheuttaen sinun ja tyttöystäväsi välien huononemisen jolloin hän itse saisi taas enemmän aikaasi. Tämä oli vain keittiöpsykologin näkemys mutta voisi olla..
En oikein usko että voisi olla. Enkä aio kysyä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksinkertainen ratkaisu: Kerro sille uudelle tyttöystävällesi suoraan, minkälainen tuo kaverisi on. Sano, että on yrittää todennäköisesti iskeä, niinkuin on tehnyt joka kerta kaikille muillekin. Ei pitäisi sen jälkeen olla enää pelkoa, että tyttöystäväsi kiinnostuu hänestä.
Näin varmaan pitää tehdä. Vähän nololta tuntuu mutta ei kai muu auta. Mietin vaan, jos nainen ihmettelee (niin kuin tekin!) miksi en laita välejä poikki. Se vaan ei ole vaihtoehto.
Ihmettelisin itsekin kovasti etenkin jos et edes haluaisi perustella miksi välien poikki laittaminen ei ole vaihtoehto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelisin itsekin kovasti etenkin jos et edes haluaisi perustella miksi välien poikki laittaminen ei ole vaihtoehto.
Ollaan oltu kaverit pienestä asti ja yhteisiä harrastuksia ja kaikenlaista on koettu yhdessä.
No nyt menee oudoksi. Paneskelette siis vuoron perään toistenne tyttöystäviä. Kuulostaa todella terveeltä ystävyyssuhteelta.
Vierailija kirjoitti:
No nyt menee oudoksi. Paneskelette siis vuoron perään toistenne tyttöystäviä. Kuulostaa todella terveeltä ystävyyssuhteelta.
Mitä tämä kertookaan naisista.
Todella hyvät ystävät pystyvät jakamaan naisen, mutta te kilpailette samoista naisista. Jotain rotia touhuunne. M32
Mikä niissä teidän naisissa on niin ihmeellistä, että kummankin pitää päästä niitä panemaan?
Vierailija kirjoitti:
Ne haluaisivat panna toisiaan mutteivät kehtaa myöntää sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kerro naisista yleisesti mitään, mutta noista ap:n ja kaverin tapailemista naisista kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kerro naisista yleisesti mitään, mutta noista ap:n ja kaverin tapailemista naisista kyllä.
Eikä kerro myöskään miehistä yleisesti mitään, mutta ap:sta ja hänen kaveristaan kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Kertoopas.
Vierailija kirjoitti:
AV - MAMMA kirjoitti:
Hanki selkäranka.
Itsehän olen sille tehnyt saman kahdesti, jäi sanomatta vissiin..
No sitten et voi kuin katsoa kuinka käy: pystyykö hän iskemään uuden tyttiksesi vai ei. Et voi odottaa kaverilta kunnioittavaa käytöstä, kun et itsekään siihen pysty. Tytölle et voi kertoa, ellet kerro koko tarinaa ja paljasta samalla itseäsi mulkuksi. Nyt eikun jännäämään onnistuuko pojun iskupuuhat! :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä kerro myöskään miehistä yleisesti mitään, mutta ap:sta ja hänen kaveristaan kyllä.
Joo, vakka kantensa valitsee jne.
Vierailija kirjoitti:
No sitten et voi kuin katsoa kuinka käy: pystyykö hän iskemään uuden tyttiksesi vai ei. Et voi odottaa kaverilta kunnioittavaa käytöstä, kun et itsekään siihen pysty. Tytölle et voi kertoa, ellet kerro koko tarinaa ja paljasta samalla itseäsi mulkuksi. Nyt eikun jännäämään onnistuuko pojun iskupuuhat! :)
Taidat vähän nyt ilkeillä. Miehen tulisi nyt ottaa niskastaan kiinni ja kertoa uudelle tytölle rakastavansa tätä ja hölmöilleensä nuorempana. Kertoa myös ettei aio tähän enää sortua ja kertoa rehellisesti kaverinsa kanssa tekemistä hölmöilyistään. Katkaista ns. siivet tältä touhulta. M32
No joo en ole väittänytkään että oltais ihan normaaleja näitten seurustelukuvioiden suhteen. Näin se vaan on mennyt.. ;) Toisiamme ei kyllä haluta panna tai en minä ainakaan! Mutta nyt siis vakavampi tapaus sattunut kohdalle jota en anna kaverin pilata. Se vaan on naisten mieleen jostain syystä mutta jos tämä nainen mua rakastaa niin silloinhan se ei repsahda toiseen eikö? Eli mulla ei ole mitään pelättävää tässä.
Oletko varma ettei kaverisi ole oikeasti ihastunut sinuun? Ja kun ei voi sinun kanssa olla, valitsee sinua lähinnä olevan vaihtoehdon, tyttöystäväsi, ja voi näin kuvitella olevansa sinun kanssasi? Samalla aiheuttaen sinun ja tyttöystäväsi välien huononemisen jolloin hän itse saisi taas enemmän aikaasi. Tämä oli vain keittiöpsykologin näkemys mutta voisi olla..