teiniä ärsyttää kun kotona tutkimme luokkakuvaa ja

Vierailija

pohdimme kuka kukin on. Muilla samanlaista?

Kommentit (8)

Vierailija

Olen huomannut samanlaista, kun esim. kysyin vanhempainillan jälkeen , että minkä näköinen se "Maijan" äiti, teiniä ärsytti eikä kertonut. Olisi vaan kiva tuntea/tietää lapsensa kaverin vanhemmat.

Samaten ovat kovin solidaarisia kavereilleen, mitään ei kerrota kenenkään elämästä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut samanlaista, kun esim. kysyin vanhempainillan jälkeen , että minkä näköinen se "Maijan" äiti, teiniä ärsytti eikä kertonut. Olisi vaan kiva tuntea/tietää lapsensa kaverin vanhemmat.

Samaten ovat kovin solidaarisia kavereilleen, mitään ei kerrota kenenkään elämästä.

Mua ärsyttää toi edelleen vaikka olen aikuinen. Aina äitini kyselee tilaisuuksien jälkeepäin "kukas se oli se...minkäs näkönen se oli.." 

Vierailija

Miksi te teette noin, siis tiirailette luokkakuvaa? Siskonpoika otti kerran äitinsä puhelimen ja alkoi sieltä selailemaan kuvia ja kyselemään, että kuka on tää ja kuka tää. Äitinsä ei ilahtunut  moisesta urkkimisesta, miksi siis teini nauttisi luokkakuvan katselusta porukalla?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Miksi te teette noin, siis tiirailette luokkakuvaa? Siskonpoika otti kerran äitinsä puhelimen ja alkoi sieltä selailemaan kuvia ja kyselemään, että kuka on tää ja kuka tää. Äitinsä ei ilahtunut  moisesta urkkimisesta, miksi siis teini nauttisi luokkakuvan katselusta porukalla?

Luokkakuva ja puhelimen kuvat on sulle siis sama asia? :D

Vierailija

Minäen vieläkään tykkää, kun äiti kyselee kavereistani. Jos satun vaikka mainitsemaan jonkun kaverin nimeltä, niin heti hän utelee kaiken kyseisen kaverin siviilisäädystä vanhempien ammatteihin asti. Ja äitini ei siis välttämättä ole koskaan edes tavannut kavereitani. Monesti ärähdänkin, että ei se sulle kuulu, onko Maija parisuhteessa vai ei ja minkä nimisen miehen kanssa, tai että onko heillä koiraa ja mitä Maijan miehen isä tekee työkseen. Tuntisin itsenikin hirveäksi juoruämmäksi, jos kaikki kavereitteni asiat kertoisin äidilleni.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat