NÄKIJÄ AUTA

Vierailija

Eikö näkijöistä kukaan auta NELAN LÖYTYMISESSÄ?

Kommentit (9)

Vierailija

Murha.infon foorumilla joku näkijä on kommentoinutkin asiaa... Itse en pysty auttamaan, koska lahjani on sen laatuinen etten pysty päättämään milloin ja kenen tapauksessa se toimii. Joskus saan intuitiivisia näkyjä, mutta en pyynnöstä, ja koskaan en ole saanut niitä ihmisestä joka ei ole minulle henk. koht. tuttu mitenkään.

Vierailija

On Nuuksiossa järven pohjassa. Koira on ollut oikeassa. Ruumis nousee pintaan kyllä, mutta ajankohtaa en näe. Kalpea häivähdys on, että vasta keväällä löydettäisiin. 

Tapahtuma on onnettomuus, ei tietoinen teko. 

Vierailija

On Nuuksiossa järven pohjassa. Koira on ollut oikeassa. Ruumis nousee pintaan kyllä, mutta ajankohtaa en näe. Kalpea häivähdys on, että vasta keväällä löydettäisiin. 

Tapahtuma on onnettomuus, ei tietoinen teko. 

[/quote]

Kiitos sinulle ja muillekin asiaan keskittyneille. Toivottavasti Nela löytyy.

Vierailija

Voi kamala, miten kaikenmaailman huijarit, jotka ovat mielenterveydeltään sairaita, hyväksikäyttävät hädänalaisia ihmisiä, kutsumalla itseään "selvännäkijöiksi, meedioiksi yms. humpuukia.) Näille täytyisi saada täyskielto, etteivät saisi laillisesti hyväksikäyttää ja rahastaa hyväuskoisia hölmöjä.

Vierailija

Nainen punaisessa takissa, levoton, ajatuksissaan, mutta ei itsetuhoinen. Elämässä kaikki on periaatteessa hyvin, mutta mitä on tämä ahdistus, tämä tyhjyyden ja merkityksettömyyden tunne? Olenko hullu - en haluaisi rasittaa hulluudellani läheisiäni, minun täytyy jaksaa! Ei se mitään, minä kävelen vähän, juoksen, annan kehon uupumuksen voittaa mielen levottomuuden. Kuusikossa, maisemassa jossa kolme kallioista mäkeä ympärillä, toisessa suunnassa vesistö, jonne pudotusta. Loppu, jota ei valinnut henkilön ajatteleva mieli, vaan syvempi minä, joka näki että niihin kysymyksiin joita mielessä pyöri, ei tässä elämässä löydy vastauksia.

Vierailija

Ap:n viestin alla luki: Nuuksiossa? Ei vaan hyvinkäällä.

[/quote]   

MUTTA EI LUKENUT TÄMÄN Ap:n alla. Älä sekoita asioita.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat