60v mies kiinnostunut 40v naisista
Mikä saa miehen käyttäytymään noin? Ja luulemaan että hänellä voisi olla mahdollisuuksia. En käsitä. Oksettavaa.
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On tavaton määrä 40v. naisia, joille kelpaa 60v. Sinä et ole se joka määrittelee minkä ikäinen saa olla kiinnostunut minkäkin ikäisestä.
Miksi kukaan 40v nainen kiinnostuisi niin vanhasta kuin 60v miehestä? Itse olen 42v ja mieheni on 38v enkä todellakaan voisi vanhempaa miestä itselleni kuvitella.
Itse et ole niin ei ole kukaan muukaan. Moni 60v. on kovassa tikissä kun vertailee näihin nyky 40v. miehiin.
Ei se tikissä oleva vartalo auta, jos jos mies ukkoutunut sinne kotinurkkiin, mitä nyt lenkille menee.
Ilman olija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
LASTEN HYVÄKSI KÄYTTÖÄ!!1111
40 vuotias on vielä lapsi!!!!11
kuoleman tuomio 60 v paskale!!11taitaa sua vaan harmittaa kun ukkos lähti nuoremman matkaan :-)))
pressalla esim huomattavasti nuorempi ja sateenkaarihaavistolla myös.
kyllä on oikeasti helppo saada 10-20v nuorempi nainen itselleen, kun nää vanhat on feministejä ja nuoret viisaampiaTuo on totta, että feministejä löytyy, jos haluaa saman ikäistä ulkonäöllisesti miellyttävää löytää. He pitävät itsestään huolta fyysisesti. Feministit kun elävät jatkuvassa kilpailutilanteessa miehisessä pahassa maailmassa. Jos koitat seurustelusuhteessa olla kohtelias ja teet hänen puolestaan jotain, vaikkapa lumenkolausta hänen pihaltaan, hän kritisoi kysymällä, olisitko tehnyt tuon jos olisin mies. Jos jättää kohteliasuudet tekemättä, on öykkäriin, kuten kaikki miehet. Ristiriitaista.
Tasa-arvosta ei voi puhua.
Nuoret naiset on fiksumpia, heidän kanssaan voi vaihtaa ajatuksia puolin ja toisin.
Feministi tunnistaa tässä kohden itsensä, jos hän ajattelee, että miehen tasa-arvo tässäkin viestissä tarkoittaa sitä, että tehdään just kuin mies ajattelee.
No voi kauheaa, on ne feministit sitten pahoja, kun eivät osaa edes kiittää. Tosin tuota ei ole koskaan tapahtunut, että olisit kolannut toisen pihaa.
Ikärasistit taas liikkeellä, hoh-hoijaa....
Kukin tykkää mistä tykkää, mitä tuota miettimään. Isäni oli äitiä 4 v. nuorempi, oma mies on minua 1 v. nuorempi ja kaverini mies on häntä 19 v. nuorempi... Minä totuin kotona siihen, että mies on nuorempi kuin nainen, joten itse en tuota kaverini 19 v. vanhempaa miestä huolisi, mutta hänelle mies kelpaa. Mitä tuosta? Olemme kaikki tyytyväisiä.
* piti sanoa: kaverini mies on häntä 19 v. vanhempi
Tuo on totta, että feministejä löytyy, jos haluaa saman ikäistä ulkonäöllisesti miellyttävää löytää. He pitävät itsestään huolta fyysisesti. Feministit kun elävät jatkuvassa kilpailutilanteessa miehisessä pahassa maailmassa. Jos koitat seurustelusuhteessa olla kohtelias ja teet hänen puolestaan jotain, vaikkapa lumenkolausta hänen pihaltaan, hän kritisoi kysymällä, olisitko tehnyt tuon jos olisin mies. Jos jättää kohteliasuudet tekemättä, on öykkäriin, kuten kaikki miehet. Ristiriitaista.
Tasa-arvosta ei voi puhua.
Nuoret naiset on fiksumpia, heidän kanssaan voi vaihtaa ajatuksia puolin ja toisin.
Feministi tunnistaa tässä kohden itsensä, jos hän ajattelee, että miehen tasa-arvo tässäkin viestissä tarkoittaa sitä, että tehdään just kuin mies ajattelee.