Miksi yh-äisit haukutte lastenne isää facebookissa?

Vierailija

Taas eräs yh-äiti haukkuu 2 lapsensa isää kun hän ei muistanut lapsensa syntymäpäivää. Juopon kanssa teki nuo 2 lasta ja nyt valittaa kun ei miestä kiinnosta lapset.

Kommentit (12)

Vierailija

En ole koskaan haukkunut lasteni isää facebookissa tms, eikä minulla ole sellaisia kavereitakaan jotka entistä puolisoaan julkisesti haukkuisi.

Miksi et ap kysy tältä yh-äitikaveriltasi asiasta? Vai oletko tuo juoppoisä?

Vierailija

Jos eräs tuntemasi yh-äiti haukkuu lastensa isää niin ei se auttamatta tarkoita sitä, että me muut yksinhuoltajat tietäisimme miksi hän niin tekee. Faceboookissakin voi kommentoida tälläisen kommentin yhteydessä hänen käytöstään.

Vierailija

Olimme tässä hiljattain vierailemassa vuosien jälkeen entisen opiskelukaverini, sittemmin yksinhuoltajaksi jääneen murrosikäisen lapsen äidin luona. Lähes koko vierailun ajan tämä äiti (lapsensa läsnäollessa) haukkui entistä miestään. Lopun aikaa valitti siitä, kuinka ei selvitä yksityisyrittäjänä firmassaan, kun asiakkaatkin on tehneet valituksia. Jossain vaiheessa mainitsi myös sen, ettei uskalla mennä rivitalo-vuokrakaksionsa vintille, kun pelkää, että siellä on joku hirttäytyneenä.

Opiskeluaikoina tämäkin tyyppi oli ihan tervejärkinen. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Kaikki ex-mieheni ovat paljastuneet narsisteiksi.

joo tää narsismi tuntuu olevan saamattomien vätys-suomalaismiesten kansantauti nykyisin =D 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Kaikki ex-mieheni ovat paljastuneet narsisteiksi.

joo tää narsismi tuntuu olevan saamattomien vätys-suomalaismiesten kansantauti nykyisin =D 

Vierailija

Taitaa tuon porukan Facebook-päivitykset olla muutenkin lähinnä surkuhupaisia. Ja "profiilitietojen koulutus-kohdassa ilmoitetaan "elämän kova koulu" ja ammatti tietenkin "äiti yrityksessä koti".

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Taitaa tuon porukan Facebook-päivitykset olla muutenkin lähinnä surkuhupaisia. Ja "profiilitietojen koulutus-kohdassa ilmoitetaan "elämän kova koulu" ja ammatti tietenkin "äiti yrityksessä koti".

Minulla on kouluaikaisia kavereita joilla on nämä koulutukset ja ammatit, mutta he ovat kyllä kaikki naimissa eivätkä kuulu tähän porukkaan. He kyllä myös jakavat päivityksiä, joissa haukkuvat lastensa isää, joten ei taida olla parisuhdestatuksesta kiinni tälläinen käytös.

Vierailija

Mun täytyy myöntää, että joskus olen sortunut tähän. En suoraan, mutta sillai vihjaamalla, että asiasta tietävät ymmärtävät mitä tarkoitan. Ei ole kieltämättä viisasta, myönnän sen. Välillä exä saa mut vaan sellaisen raivon valtaan, että ei ajattele viisaasti. Lähinnä siinä miten kohtelee kohta täysikäisiä lapsiaan. Se on vaan niin törkeää.

Mulla on sellaisia vastaeronneita kavereita, jotka kertovat facebookissa vähän enemmän, kun olis tarvis ja se on vähän avannut silmiäni, joten välttelen itse nykyään liiallista avautumista.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat