Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olenko lihava?

Vierailija
27.06.2008 |

Olen 170/70. Mielipiteitä?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
27.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet normaalipainoinen

Vierailija
2/23 |
27.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olisin lihavan näköinen noilla mitoilla, mutta kaverini on sinua viisi kiloa painavampi samalla pituudella, eikä yhtään lihava.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
27.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan katsojasta. Et ole. Bmi on melko hyvä mittari.

Vierailija
4/23 |
27.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka on normaalialue. Kuitenkin sen yläkantissa...

Olet, jos susta siltä tuntuu ja et, jos ei tunnu:)

Vierailija
5/23 |
27.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähän uimarityyppinen. Vaatekokoni on tällä hetkellä housuissa 40. ostin Vilasta farkut, joiden tuumakoko piti ottaa 31/32, kauhistutti kyllä. Onko Vilan farkuissa kapea mitoitus yleensä? Kyseessä on ihan vaaleansiniseksi pestyt. Paidoissa yleensä L tai (joskus) M, tai sitten 40 -42. Eilen hissin peilistä katsoin, ja näytin ihan karmean leveältä! En halua olla leveä, ja lisäksi vatsassani on selvä kumpare. Parhaimmillani painoin 63 kiloa, siihen kai pitäisi päästä....toisaalta mies tykkää minusta tällaisenaankin.

ap

Vierailija
6/23 |
27.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä haluaisi painaa kiloakaan enempää...

Vierailija
7/23 |
27.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduta ainakin 10 kg

Vierailija
8/23 |
27.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt millekään raivodieetille ryntää, tarkista vähän ruokavaliota ja käy salilla & harrasta enemmän aerobista liikuntaa, mikäli haluat kiinteytyä. Muutama kilo häviää kuin itsestään.

Vierailija
9/23 |
27.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuollaista edes kyselet. Ja se, joka käskee laihtua 10 kiloa, on häiriintynyt - tai sanottakoon niin, että hänellä on vääristynyt käsitys läskiydestä ja riskiydestä.

Vierailija
10/23 |
27.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuossa kymmenen kiloa on liikaa!

Vierailija
11/23 |
27.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

painosta. Mahdat itse painaa yli 100

Vierailija
12/23 |
27.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä kilot ei kerro mitään. Ja normaalistikin ihmiset painaa enemmän, kuin ne kuvittelee. Todella harva nainen painaa alle 55 kiloa. Siis huomattavan harva.

Me suomalaiset emme ole pienikokoisia thai-naisia, joten on vaikea uskoa, että nää laihduttajat tietäisivät yhtään mitään.

Mun yksi kaverit puhui aina suureen äänen miehensä kanssa, että kuinka minä olen laiha ja minulla on niin kauniit muodot jne.jne. Ja kuinka, hänkin näyttäisi paremmalta minun painoisena. Itselläni ei ole mitään ongelmaa kertoa/näyttää omaa painoani, joka 68 kiloa. Kaverini painoi itseasiassa vähemmän.

He olivat vaan kuvitelleet, että painan esim. 10 kiloa vähemmän.

Vierailija
13/23 |
27.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

meikäläisen tyyppiä. :) Itse olen169/68. Mutta pitäisi saada 5kg pois. En ole omasta mielestäni nyt niin erityisen läski mutta mahassa on hieman liikaa.

Vierailija
14/23 |
27.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun voisitkin nähdä mut livenä mutta kerron nyt numeroina:

pituus 170 paino 58 - ikinä en ole painanut enempää kuin 68. Jopa raskausaikana. Tuo 70 kiloa tämän pituiselle olis ihan jumbokoko !

t. laihduta 10 kg

Vierailija
15/23 |
27.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iän myötä paino lähtee salakavalasti nousemaan, eli kannattaa panostaa liikuntaan ja terveelliseen ruokaan.

Vierailija
16/23 |
27.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tosiaan kaikille vastaajille! Kyllä se niin taitaa olla, että seksikäs 170-senttinen ei oikeasti voi painaa 70 kiloa...kyllähän minä sen tavallaan tiesinkin. Olo todellakin tuntuu ja myös näyttää tädiltä. Ja sellaiseltahan minä en halua näyttää! Olen muuten ihan ok näköinen, mutta tuollainen tanakka täti...ei! Ei koskaan! Oikeasti! Tiedän, että koko elämä on mukavampaa hoikempana...tiedän, että myös mies pitää minusta enemmän hoikkana - olinhan 63-kiloinen, kun tavattiin...!

Vierailija
17/23 |
27.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen mielipiteellä tuntuu olevan hyvin suuri merkitys. Viihdytkö itse itsessäsi? Jos et, kiloistako se on kiinni? Laihduta sitten, mutta järkevästi. Nuo 10 kg pois tai olet läski -huutelut voit sivuuttaa ihan tyystin.

Jos joku sitten haluaa tietää, että minkälainen laardikasa tämänkin mielipiteen takana on, niin 63-kiloinen järkyttävän lihava nainen.

Vierailija
18/23 |
27.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

...itse pudotin 68kg vähähillidhydraattisella - sitten sain uuuden työn ja liikunta jäi samoin ruokavalio muuttui kun ei oolut enää aikaa.

Nyt 75kg ja monet työssä spontaanisti kehuvat ulkonäköäni - tunnen/tiedän kuitenkin itse että kiloja on liikaa ja tuohon 68kg haluaisin takaisin.

Hemmetin kova työ siinä vaan on! Yritän tällä kertaa pisteillä ja lenkkeilemällä - ja elämäntapa remontilla!

tsemppiä sulle ja tärkeintä on miltä itsestä tuntuu eikä kuunnella muita.

Olen aina sanonut että ei pelkkä laihuus tai esim. raha tyyliä tuo tai hyvännäköiseksi tee - kyllä siihen tarvitaan muutakin. On paljon "kuivia" laihoja naisia - ei sekään kaunista ole.

Vierailija
19/23 |
27.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

68kiloa vaan painoni 68kiloon.

sori, - hoono suomi - kun kieltä käytän niin harvoin =)

Vierailija
20/23 |
27.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä painan 67,6kg, olen 167cm pitkä. Mutta: olin juuri UKK-instituutin kehonkoostumuksen mittauksessa, joka TODISTI, että BMI on jo todella vanha ja harhaanjohtava mittari. Minulla on viskeraalista rasvaa (eli vatsaonetlon ja sisäelinten ympärillä olevaa) alle 4%, kun alle 10 on vielä hyvä tulos. Lihasten osuus kehossani on 47% , joka on naiselle äärimmäisen kova tulos. Rsvaprosenttini oli 21,4.

Ok, urheilen, mutten ole mikään himourheilija. Olen saanut kaksi lastakin 4 vuoden sisään. Näillä mitoilla minut kuitenkin passitettaisiin laihduttamaan ja esim neuvolassa sokerirasitukseen, jos tuijotettaisiin pelkkää BMI:tä.

Minun housukoko on 38, paidat S tai M. ja minunko pitäisi vielä 10kg laihduttaa?? Se lähtisi sitten kyllä lihaksista enkä sitä halua.

Älkää siis tuijottako painoa/BMI:tä vaan peiliä. Täällä ei KUKAAN voi tulla sanomaan toiselle, että laihduta sen ja sen verran. meitä kun on aika moneen junaan.