Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olenko lihava?

Vierailija
27.06.2008 |

Olen 170/70. Mielipiteitä?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
27.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

on nämä lähes tai yli 80-100kg mammelit, joita on yhä enemmän myös ihan nuorissa tytöissä. Se vääristää ihmisten mieliä. 55 kg on esim. ihan normipaino aikuiselle naiselle, mutta jostain syystä esim. normaalipainon alarajoilla olevia sanotaan laihoiksi tai jopa anorektikoiksi vaikka he ei tosiaan sitä ole.

Vierailija
22/23 |
27.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

monella tosi laihalla on tota viskeraalista läskiä liikaa ja ne kärsii myös esim korkeasta kolesterolista jne.

jos ei treenaa ja on vaan laiha, on luultavasti paljon kipeempi kuin urheileva pullukka

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
27.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä painan 59 ja olen 156cm pitkä.. ehkä on hieman liikaa, normaalipaino on 55 tai jotain.. Mutta silti suhteessa samoin kun sinulla (pituus miinus paino=100) Mutta eipä mua kukaan koskaan ole sanonut lihavaksi, pikemminkin hoikaksi, myös silloin kun olen painanut 57kg.. saati sitten vähemmän. Mulla se normaali "hyvän olon painon" raja on 53kg. jos painan sitä vähemmän tunnen itseni LIIAN hoikaksi.. en tiedä ymmärrätkö mitä tarkoitan..?

Jos olo ei ole hyvä noin, laihduta muutama kilo. Jos olet tyytyväinen niin hyvä.. peili kai sen eniten kertoo.. :)