Lue keskustelun säännöt.
3v kaksi vai kolme kertaa viikossa tarhaan?
10.07.2008 |
Kumpi kivempi, niin että 3xvkossa vai 2xvkossa ja 1xsrk kerho 2h?
Kommentit (4)
paikkoja myös lapsiltani. Valitettavasti en voi elää elämääni
ajattelemalla kaikessa vain muiden etua :) jos muut tarvitsevat todella (työssäkäyvät) lapsilleen paikan hoitopaikasta, niin kunta sen myös järjestää.
ap
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Parempi että on samassa paikassa ja pääsee "sisään" juttuihin.
paremmin kuin kukaan sivullinen av-mamma.
Älä vie paikkaa sitä todella tarvitsevilta (työssäkäyviltä) ja anna lapsen nauttia rauhallisesta kotielämästä.