Kuulin että minua oli työpaikan juhlissa kuvailtu...

Vierailija

"Se pallosilmäinen tyttö, kyllä te tiedätte"

Kun olivat tarkoittaneet minua. Enkä ole enää 28-vuotiaana varmaan tyttökään. Miten ottaisitte tuon? Onko minulla joku hullun katse tms?

Kommentit (8)

Vierailija

Silmistä en pysty sanomaan, mutta kyllä 28-v. vielä on "tyttö", todellakin, varsinkin työelämässä. Itsekin pidän vielä yli 4-kymppisenä itseäni vähän tyttönä :). Kyllähän se joskus alle 30-v:nä se tyttönä pitäminen vähän joskus harmitti mutta tajunnut näin myöhemmin että ihan turhaan. Nöyryyttä kehiin! Ei pidä ottaa niin vakavasti ja kriittisesti!

Vierailija

Nää on niitä asioita joita ei kannata jäädä murehtimaan. 

Olen opiskelija (ja ihan aikuinen, toista tutkintoa suoritan) ja opinnoissa on runsaasti harjoitteluja. Harjoittelijana olen ilmeisesti näkymätön koska ihmiset haukkuu toisiaan selän takana niin ilkeästi vaikka kahvihuoneessa on harjoittelija, tuleva kollega paikalla. En muista että työntekijänä olisin kuullut samanlaista juoruamista. Itse vältän muista juoruilemista, ehkä siksi mun kanssa vaan ei olla juoruttu.

Aluksi olin tosi pettynyt näihin ihmisiin jotka jotenkin alittivat kaikki asiallisen käytöksen odotukset. Mietin miten jaksan olla näissä työyhteisöissä, joissa heti kun joku poistuu paikalta, niin työyhteisön pelle (joka siis yleensä on näissä naisvaltaisissa työyhteisöissä yllättäen mies, vaikka miesten reiluutta aina ihaillaan) joko matkii hienovaraisesti paikalta poistuneen eleitä ja henkilökohtaisia ominaisuuksia tai tykittää suoraan, että missä kaikissa asioissa kyseinen henkilö on taas tänään mokannut. Lempinimiäkin käytetään välittämättä kuuleeko tää ihminen vai ei.

Nykyään osaan jo katsoa, ketkä siihen juoruiluun ja pahan puhumiseen menee mukaan ja ketkä ei. Vietän sitten enemmän aikaa näiden kanssa. Ja kummasti sitä karaistuu, antaa mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. 

Vierailija

No siis: suurin osa ihmisistä on melko tyhmiä. Tyhmät ihmiset harrastavat juoruilua, panettelua ja ilkeilyä. Toisesta korvasta sisään, toisesta ulos. Siinähän juoruilevat.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat