Veljeni naisystävä möläytti hänen salaisuutensa kaikkien kuullen
Olen tutustunut hänen naiseen ja pidin häntä mukavana ja sopivana veljelleni. Sitten saunottiin ja otettiin viiniä. Tämä nainen ja veljeni ovat seurustelleet kolme vuotta. Puhuimme seksistä ja naureskelimme ihan ns. yleisille asioille, ketään henkilökohtaisesti loukkaamatta.
Sitten kuitenkin tämä nainen pamautti kovaan ääneen "No kelatkaa, mä olin hei *Markun (veljeni) ensimmäinen pano ja silti se oli ihan mahtava sängyssä"
Eli paljasti kaikille että 33v veljeni oli neitsyt (voiko noin sanoa miehestä)
Meillä on veljen kanssa läheiset välit ja tiedän asian (tähän väliin ei tarvitse heittää mitään pervoläppää) Veli tosiaankin häpeää asiaa.
Mitä jos joku mukana olleista levittää juttua niin että se tulee veljeni/veljen kavereiden tietoon?
Olen niin vihainen tuolle naiselle nyt. Olisiko mitenkään korjattavissa? Sanoin hänelle silloin kun muut olivat jo menneet että tuollaisia juttuja ei sovi huutaa ympäriinsä, muttei hän mitään tajunnut kun oli niin humalassa.
Mitä tekisitte?
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai ei ole kehu, jos sanoo, että on hyvä sängyssä ...
Kaikki tietää onko hyvä vai ei ensimmäisellä kerralla, ehkä halusi pehmentää tietoa sanomalla, että Markku on kumminkin hyvä sängyssä. Tai sitten veljesi tyttöystävä on paneskellut jotain aitoja jännämiehiä ennen. Sama jos naisesta sanoisi, että löysä pillu, mutta kumminkin kostea :D
Mies
Vertaus löysä pillu, mutta kostea vastapaino olisi ennemminkin mikroskooppinen penis, mutta jäykkä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
13 miksi hän olisi valehdellut? Eikö tuo nyt lähinnä ole huonoa mainosta naismarkkinoilla jos tuon ikäinen on neitsyt?
Ap
Tuon ikäinen?! Edelleen ihmettelen mitä vikaa on olla neitsyt tuon ikäisenä.
Tytön ikä?!
Siis mies on 33-vuotias.
Mieskään ei saisi koskaan paljastaa että naisella on ollut muita kumppaneita hänen lisäkseen. Se laskee naisen markkina-arvoa!
Puhuuhan miehetkin panoistaan keskenään. Ei tuollaiset jutut nyt niin vakavia ole, kunhan eivät päädy vääriin korviin. Kaikki sitä tekee.
Ei tuollaisella tiedotuksella ole tarkoitus, kuin nolata tämä mies.
M28
Jos olisin sinä lakkaisin loukkaantumasta asioista jotka ei sinulle suoranaisesti kuulu. Nainen oli humalassa ja sehän oli kehu eikä loukkaus. Jos veljesi siitä loukkantui niin he varmaan juttelevat asiat keskenään.
Vierailija kirjoitti:
Puhuuhan miehetkin panoistaan keskenään. Ei tuollaiset jutut nyt niin vakavia ole, kunhan eivät päädy vääriin korviin. Kaikki sitä tekee.
En ole ikinä puhunut.
M35
Olenko outo kun haluan kokemattoman miehen? Mitä minä siitä hyödyn, että se on pannut muitakin naisia... Tuossa tilanteessa olisin ollut vain kateellinen veljesi naisystävälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
13 miksi hän olisi valehdellut? Eikö tuo nyt lähinnä ole huonoa mainosta naismarkkinoilla jos tuon ikäinen on neitsyt?
Ap
Tytön ikä?!
Siis mies on 33-vuotias.
Sehän selvisi jo aloituksessa. Entä sitten?! Tehtiinkö aloittajalle eka abortti 14v ja hän häpeää veljeään joka ei ole huorannut kylillä?! Vai miksi tämä on hänelle joku ongelma?!
Vierailija kirjoitti:
Ei tuollaisella tiedotuksella ole tarkoitus, kuin nolata tämä mies.
M28
No tuskimpa vaan oli. Humalassa ollessa sitä puhuu mitä sylki suuhun tuo eikä loukkauksia tajua kaivella. Voihan se olla noloa miehelle, mutta kehuksi tuo oli tarkoitettu. Karaistukaapa nyt hieman siellä:)
Vierailija kirjoitti:
Olenko outo kun haluan kokemattoman miehen? Mitä minä siitä hyödyn, että se on pannut muitakin naisia... Tuossa tilanteessa olisin ollut vain kateellinen veljesi naisystävälle.
Tule ja ota. Aika hiljaista on ollut...
Kokematon mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokematon mies
Mistä naisille mahtaa tälläinen harha luulo johtua, että miehet panee pitkin kyliä suunnilleen vaippaikäisestä vain siksi että ovat miehiä. Ei kokematon mies mikään poikkeus ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokematon mies
Mistä naisille mahtaa tälläinen harha luulo johtua, että miehet panee pitkin kyliä suunnilleen vaippaikäisestä vain siksi että ovat miehiä. Ei kokematon mies mikään poikkeus ole.
Mun mies oli 29v kun korkkasin, olisin mielelläni vähän kokeneemman ottanut.
Ja sinä sitten repostelet veljesi näinkin yksityisasian nettiin.
Niin mitä sitten? En nyt nähnyt mitään väärää tai pahaa asiassa? Te nyt kumminkin puhuitte seksijuttuja siellä saunassa, joten puhuitte KAIKKI myös teidän miestenne asioita. Eri asia, jos olisi haukkunut miehen seksitaitoja tai valittanut liian pienestä peniksestä. Ja ensinnäkin mä en edes HALUAISI kuulla mitään veljeni ja hänen naisystävänsä seksiasioita.
36, onko hieman eri asia huutaa saunaillassa ihmisen nimi julki vai tehdä anonyymina keskustelu nettiin?
Mutta älä kerro veljelle, ei se auttaisi missään asiassa.
Harva mies haluaa olla ilman seksiä 33-vuotiaaksi asti; silloin seksuaalinen huippu on jo ohi ja miehessä ajatellaan olevan jotain vikaa ellei ole uskovainen. Jos tuollaisen möläyttää, niin ei se hirveän mukavaa ole. Seksitaitoja voi kehua, mutta tuollaiset henkilöhistoriajutut voi jättää omaksi tiedoksi.
-Mies 29v + 1v-
Tytön ikä?!