Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitäs mieltä pikkujoulumekostani? Se on suomalaista designia!

Vierailija

Ja minimalistisen simppeli. Kuva

Sivut

Kommentit (26)

Vierailija

Sopii hyvin pappien pikkujouluun. Sorry, en ole marimekkofani ja tuo mekko varsinkin sopii vain tuon tyylisille naisille kuin mallikin kuvassa. 

Vierailija

Miksi? Jos sä oot nainen, jos sulla on rinnat, takapuoli, vyötäröäkin ehkä, kenties säärtä, jos jotain niistä, niin... MIKSI? Jos mä joutuisin pikkujouluihin, joihin mun jostain käsittämättömästä syystä johtuen olisi pakko pukeutua juuri tuohon säkkiin, niin olisin pakotettu juomaan enemmän kuin hyvä tavat ja mun rajat sallii. Vain siten voisin kestää illan läpi tuossa säkissä. Olisi siis pakko alkaa siaksi. ;D

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Tuo päällä on kiva bailata, varsinkin kun on 160 senttinen ja pyylevä.

Saa melkolailla takuuvarmasti bailatakin ilman mitään tanssilattiakiehnääjiä, eikä muuten ole pituudesta ja painosta kiinni... 7

Vierailija

ajatelkaas kun kylmällä voi alle laittaa toppahousut ja ottaa narikassa ne pois - tai jättää ottamatta, kukaan ei huomaa :D

Mimmoset kengät ja laukku tohon sopis? Kengiksi ehkä tanhukengät ja laukuksi sellainen iso muumimamma-tote?

Entä hiukset, miten ne? Ehkä iso hiuspanta!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Kai tässä on taas tarkoitus mollata Marimekkoa ja suomalaista designia. Keksi jotain uutta, ap.

Tarvitseeko sitä mollata?

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat