Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Veljeni naisystävä möläytti hänen salaisuutensa kaikkien kuullen

Vierailija
13.10.2015 |

Olen tutustunut hänen naiseen ja pidin häntä mukavana ja sopivana veljelleni. Sitten saunottiin ja otettiin viiniä. Tämä nainen ja veljeni ovat seurustelleet kolme vuotta. Puhuimme seksistä ja naureskelimme ihan ns. yleisille asioille, ketään henkilökohtaisesti loukkaamatta.

Sitten kuitenkin tämä nainen pamautti kovaan ääneen "No kelatkaa, mä olin hei *Markun (veljeni) ensimmäinen pano ja silti se oli ihan mahtava sängyssä"

Eli paljasti kaikille että 33v veljeni oli neitsyt (voiko noin sanoa miehestä)

Meillä on veljen kanssa läheiset välit ja tiedän asian (tähän väliin ei tarvitse heittää mitään pervoläppää) Veli tosiaankin häpeää asiaa.

Mitä jos joku mukana olleista levittää juttua niin että se tulee veljeni/veljen kavereiden tietoon?

Olen niin vihainen tuolle naiselle nyt. Olisiko mitenkään korjattavissa? Sanoin hänelle silloin kun muut olivat jo menneet että tuollaisia juttuja ei sovi huutaa ympäriinsä, muttei hän mitään tajunnut kun oli niin humalassa.

Mitä tekisitte?

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
13.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hitto, että ämmät on tyhmiä!

Niin on kyllä miehetkin. Esim. minun miesystäväni oli kertonut kaverilleen minun oudoista alavatsakivuista. Olivat sitten yhteistuumin pohtineet mitä voisi olla, yksi vaihtoehto oli klamydia! Mies itse kertoi asiasta minulle, että olivat jutelleet ja minä kyllä vähän otin itseeni. Minulla EI OLE klamydiaa ja kyllä se pitäisi olla miehellä ihan tiedossa.

Vierailija
42/43 |
13.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olenko outo kun haluan kokemattoman miehen? Mitä minä siitä hyödyn, että se on pannut muitakin naisia... Tuossa tilanteessa olisin ollut vain kateellinen veljesi naisystävälle.

Tule ja ota. Aika hiljaista on ollut...
Kokematon mies

Mistä naisille mahtaa tälläinen harha luulo johtua, että miehet panee pitkin kyliä suunnilleen vaippaikäisestä vain siksi että ovat miehiä. Ei kokematon mies mikään poikkeus ole.

Mun mies oli 29v kun korkkasin, olisin mielelläni vähän kokeneemman ottanut.

Minut varmaan korkkaa maksullinen, pitää toivoa että hän ei saa mitään traumoja asiasta.

Kokematon mies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
13.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veljesi tyttöystävä voisi jättää sika veljesi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kolme