Oletteko kateellisia kun mulla on niin hyvä mies?t.ammattivalittaja

ammattivalittaja

Palstan mukaanhan mun mieheni on joka naisen unelma mies.

Sivut

Kommentit (26)

ammattivalittaja

Vierailija kirjoitti:

Reps. Mies joka ei koskaan ole kotona, eikä ole kiinnostunut lapsestaan, eikä halua julkisille paikoille vaimonsa kanssa. :'D

Juuri ollaan viikonloppuna lähdössä konserttiin ja sunnuntaina mies kävi lapsensa kanssa metsäretkellä ja eilen uimassa.ap

ammattivalittaja

Vierailija kirjoitti:

Se unelmamies on ollut läppä, hyvä ap!  

Joka tapauksessa hän on parempi kuin monen mies täällä. Hänessä on vaikka kuinka hyviä puolia.ap

Vierailija

Mä luulen, että se kenen mies on paras mies on ihan yhtä viisasta kuin mä olen nätimpi kuin sinä keskustelu joten eiköhän anneta olla.

ammattivalittaja

Täällä ei saa näköjään mitään positiivista ainakaan minä kertoa. Ja vaikka mieheni teki eilenkin 10 tunnin päivän, meni hän vielä lapsemme kanssa uimaan eli tekee pitkää päivää mutta on lapsensa kanssa ja muitakin hyviä puolia löytyy.ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Täällä ei saa näköjään mitään positiivista ainakaan minä kertoa. Ja vaikka mieheni teki eilenkin 10 tunnin päivän, meni hän vielä lapsemme kanssa uimaan eli tekee pitkää päivää mutta on lapsensa kanssa ja muitakin hyviä puolia löytyy.ap

Haluatko että me kaikki huokaamme yhteen ääneen kuin lampaat, että sinun miehesi on ylivertainen kaikkien meidän muiden miehiin nähden? 

ammattivalittaja

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluatko että me kaikki huokaamme yhteen ääneen kuin lampaat, että sinun miehesi on ylivertainen kaikkien meidän muiden miehiin nähden? 

Ei ylivertainen mutta kun palstaa lukee niin mielestäni hän on hyvä mies.ap

Vierailija

Ja taas me tiedämme, että ap:n mies teki 10 tuntisen työpäivän.  Mäkin voisin kertoa aina kun puhun miehestäni, että mieheni, joka käy  päivittäin Tukholmassa töissä Helsingistä käsin.  

ammattivalittaja

Vierailija kirjoitti:

Ja taas me tiedämme, että ap:n mies teki 10 tuntisen työpäivän.  Mäkin voisin kertoa aina kun puhun miehestäni, että mieheni, joka käy  päivittäin Tukholmassa töissä Helsingistä käsin.  

Niin, yleensä mun mieheni työpäivät on vähintään 10 tuntisia miksi se on niin kamalaa palstalaisille?ap

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat