Oletteko kateellisia kun mulla on niin hyvä mies?t.ammattivalittaja
Kommentit (26)
Reps. Mies joka ei koskaan ole kotona, eikä ole kiinnostunut lapsestaan, eikä halua julkisille paikoille vaimonsa kanssa. :'D
Vierailija kirjoitti:
Reps. Mies joka ei koskaan ole kotona, eikä ole kiinnostunut lapsestaan, eikä halua julkisille paikoille vaimonsa kanssa. :'D
Juuri ollaan viikonloppuna lähdössä konserttiin ja sunnuntaina mies kävi lapsensa kanssa metsäretkellä ja eilen uimassa.ap
Vierailija kirjoitti:
Se unelmamies on ollut läppä, hyvä ap!
Joka tapauksessa hän on parempi kuin monen mies täällä. Hänessä on vaikka kuinka hyviä puolia.ap
Mä luulen, että se kenen mies on paras mies on ihan yhtä viisasta kuin mä olen nätimpi kuin sinä keskustelu joten eiköhän anneta olla.
Täällä ei saa näköjään mitään positiivista ainakaan minä kertoa. Ja vaikka mieheni teki eilenkin 10 tunnin päivän, meni hän vielä lapsemme kanssa uimaan eli tekee pitkää päivää mutta on lapsensa kanssa ja muitakin hyviä puolia löytyy.ap
Vierailija kirjoitti:
Olen koska oma mieheni kuoli aiemmin tänä vuonna.
Otan osaa. ap
Olenhan mä kateellinen, miehes hyvyydestä en tiedä, mutta ahkeralta vaikuttaa. Olen ollut yksinhuoltajana jo 12v.
Vierailija kirjoitti:
Täällä ei saa näköjään mitään positiivista ainakaan minä kertoa. Ja vaikka mieheni teki eilenkin 10 tunnin päivän, meni hän vielä lapsemme kanssa uimaan eli tekee pitkää päivää mutta on lapsensa kanssa ja muitakin hyviä puolia löytyy.ap
Haluatko että me kaikki huokaamme yhteen ääneen kuin lampaat, että sinun miehesi on ylivertainen kaikkien meidän muiden miehiin nähden?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluatko että me kaikki huokaamme yhteen ääneen kuin lampaat, että sinun miehesi on ylivertainen kaikkien meidän muiden miehiin nähden?
Ei ylivertainen mutta kun palstaa lukee niin mielestäni hän on hyvä mies.ap
Ja taas me tiedämme, että ap:n mies teki 10 tuntisen työpäivän. Mäkin voisin kertoa aina kun puhun miehestäni, että mieheni, joka käy päivittäin Tukholmassa töissä Helsingistä käsin.
Vierailija kirjoitti:
Ja taas me tiedämme, että ap:n mies teki 10 tuntisen työpäivän. Mäkin voisin kertoa aina kun puhun miehestäni, että mieheni, joka käy päivittäin Tukholmassa töissä Helsingistä käsin.
Niin, yleensä mun mieheni työpäivät on vähintään 10 tuntisia miksi se on niin kamalaa palstalaisille?ap
Mun mies on vielä parempi! Mutta ei sinunkaan huono ole. Mutta oletko itse tyytyväinen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se unelmamies on ollut läppä, hyvä ap!
Joka tapauksessa hän on parempi kuin monen mies täällä. Hänessä on vaikka kuinka hyviä puolia.ap
Mites se teidän ero muuten etenee?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, yleensä mun mieheni työpäivät on vähintään 10 tuntisia miksi se on niin kamalaa palstalaisille?ap
Mutta ymmärrät kai, että jos on töissä toisessa maassa ja tulee kotimaahan päivttäin, työpäivä on vielä pidempi kuin 10 tuntia eikä siinä ole mitään ihmeellistä. Meillä mies tekee töitä myös lomalla, viimeksi veti puhelinpalaveria Mauritiukselta. Ei se sun yksityisyrittäjä ole mikään maailman ensimmäinen työmyyrä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta ymmärrät kai, että jos on töissä toisessa maassa ja tulee kotimaahan päivttäin, työpäivä on vielä pidempi kuin 10 tuntia eikä siinä ole mitään ihmeellistä. Meillä mies tekee töitä myös lomalla, viimeksi veti puhelinpalaveria Mauritiukselta. Ei se sun yksityisyrittäjä ole mikään maailman ensimmäinen työmyyrä.
Miehes on yksi pahempia saastuttajia tällä maapallolla, miksi ei voi asua viikot siellä Ruåttis?
Ymmärrätkö ap, että siinä jos joku tekee 10tuntisen työpäivän ei ole mitään ihmeellistä. Et siitä mitään ylimääräistä klooria saa miehesi kautta.
Vierailija kirjoitti:
Mun mies on vielä parempi! Mutta ei sinunkaan huono ole. Mutta oletko itse tyytyväinen?
Olen mä mieheeni tyytyväinen mutta en ole elämääni tyytyväinen eikä se ole mieheni vika, se on vajavaisuuksieni ja vammojeni vika etten saa sellaista elämää ikinä kuin haluaisin.ap
Olen, sillä omanikin on todella täydellinen. kaksi täydellistä miestä olisi kaksinverroin täydellisempää.