Oletteko kateellisia kun mulla on niin hyvä mies?t.ammattivalittaja
Palstan mukaanhan mun mieheni on joka naisen unelma mies.
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrätkö ap, että siinä jos joku tekee 10tuntisen työpäivän ei ole mitään ihmeellistä. Et siitä mitään ylimääräistä klooria saa miehesi kautta.
Ymmärrän, ei ola tarkoituskaan saada siitä mitään kunniaa.ap
Lapsilla on joskus mielikuvitushahmoja, mutta eläkeläisellä näyttää olevan koko perhe :D:D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrätkö ap, että siinä jos joku tekee 10tuntisen työpäivän ei ole mitään ihmeellistä. Et siitä mitään ylimääräistä klooria saa miehesi kautta.
Ymmärrän, ei ola tarkoituskaan saada siitä mitään kunniaa.ap
Älä sitten joka sivulauseessa tuo esille miehesi työpäivän pituutta. Se on täysin normaali.
Vierailija kirjoitti:
Lapsilla on joskus mielikuvitushahmoja, mutta eläkeläisellä näyttää olevan koko perhe :D:D
Kun mä en ole eläkkeellä ja mulla tosiaankin on perhe.ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja taas me tiedämme, että ap:n mies teki 10 tuntisen työpäivän. Mäkin voisin kertoa aina kun puhun miehestäni, että mieheni, joka käy päivittäin Tukholmassa töissä Helsingistä käsin.
Niin, yleensä mun mieheni työpäivät on vähintään 10 tuntisia miksi se on niin kamalaa palstalaisille?ap
Mutta ymmärrät kai, että jos on töissä toisessa maassa ja tulee kotimaahan päivttäin, työpäivä on vielä pidempi kuin 10 tuntia eikä siinä ole mitään ihmeellistä. Meillä mies tekee töitä myös lomalla, viimeksi veti puhelinpalaveria Mauritiukselta. Ei se sun yksityisyrittäjä ole mikään maailman ensimmäinen työmyyrä.
Miehes on yksi pahempia saastuttajia tällä maapallolla, miksi ei voi asua viikot siellä Ruåttis?
Sanoi hän, täysin mustavalkoisesti.
no sano se, mutta silloin tulojen pitäisi olla kaksinkertaiset että se olisi mahdollista. Ja toisekseen haluaa nähdä edes vilahduksen lapsista.