Miksi naiset treenaavat vatsan paljastavissa topeissa?
Miksi naiset treenaavat vatsan paljastavissa topeissa?
klo 10:26 | 13.10.2015
Ei miehetkään treenaa vatsan paljastavissa topeissa vaikka treenaisivat paljon kovempaa kuin naiset.
Lue keskustelun säännöt.
Ei miehetkään treenaa vatsan paljastavissa topeissa vaikka treenaisivat paljon kovempaa kuin naiset.
Ladataan...
Sivut
Niin.. No miehet napapaidoissa on muutenkin epätavallinen näky. Jos kävisin salilla, pitäisin kyllä ihan normitoppia, mutta kotona treenatessa vedän sen topin helman aina kaksinkerroin, jolloin se on napatoppi.. Ihan vaan siksi, että keskivartalo hikoaa ja helpottaa, kun saa vähän ilmaa...
Hikilänttien takia. Ja jos on jo hyvässä kunnossa niin onhan sitä kiva vähän "esitellä". Lisäksi itse ysäriteininä rakastan napapaitoja eikä niitä oikein muualla kehtaa pitää :)
Missä tällaisia näkee? Olen käynyt parillakin salilla, enkä koskaan nähnyt ainuttakaan napatopissa treenaavaa naista.
Oletkos koskaan ihmetellyt miksi ihmiset treenaavat hihattomissa? Jos et niin miksi ihmettelet tätä?
Höpöhöpö itsellesi. Ihan sama missä se valuu, jos minä en tykkää hikilänteistä niin mitä se sua haittaa? Ja ei, siihen ei tarvitse keskittyä mitenkään että vetää lyhyemmän paidan päälle.
Miehet eivät treenaa napapaidoissa, koska heillä ei ole yhteiskunnan asettamaa pakkoa peittää nännejään, eikä heidän siksi tarvitse pitää paitaa ollenkaan. Paidattomuus (ja napapaitaisuus) ei toki ehkä ole kummallekaan sukupuolelle suotavaa sisäsalilla...
Miksi miehet eivät käytä napatoppeja? Siihen ei kukaan vielä vastannut.
Miehet eivät treenaa salilla ilman paitaa. Sitä varten on salipaidat. Ne eivät paljasta vatsaa.
Koska kainaloissa on huomattavasti suuremmmat hikirauhaset kuin vatsassa.
No ehkä se on niin että miesten vatsa ei hikoile samalla tavalla kuin naisten. Naisten reidetkin hikoilevat enemmän, siksi he käyttävät alushousujen mittaisia housuja treenatessaan.
No enkös minä juuri sanonut että napapaidat tai paidattomuus ei ole ok sisäsalilla?
Siksi että on kivaa näyttää seksikkäältä.
Se on tämä nykyajan kulttuuri kun kuntosalillekin tullaan näyttäytymään. Samoja tyyppejä jotka tapaa siellä salilla älypuhelin kourassa räpsimässä perse pitkällä kuvia. #workhard 😜
Mikä siinä on niin kivaa?
No eikö kainaloihin ja rintojen alle sitten tule hikeä? :) Mikset suoraan treenaa alasti jos hikiläntit ahdistaa.
Yhden mummon olen nähnyt treenaavan näin. Kyseessähän on toppimalliset urheiluliivit. Käytän itse sellaisia toppien alla, mutta naistenlehdissä niitä käytetään usein yksinään. Ehkä osa luulee niitä topeiksi? Tosin, ihan sama minulle. Käyttäähän jotkut miehetkin toppeja joista "tissit" tulee esille.
Olen mies ja vedän välillä salilla ilman paitaa. Duunin salilla siis, kun ei siellä käy juuri kukaan muu. Varsinkin säkkiä on kiva pätkiä paidattomana.
Muutenkin mahtitouhua, kun ei siellä ole ketään muuta ja voi huudattaa heviä kovalla ja pätkiä säkkiä.
Naiset tietenkin vetää topeissa, kun haluavat kertoa maailmalle, kuinka hyvännäköisiä ovat.
Sivut