Miksi naiset treenaavat vatsan paljastavissa topeissa?

Vierailija

Ei miehetkään treenaa vatsan paljastavissa topeissa vaikka treenaisivat paljon kovempaa kuin naiset.

Sivut

Kommentit (30)

Vierailija

Niin.. No miehet napapaidoissa on muutenkin epätavallinen näky. Jos kävisin salilla, pitäisin kyllä ihan normitoppia, mutta kotona treenatessa vedän sen topin helman aina kaksinkerroin, jolloin se on napatoppi.. Ihan vaan siksi, että keskivartalo hikoaa ja helpottaa, kun saa vähän ilmaa...

Vierailija

Hikilänttien takia. Ja jos on jo hyvässä kunnossa niin onhan sitä kiva vähän "esitellä". Lisäksi itse ysäriteininä rakastan napapaitoja eikä niitä oikein muualla kehtaa pitää :)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Hikilänttien takia. Ja jos on jo hyvässä kunnossa niin onhan sitä kiva vähän "esitellä". Lisäksi itse ysäriteininä rakastan napapaitoja eikä niitä oikein muualla kehtaa pitää :)

Höpö höpö. Sekö parempi, että se hiki valuu siinä iholla sitten? Ei tuollaiset edes treenaa tosissan, pitää vaan keskittyä näyttämään hyvältä. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö. Sekö parempi, että se hiki valuu siinä iholla sitten? Ei tuollaiset edes treenaa tosissan, pitää vaan keskittyä näyttämään hyvältä. 

Höpöhöpö itsellesi. Ihan sama missä se valuu, jos minä en tykkää hikilänteistä niin mitä se sua haittaa? Ja ei, siihen ei tarvitse keskittyä mitenkään että vetää lyhyemmän paidan päälle. 

Vierailija

Miehet eivät treenaa napapaidoissa, koska heillä ei ole yhteiskunnan asettamaa pakkoa peittää nännejään, eikä heidän siksi tarvitse pitää paitaa ollenkaan. Paidattomuus (ja napapaitaisuus) ei toki ehkä ole kummallekaan sukupuolelle suotavaa sisäsalilla...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Miehet eivät treenaa napapaidoissa, koska heillä ei ole yhteiskunnan asettamaa pakkoa peittää nännejään, eikä heidän siksi tarvitse pitää paitaa ollenkaan. Paidattomuus (ja napapaitaisuus) ei toki ehkä ole kummallekaan sukupuolelle suotavaa sisäsalilla...

Miehet eivät treenaa salilla ilman paitaa. Sitä varten on salipaidat. Ne eivät paljasta vatsaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Oletkos koskaan ihmetellyt miksi ihmiset treenaavat hihattomissa? Jos et niin miksi ihmettelet tätä?

Koska kainaloissa on huomattavasti suuremmmat hikirauhaset kuin vatsassa.
No ehkä se on niin että miesten vatsa ei hikoile samalla tavalla kuin naisten. Naisten reidetkin hikoilevat enemmän, siksi he käyttävät alushousujen mittaisia housuja treenatessaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet eivät treenaa salilla ilman paitaa. Sitä varten on salipaidat. Ne eivät paljasta vatsaa.

No enkös minä juuri sanonut että napapaidat tai paidattomuus ei ole ok sisäsalilla?

Vierailija

Se on tämä nykyajan kulttuuri kun kuntosalillekin tullaan näyttäytymään. Samoja tyyppejä jotka tapaa siellä salilla älypuhelin kourassa räpsimässä perse pitkällä kuvia. #workhard 😜

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpöhöpö itsellesi. Ihan sama missä se valuu, jos minä en tykkää hikilänteistä niin mitä se sua haittaa? Ja ei, siihen ei tarvitse keskittyä mitenkään että vetää lyhyemmän paidan päälle. 

No eikö kainaloihin ja rintojen alle sitten tule hikeä? :) Mikset suoraan treenaa alasti jos hikiläntit ahdistaa.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat